Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu

Simpsonien nykytaso

<< < (2/30) > >>

puppetmaster:
No onhan niitten taso kyllä aika pahasti laskenut, mutta kyllähän nuo uudetkin ihan  HUIPPU hyvii silti on;) :angel:

woowoo:

--- Lainaus käyttäjältä: HJS - 21.03.07 - 19:57 ---Vanhoilla jaksoilla tarkoitan siis tuotantokausia 1-8 ja uusilla 15-17.

--- Lainaus päättyy ---

Mielestäni pahin tason lasku on tullut vasta 16. tuotantokauden jälkeen.
16. tuotantokausi oli jo joltain osin erittäin heikko verrattuna vanhempiin, mutta 15. tuotantokaudella on mielestäni erittäin loistavia jaksoja. 17. ja 18. tuotantokausi nyt on ollu aika hirveetä kuraa, vaikka siellä täällä hyvää vitsiä lentääkin. Taitaa olla käsikirjoittajilta vähän ideat loppunu.  :(

Eetuwned:
gr8 ! s18 on parasta <3

Lambo:
Onnellisesti omistan nuo 1-5 simpsonin tuotanto kaudet niin on tullut vanhempaa tekelettä katsottua.
Hmm, itse en tykkää paljoa tuosta ihan "ensimmäisestä" piirtotyylistä vaan tuo uudempi on paljon enemmän mieleen.

Uudemmassa eli nykyaikaisissa jaksoissa eleet ja ilmeet pääsevät enemmän oikeuksiinsa ja väritys on mukavampaa kuin vanhemmissa jaksoissa. Olen siis uudempien kannalla.

woowoo:

--- Lainaus käyttäjältä: Lambo - 14.04.07 - 22:17 ---Onnellisesti omistan nuo 1-5 simpsonin tuotanto kaudet niin on tullut vanhempaa tekelettä katsottua.
Hmm, itse en tykkää paljoa tuosta ihan "ensimmäisestä" piirtotyylistä vaan tuo uudempi on paljon enemmän mieleen.

Uudemmassa eli nykyaikaisissa jaksoissa eleet ja ilmeet pääsevät enemmän oikeuksiinsa ja väritys on mukavampaa kuin vanhemmissa jaksoissa. Olen siis uudempien kannalla.

--- Lainaus päättyy ---

Jäi vähän ihmetyttämään, että vaikuttaako eniten se miltä simpsonit näyttävät?
Itselleni ainakin ne vitsit ja jakson juoni ovat tärkeimpiä. Siksi kaikista uusimmat just ei oo vakuuttanu.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta