Simpsonit > Muu Simpsonit-aiheinen

The Longest Daycare (lyhytelokuva)

<< < (3/19) > >>

alappi:
Tuskinpa siinä kauan menee että tuo on jo Tubessa, oli kuvanlaatu mikä hyvänsä.

Mikon arvostelun luettuani alkoi kyllä hype nousta. Viitsisinkö olla niin härski että kävelisin ulos teatterista tuon lyhärin loputtua?  :)

Vielä tuosta 3D:stä, näyttivätkö hahmot paperisilta vai miten ihmeessä tuo oli toteutettu?

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Jarpeez - 27.06.12 - 19:14 ---Itse en lähde katsomaan, koska Ice Age ei enää kiinnosta ja olen ajatellut katsoa yhden toisen leffan (The Amazing Spider-Man).

Pitää katsoa tämä lyhytelokuva joskus myöhemmin.

--- Lainaus päättyy ---

Sehän siinä onkin, ettei sitä välttämättä edes voi katsoa "joskus myöhemmin". Ainakaan 3D:nä.


--- Lainaus käyttäjältä: alappi - 27.06.12 - 19:43 ---Tuskinpa siinä kauan menee että tuo on jo Tubessa, oli kuvanlaatu mikä hyvänsä.

Mikon arvostelun luettuani alkoi kyllä hype nousta. Viitsisinkö olla niin härski että kävelisin ulos teatterista tuon lyhärin loputtua?  :)

Vielä tuosta 3D:stä, näyttivätkö hahmot paperisilta vai miten ihmeessä tuo oli toteutettu?

--- Lainaus päättyy ---

Mutta kuka haluaa katsoa netistä jotain kameralla leffasalissa nauhoitettua 3D-tuplakuvaa?

Minä ainakin pokkana lähdin lehdistönäytöksestä heti tuon jälkeen :D Eri asia sitten, kehtaisiko täydestä salista nousta.

Vähän sellaisilta paperisilta joo, monessa kerroksessa eri tasoja. Se näytti ihan hyvältä, kun kamera vähän liikkui samalla. Muutamassa kohdassa sitten oli enemmän sellaista tietokonemaisempaa, muttei missään vaiheessa täyttä kikkailua.

Sami:
Täytyy myöntää, että aiemmista Ice Age -elokuvista kiinnostuneena olen erittäin vahvasti sitä mieltä, että voisin mennä katsomaan Ice Agen nyt ihan syyn kanssa.
Simpsonit on varmaan ollut suurin vaikuttaja siihen, että olen ollut kiinnostunut yhä enemmän animaatioista ja varsinkin nykyään olen Simppareiden ohella varsin vannoutunut Pixar-fani.

Kyllä siis luulen lyöväni kaksi kärpästä yhdellä iskulla, jos käyn katsomassa sekä The Longest Daycaren ja Ice Age 4:sen (harmi vaan, että lippussa lukee vain Ice Age 4  ;D)

Ja kyseessä on varmasti aika ainutlaatuinen herkku, että saadaan tänne asti maailmaa tuollaista matskua. En olisi yhtään hämmästynyt, jos levikki oltaisiin The Longest Daycaressa jätetty ainoastaan rapakon taakse. Täällä kun tuntuu, että lyhäristä ei edes kerrota kenellekkään.. se vain tulee mukana.

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Sami - 28.06.12 - 11:57 ---Ja kyseessä on varmasti aika ainutlaatuinen herkku, että saadaan tänne asti maailmaa tuollaista matskua. En olisi yhtään hämmästynyt, jos levikki oltaisiin The Longest Daycaressa jätetty ainoastaan rapakon taakse. Täällä kun tuntuu, että lyhäristä ei edes kerrota kenellekkään.. se vain tulee mukana.

--- Lainaus päättyy ---

Minäkään en olisi ollut yllättynyt.

Pienen googletuskierroksen mukaan koko filmiä ei juuri mainita muilla suomenkielisillä sivuilla kuin Finnkinon sivuilla Ice Agen yhteydessä, muutamalla muulla Ice Agea puffaavalla sivustolla sekä tietty täällä. Subin sivuilla sanotaan, että se tulee leffateattereihin Jenkeissä.

No, pidetään me ainakin asiasta meteliä parhaamme mukaan :)

Mikko:
Ongin vähän lisätietoja vielä. The Longest Daycaren tarkka kesto on 4 minuuttia ja 35 sekuntia. Se esitetään 3D:nä myös Ice Agen 2D-näytösten yhteydessä. Siinä ei puhuta, mutta siinä on pariin otteeseen englanninkielistä tekstiä, jota ei ole "aikataulullisista syistä" suomennettu. Vaikkei englantia osaisi, ei mielestäni kauheasti menetä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta