Simpsonit > Muu Simpsonit-aiheinen

The Longest Daycare (lyhytelokuva)

<< < (8/30) > >>

Sami:
Sori jos tulen pilaamaan fiilistä.

Kyseessä on kuitenkin Foxin keräämä kollaasi kommenteista TLD:sta, eli en usko että negatiiviset ja arvostelevat kommentit pääsee noihin kollaaseihin asti.

Mutta olen itse sitä mieltä, että jos sarjan pituutta lyhennettäisiin 5-10min jaksoa kohden niin yhden jakson juoni säilyisi kasassa ja tunnelma ei karkaisi. Tuskin olen ainoa joka huomaa ylipitkitettyjä kohtauksia joista revitään vitsit väkipakolla.

Toivottavasti tämä TLD on mukava inspiraatiopiriste käsikirjoittajille, jotka voisivat keskittyä tekemään lyhyttä ja ytimekästä huumoria kuten ~10-15v sitten.

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 27.07.12 - 15:52 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Sami - 25.07.12 - 11:07 ---Fox on kerännyt satunnaisia kriitikoiden mielipiteitä The Longest Daycaresta.

--- Lainaus päättyy ---

Tuskin nuo kyllä satunnaisia ovat, vaan mukaan on valittu ainoastaan positiiviset arviot.

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: Sami - 07.08.12 - 08:58 ---Sori jos tulen pilaamaan fiilistä.

Kyseessä on kuitenkin Foxin keräämä kollaasi kommenteista TLD:sta, eli en usko että negatiiviset ja arvostelevat kommentit pääsee noihin kollaaseihin asti.

--- Lainaus päättyy ---

Jep.

--- Lainaus käyttäjältä: Sami - 07.08.12 - 08:58 ---Mutta olen itse sitä mieltä, että jos sarjan pituutta lyhennettäisiin 5-10min jaksoa kohden niin yhden jakson juoni säilyisi kasassa ja tunnelma ei karkaisi. Tuskin olen ainoa joka huomaa ylipitkitettyjä kohtauksia joista revitään vitsit väkipakolla.

Toivottavasti tämä TLD on mukava inspiraatiopiriste käsikirjoittajille, jotka voisivat keskittyä tekemään lyhyttä ja ytimekästä huumoria kuten ~10-15v sitten.

--- Lainaus päättyy ---

Tai vaihtoehtoisesti voisivat poistaa jaksoista kaiken puheen, siihenhän suurimmat ongelmat sarjassa liittyvät... :D Säästöjä syntyisi, kun käsikirjoittajia tarvitsisi puolet vähemmän ja ääninäyttelijöitä ei ollenkaan. Samalla äärimmäisen kokeellinen mykkäanimaatio saisi sarjan uuteen kukoistukseen, alkaisi Simpsonien uusi, taiteellisempi kulta-aika... Tai sitten ei.

Mikko:
The Longest Daycarelle Oscar-ehdokkuus? Se selviää 10.1.2013.

Mikko:
Simpsonit sai historiansa ensimmäisen Oscar-ehdokkuuden

Vuoden 2013 Oscar-ehdokkaat on julkaistu tänään. Simpsonit-lyhytelokuva The Longest Daycare kamppailee parhaan lyhytanimaation palkinnosta. Kyseessä on Simpsonien historian ensimmäinen Oscar-ehdokkuus – tosin The Longest Daycaren lisäksi sarjan pohjalta on tehty vain yksi elokuva, The Simpsons Movie vuodelta 2007.

Vastassaan Maggie-aiheisella filmillä ovat animaatiot nimeltä Adam and Dog, Fresh Guacamole, Head over Heels sekä Paperman. Oscarit jaetaan 24. helmikuuta.

The Longest Daycare tuli ensi-iltaan viime kesäkuussa. Neljän minuutin pätkää esitettiin Ice Age 4 – Mannerten mullistus -elokuvan yhteydessä, ja se sai varsin hyvän vastaanoton sekä faneilta että kriitikoilta. Simpsonit.org kehui arvostelussaan filmiä Simpsonien nykyjaksoja oivaltavammaksi, hauskemmaksi ja tunteikkaammaksi, mutta harmitteli samalla sen lyhyyttä.

Jarpeez:
Tämä on luultavasti Simpsoneiden ainoa mahdollisuus voittaa Oscari ja myös toivon sitä, koska tämä pätkä on todella hyvä.

Pitää järjestää kisastudio 24. helmikuuta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta