Kirjoittaja Aihe: The Longest Daycare (lyhytelokuva)  (Luettu 35792 kertaa)

Vs: The Longest Daycare (lyhytelokuva)
Vastaus #30 27.07.12 - 15:52
Fox on kerännyt satunnaisia kriitikoiden mielipiteitä The Longest Daycaresta.

Aioin kirjoittaa uutisena yhteenvedon pätkän saamista arvioista, mutta eiköhän tuossa tullut niitä ihan kattavasti :) Tuskin nuo kyllä satunnaisia ovat, vaan mukaan on valittu ainoastaan positiiviset arviot. Tosin en itse ole nähnyt yhtään negatiivista kommenttia vielä muuta kuin tällä palstalla.

Vs: The Longest Daycare (lyhytelokuva)
Vastaus #31 06.08.12 - 10:05
Lisää puskee!


Vs: The Longest Daycare (lyhytelokuva)
Vastaus #32 06.08.12 - 18:24
Mukavan positiivista palautetta. Tällaista kun sitten kuulisi itse sarjastakin... ::)

Vs: The Longest Daycare (lyhytelokuva)
Vastaus #33 06.08.12 - 18:49
Mua itseasiassa yllättää noinkin runsas positiivinen palaute.. Verrattuna siihen mitä viimeisimmät kaudet ovat saaneet.

Vs: The Longest Daycare (lyhytelokuva)
Vastaus #34 07.08.12 - 08:11
Minusta on aika hauskaa, että kun Simpsonit eivät puhu, palaute on ylitsevuotavan positiivista :D Joku käsikirjoittaja voisi tuosta jopa ottaa itseensä.

Vs: The Longest Daycare (lyhytelokuva)
Vastaus #35 07.08.12 - 08:58
Sori jos tulen pilaamaan fiilistä.

Kyseessä on kuitenkin Foxin keräämä kollaasi kommenteista TLD:sta, eli en usko että negatiiviset ja arvostelevat kommentit pääsee noihin kollaaseihin asti.

Mutta olen itse sitä mieltä, että jos sarjan pituutta lyhennettäisiin 5-10min jaksoa kohden niin yhden jakson juoni säilyisi kasassa ja tunnelma ei karkaisi. Tuskin olen ainoa joka huomaa ylipitkitettyjä kohtauksia joista revitään vitsit väkipakolla.

Toivottavasti tämä TLD on mukava inspiraatiopiriste käsikirjoittajille, jotka voisivat keskittyä tekemään lyhyttä ja ytimekästä huumoria kuten ~10-15v sitten.

Vs: The Longest Daycare (lyhytelokuva)
Vastaus #36 07.08.12 - 10:03
Fox on kerännyt satunnaisia kriitikoiden mielipiteitä The Longest Daycaresta.

Tuskin nuo kyllä satunnaisia ovat, vaan mukaan on valittu ainoastaan positiiviset arviot.

Sori jos tulen pilaamaan fiilistä.

Kyseessä on kuitenkin Foxin keräämä kollaasi kommenteista TLD:sta, eli en usko että negatiiviset ja arvostelevat kommentit pääsee noihin kollaaseihin asti.

Jep.

Mutta olen itse sitä mieltä, että jos sarjan pituutta lyhennettäisiin 5-10min jaksoa kohden niin yhden jakson juoni säilyisi kasassa ja tunnelma ei karkaisi. Tuskin olen ainoa joka huomaa ylipitkitettyjä kohtauksia joista revitään vitsit väkipakolla.

Toivottavasti tämä TLD on mukava inspiraatiopiriste käsikirjoittajille, jotka voisivat keskittyä tekemään lyhyttä ja ytimekästä huumoria kuten ~10-15v sitten.

Tai vaihtoehtoisesti voisivat poistaa jaksoista kaiken puheen, siihenhän suurimmat ongelmat sarjassa liittyvät... :D Säästöjä syntyisi, kun käsikirjoittajia tarvitsisi puolet vähemmän ja ääninäyttelijöitä ei ollenkaan. Samalla äärimmäisen kokeellinen mykkäanimaatio saisi sarjan uuteen kukoistukseen, alkaisi Simpsonien uusi, taiteellisempi kulta-aika... Tai sitten ei.

