Simpsonit > Muu Simpsonit-aiheinen

The Longest Daycare (lyhytelokuva)

<< < (6/30) > >>

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: alappi - 22.07.12 - 09:58 ---Tuli sitten vähän takaiskuja enkä päässytkään katsomaan ilmaseksi, enkä tosiaankaan aio maksaa täyttä lipun hintaa jostain lyhäristä, oli se sitten Simpsonit tai ei.

--- Lainaus päättyy ---

Mua ei edes kiinnosta mennä katsomaan sitä, varsinkaan kun se on jonkun Ice Age -leffan ohessa. Noiden näkemisen menisi hyödyllistä rahaa turhuuteen.

Mikko:
Kuinka paljon olisitte valmiita maksamaan pelkästä TLD:stä? Viisi euroa? Kolme?

alappi:
Jos kahdella eurolla pääsis näkemään niin voisin maksaa, koska 100% varmuudella tämä julkaistaan jonkun DVD:n extroissa tai näytetään TV:ssä, 3D:llä ei ole minulle väliä.

Sami:

Fox on kerännyt satunnaisia kriitikoiden mielipiteitä The Longest Daycaresta.

Poimintoina;
"Terrific, sweet, funny, sad, suprising" / "Loistava, suloinen, hauska, surullinen, yllättävä"
-Bill Koodykoontz
The Arizona Republic

"The fabulous short film about Maggie Simpson's first day at daycare alone is worth the the price of the ticket" / "Satumainen lyhytelokuva Maggie Simpsonin ensimmäisestä päivähoitopäivästä on itsessään jo lipun hinnan arvoinen"
- Steven Tuffin
Cinenews.be, Belgia

3 minuutin lyhäristä voisi olla turhauttavaa maksaa edes pieniä summia, koska elokuvateatteriin on kuitenkin mentävä tätä varten. Toivottavasti tämä pätkä julkaistaan 3D+2D-versioina jonkin tuotantokauden yhteydessä!

Mr. X:
Minäpä olin rohkea ja maksoin täyden hinnan vielä siitä 3D versiosta. Taidanpa olla täällä ainoa hardcore-fani. ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta