Kirjoittaja Aihe: Simpsonien nykytaso  (Luettu 71900 kertaa)

Vs: Simpsonien nykytaso
Vastaus #45 06.07.08 - 01:27
Toivottavasti nyt alkaisi semmoinen noususuhdanne, että taso nousisi. Kaikilla keinoilla nostattamaan. Conan O'Brien käsikirjoittamaan ja vaikka mitä muuta. ;D

Hehe, loistava idea. Taitaa vaan Conan tulla saamaan hieman parempaa liksaa Tonight Showssa kuin mitä hänelle Simpsoneista voitaisiin antaa..

Vs: Simpsonien nykytaso
Vastaus #46 06.07.08 - 12:51
Omasta mielestäni vanhat jaksot ovat parempia, kuin uudet, mutta ovat uudetkin silti hyviä.

Vs: Simpsonien nykytaso
Vastaus #47 06.07.08 - 23:27
Vanhat ovat mielestäni parempia, mutta nykyisetkin jaksot ovat hyviä ja saavat nauramaan.

Vs: Simpsonien nykytaso
Vastaus #48 07.07.08 - 00:02
Nämä uusimmat jaksot (19. tuotantokausi) ovat mielestäni olleet sikäli kummallisia, että niissä on ollut enemmän draamaa kuin komediaa verrattuna aikaisempaan. Yhtä paljoa en ole nauranut näille kuin vanhemmille. Selvästi Simpsoneiden tekijät yrittävät hakea uudenlaista suuntaa sarjalle edelliskausien "vitsiä vitsin perään" -linjan sijaan. Enpä vaan vielä oikein osaa sanoa onko tämä hyvä asia. Klassikkojaksoissa (esim. 4.tuotantokaudella) mielestäni tunteikkaat ja dramaattisetkin jaksot naurattivat samalla, kun tällä kaudella ne eivät juuri sitä ole tehneet.

Se on kyllä jo selvää, että tämä kausi ei parhaiden joukkoon yllä, kun mukana on ollut joitain melko heikkoja jaksoja. Sen verran hyvällä tasolla ollaan kuitenkin pysytty, etten usko sarjan tason tästä sen suuremmin lähtevän laskuun.

Vs: Simpsonien nykytaso
Vastaus #49 19.08.08 - 14:52
vanhat jaksot oli parempia! :doh: :doh: :doh:
No shit sherlock! Taisit olla ensimmäinen joka totesi saman asian tässä topicissa
(tosiasiassa näiden neljän sivun aikana lähes jokainen on saman asian todennut).

Vs: Simpsonien nykytaso
Vastaus #50 19.08.08 - 15:30
Jsr:n kanssa olen täysin samaa mieltä! vanhat jaksot oli parempia! :doh: :doh: :doh:

Jsr:n ja paatu2 kanssa samaamiltä vanhat ovat parempia, koska 17 tuotantokaudesta ylöspäin on alkanut mennä jaksojen hauskuus alaspäin. Mutta kaikissa jaksoissa on ainakin yksi hauska kohta.  ::)

Vs: Simpsonien nykytaso
Vastaus #51 04.10.08 - 11:02
Nykyjaksoissa on Homerin kohellus ilmennyt liikaa. Pidin niistä vanhoista hyvistä ajoista jolloin Bartilla oli suurempi rooli. Vitsien taso ei ole välttämättä laskenut, mutta ne ovat kyllä muuttuneet. Toisaalta 18 vuodessa on ihan ymmärrettävää että jaksojen tyyli muuttuu. Jokatapauksessa katsottavia Simpsonit ovat kyllä nykyäänkin!

Vs: Simpsonien nykytaso
Vastaus #52 04.10.08 - 11:33
No siis kyllähän vitsit aina välillä toistuu, mutta kyllä jaksot ovat kuitenki parantuneet. ehkä olen tätä mieltä koska olen nähnyt kaikki vanhat jaksot sata kertaa, nii on kiva nähdä taas uusia :)

Duffless

Vieras
Vs: Simpsonien nykytaso
Vastaus #53 19.10.08 - 16:25
Simpsoneiden nykytaso on laskenut,tottakai se on varmaan siellä työskenteleville käsikirjoittajille vaikeaa,kun kaikki aiheet on jo käytetty mutta 19.tuotantokauden jaksoista jotkut ovat olleet jo valoa tunnelin päässä joten toivotaan , että tulevaisuudessa taso nousisi. Myös piirrosjälki on parantunut , mutta pidän ehkä jopa enemmän siitä vanhasta karkeammasta jäljestä,mut se on vaa mun mielipide.
Viimeksi muokattu21.10.08 - 10:52 Kirjoittaja: Duffless

Bartnes

Vieras
Vs: Simpsonien nykytaso
Vastaus #54 17.01.09 - 22:25
Minusta uudet jaksot ovat hyviä, mutta eivät pärjää vanhoille Parhaimmille.

^Lisa^

Vieras
Vs: Simpsonien nykytaso
Vastaus #55 23.01.09 - 21:13
Taso onn laskenut selvästi. Joskus, kun noita uusia jaksoja katselee tulee hieman sellainen olo kuin että ideat olisivat loppuvaiheessa. Piirrosjälki tosin vain on parantunut :D

^Lisa^

Vieras
Vs: Simpsonien nykytaso
Vastaus #56 23.01.09 - 21:15
Taso onn laskenut selvästi. Joskus, kun noita uusia jaksoja katselee tulee hieman sellainen olo kuin että ideat olisivat loppuvaiheessa. Piirrosjälki tosin vain on parantunut :D

Totta tuokon.Jotkut uudet jaksot ovat kyllä todella surkeita ja vanhoissa jaksoissa on mielestäni vähemmän surkeita jaksoja.

Totta totta, mutta kyllä ensimmäinen tuotantokausi on edelleen mielestäni huonoin, mutta katsotaan mitä tulevaisuus tuo. Toivottavasti Simpsonien taso ei hirveästi laskisi

Vs: Simpsonien nykytaso
Vastaus #57 26.01.09 - 15:58
1-8 kaudet ovat ideoiltaan parempia, mutta uudemmat on piirretty paremmmin. Joten en nyt tiedä. Ei se taso niin paljoa ole laskenut.

Vs: Simpsonien nykytaso
Vastaus #58 03.03.09 - 09:57
No tekijät vanhenevat, he viittaavat joskus jaksoissaan vanhoihin asioihin joita nuoret fanit eivät ymmärrä.. mutta kyllä laatu toisaalta on hiukan parantunut, vitsit ehkä hiukan loppuun kulutettu, mutta animointi tietokoneen kanssa on huikeaa..

Vs: Simpsonien nykytaso
Vastaus #59 07.03.09 - 15:48
Nykyinen taso on (todistetusti) jo todella laimeaa. Itse olen enemmän kuin turhautunut tuohon pelleilyyn mitä tuolle sarjalle tehdään: uusi (kamala ja vanhalle introlle "EI-kumartava") alkuintro ja nyt tämä sarjan venyttämien kahdella kaudella .
En halua kuullostaa ilkeältä, mutta näin asiat ovat mielestäni. Toivon että Matt Groening tuotantotiimeineen (juu tiedän että Groening ei tällä hetkellä vastaakkaan sarjan tuottamisesta) alkaisi pikkuhiljaa jo suunnittelemaan sarjan lopetusta, vielä kun ollaan edes vähänkin huipulla.
Toivon syvästi että sarja loppuu viimeistään niiden kahden tuotantokauden jälkeen. (Taitavat vielä sen toisen leffankin tehdä ?!?)
Toivottavasti olen oikeassa, tai sitten tämä on vain turhaa kuvitelmaa...itse odotan sarjan luojan, Mattin tekevän oikean päätöksen, niin älykäs mies kuin hän onkin.