Kirjoittaja Aihe: Simpsonien nykytaso  (Luettu 72051 kertaa)

Vs: Simpsonien nykytaso
Vastaus #30 07.10.07 - 19:56
Kyllähän ne vähän toistaa itseään..

Vs: Simpsonien nykytaso
Vastaus #31 08.10.07 - 09:27
mm... jaa, no.
 ainahan minä simpsonit katon, vaikka olisikin uusia jaksoja. oikeastaan uskallan olla eri mieltä ja sanoa että uudet on parempia :3

mutta sen voin sanoa että kokeilkaa itse tehdä jakso, jossa ette käyttäisi samoja vitsejä mitä olette kuulleeet (esim. simpsoneissa) ymmärtäisitte kuinka vaikeaa se on :]
  :3

Vs: Simpsonien nykytaso
Vastaus #32 08.10.07 - 14:36
mm... jaa, no.
 ainahan minä simpsonit katon, vaikka olisikin uusia jaksoja. oikeastaan uskallan olla eri mieltä ja sanoa että uudet on parempia :3

mutta sen voin sanoa että kokeilkaa itse tehdä jakso, jossa ette käyttäisi samoja vitsejä mitä olette kuulleeet (esim. simpsoneissa) ymmärtäisitte kuinka vaikeaa se on :]
  :3

Milloin niitä 19. tuotantokauden jaksoja aletaan näyttämään? Tietäisikö kukaan..?

Vs: Simpsonien nykytaso
Vastaus #33 09.10.07 - 08:42
Vanhemmat ovat parempia, ja nää nykyjaksot ei vaa aina onnistu viihyttämään miten nää vanhat, mutta kyllähän niitä katsoo :)

Vs: Simpsonien nykytaso
Vastaus #34 10.10.07 - 14:49
Vanhemmat ovat parempia, ja nää nykyjaksot ei vaa aina onnistu viihyttämään miten nää vanhat, mutta kyllähän niitä katsoo :)

Tietysti, kun kaikki ideat alkaa loppumaan.. ;D
Iskä juuri sanoikin kun katsottiin Movieta, että miten ne keksii tuollaista :P

Vs: Simpsonien nykytaso
Vastaus #35 13.10.07 - 21:42
Jaksoja tulee ja menee, eli se tarkoittanee lievemmin sanottuna menee vähän rajan alapuolella.

Vs: Simpsonien nykytaso
Vastaus #36 16.10.07 - 20:52
uudet on kyllä on parempia ainakin mitä oon nähnyt :doh:

Vs: Simpsonien nykytaso
Vastaus #37 06.12.07 - 11:27
Vanhemmat ovat parempia, ja nää nykyjaksot ei vaa aina onnistu viihyttämään miten nää vanhat, mutta kyllähän niitä katsoo :)


Olen oikeastaan juuri samaa mieltä :)

Vs: Simpsonien nykytaso
Vastaus #38 11.02.08 - 15:19
on ne ihan hyviä mutta kun ne rupes tekemään sitä elokuvaa niin taso laski

Vs: Simpsonien nykytaso
Vastaus #39 26.05.08 - 15:39
Alaspäin on menossa, mutta kyllä ne vieläkin hyviä ovat.

Revo

Vieras
Vs: Simpsonien nykytaso
Vastaus #40 27.05.08 - 18:54
Heikompaan päin, heikompaan päin ovat menossa. Vitsit toistavat itseään, ja vanhoja vitsejä muutellaan ja keksitään näin 'uusia vitsejä.'

Vs: Simpsonien nykytaso
Vastaus #41 01.07.08 - 10:04
Lalaspäin menossa...

Vs: Simpsonien nykytaso
Vastaus #42 01.07.08 - 11:17
No tokihan nämä kaikki tuotantokaudet menee, mutta voi olla, että ideat eivät ole yhtä hyviä kuin "silloin ennenvanhaan". Syynä voisi ehkä olla pieni ideoiden hiipuminen, kun kerran tuotantokausiakin on jo 19 kappaletta. Tai voihan olla niinkin, että he tahtovat tietty kokeilla jotakin uutta. Grafiikkojen puolesta voin sanoa uudempien tuotantokausien olevan rautaa, mutta en osaa oikeen arvioida vanhojen ja uudempien tuotantokausien "hauskuuden" yms. eroa. Olen kuitenkin vanhemmat tuotantokaudet nähnyt moneen kertaan ja uusia en niin paljoakaan, joten en uskalla sanoa oikein mitään. Kompromissina voisin sanoa, että molempia, niin uusia kuin vanhojakin tuotantokausia jaksaa kyllä katsoa.

-Rapido

Vs: Simpsonien nykytaso
Vastaus #43 05.07.08 - 22:00
Jokainen jakso on ollut hyvä tähän mennessä. Yhtään huonoa jaksoa en ole nähnyt.

Vs: Simpsonien nykytaso
Vastaus #44 05.07.08 - 22:02
Toivottavasti nyt alkaisi semmoinen noususuhdanne, että taso nousisi. Kaikilla keinoilla nostattamaan. Conan O'Brien käsikirjoittamaan ja vaikka mitä muuta. ;D