Vs: The Longest Daycare (lyhytelokuva)
Vastaus #37 12.11.12 - 16:55

Simpsonit sai historiansa ensimmäisen Oscar-ehdokkuuden

Vuoden 2013 Oscar-ehdokkaat on julkaistu tänään. Simpsonit-lyhytelokuva The Longest Daycare kamppailee parhaan lyhytanimaation palkinnosta. Kyseessä on Simpsonien historian ensimmäinen Oscar-ehdokkuus – tosin The Longest Daycaren lisäksi sarjan pohjalta on tehty vain yksi elokuva, The Simpsons Movie vuodelta 2007.

Vastassaan Maggie-aiheisella filmillä ovat animaatiot nimeltä Adam and Dog, Fresh Guacamole, Head over Heels sekä Paperman. Oscarit jaetaan 24. helmikuuta.

The Longest Daycare tuli ensi-iltaan viime kesäkuussa. Neljän minuutin pätkää esitettiin Ice Age 4 – Mannerten mullistus -elokuvan yhteydessä, ja se sai varsin hyvän vastaanoton sekä faneilta että kriitikoilta. Simpsonit.org kehui arvostelussaan filmiä Simpsonien nykyjaksoja oivaltavammaksi, hauskemmaksi ja tunteikkaammaksi, mutta harmitteli samalla sen lyhyyttä.

Vs: The Longest Daycare (lyhytelokuva)
Vastaus #39 11.01.13 - 19:00
Tämä on luultavasti Simpsoneiden ainoa mahdollisuus voittaa Oscari ja myös toivon sitä, koska tämä pätkä on todella hyvä.

Pitää järjestää kisastudio 24. helmikuuta.

Vs: The Longest Daycare (lyhytelokuva)
Vastaus #40 11.01.13 - 19:18
Tämä on luultavasti Simpsoneiden ainoa mahdollisuus voittaa Oscari ja myös toivon sitä, koska tämä pätkä on todella hyvä.

Pitää järjestää kisastudio 24. helmikuuta.

Näitä lyhäreitähän saattaa tulla vielä lisää, niillä voisi olla mahiksia. Jos tulee vielä toinen kokoillan leffa, sillä ei puolestaan ole mitään saumoja.

Jos gaala ei tulisi keskellä yötä Suomen aikaa, olisi tosiaan kiva jännittää livenä :)

Täytyypä vertailun vuoksi yrittää kaivaa nuo muut ehdokkaat jostain katsottavaksi.

Vs: The Longest Daycare (lyhytelokuva)
Vastaus #41 11.01.13 - 20:53
Nyt tuli vihdoin katsottua tuo pätkä, enkä keksi mitään moitittavaa. Ihan kiva lyhytfilmihän tuo on, en tiedä onko Oscarin arvoinen kun en muita ole nähnyt noista ehdokkaista, mutta pidän peukkuja pystyssä, tietenkin.

Gaala on tosiaan sunnuntain ja maanantain välisenä yönä, tuskin jaksan seurata mutta aamulla sitten voi tulokset katsoa.


Vs: The Longest Daycare (lyhytelokuva)
Vastaus #42 11.01.13 - 22:48
Otan varmaan 25. helmikuuta vapaapäiväksi, kuten jo perinteitä haalien joka vuonna Oscar-gaalaksi.

Jos muistan, niin olen varmaan paikalla kommentoimassa mm. #Simpsonit-kanavalla reaaliaikaisesti gaalaa ja tietenkin pidän foorumilaiset heti ajantasalla tilanteesta ;)

Vs: The Longest Daycare (lyhytelokuva)
Vastaus #43 12.01.13 - 17:30
Otan varmaan 25. helmikuuta vapaapäiväksi, kuten jo perinteitä haalien joka vuonna Oscar-gaalaksi.

Jos muistan, niin olen varmaan paikalla kommentoimassa mm. #Simpsonit-kanavalla reaaliaikaisesti gaalaa ja tietenkin pidän foorumilaiset heti ajantasalla tilanteesta ;)
Voipi olla että #Simpsonit-kannulla on melko hiljaista tuona yönä, vaikka minullakin alkaa loma tietääkseni maanantaina..

(Voin kuvitella kuinka Sami jauhaa siellä eri ehdokkaiden pukeutumistyyleistä yms pientä..)

Vs: The Longest Daycare (lyhytelokuva)
Vastaus #44 12.01.13 - 21:38
Muistaakseni viime vuonna jäi gaala katsomatta koulun takia, mutta tänä vuonna on lomaa se oscar-gaalan jälkeinen viikko.