Kirjoittaja Aihe: Sekalaiset kysymykset Simpsoneista  (Luettu 43883 kertaa)

Vs: Sekalaiset kysymykset Simpsoneista
Vastaus #15 28.09.15 - 17:42
Mulla on kyllä päässäni selkeä muistikuva jaksosta jossa Selma ja Smithers olivat yhdessä. Jos arvata pitää, niin jakso on esitetty enne kautta kuusitoista, mutta en ole sata prosenttisen varma.

Olisiko mitään muistikuvaa siitä mitä muuta jaksossa tapahtui, tai jopa nimeä? En kuitenkaan jaksa katsoa kaikkia 1-16 kausien jaksoja etsien yhtä kohtausta :D :D.

Vs: Sekalaiset kysymykset Simpsoneista
Vastaus #16 28.09.15 - 19:41
Mulla on kyllä päässäni selkeä muistikuva jaksosta jossa Selma ja Smithers olivat yhdessä. Jos arvata pitää, niin jakso on esitetty enne kautta kuusitoista, mutta en ole sata prosenttisen varma.

Olisiko mitään muistikuvaa siitä mitä muuta jaksossa tapahtui, tai jopa nimeä? En kuitenkaan jaksa katsoa kaikkia 1-16 kausien jaksoja etsien yhtä kohtausta :D :D.
Triviatietojen perusteella ei ole olleet. Tai jos ovat olleet, niin ei ainakaan naimisissa asti.

Selma on ollut naimisissa Sideshow Bobin, Lionel Hutzin, Troy McCluren, Disco Stun, Abe Simpsonin ja Läski-Tonyn kanssa, mutta jokainen liitto on päättynyt eroon.

Jaksoin katsoa ehkä 6-13 - kaudet läpi että missä jaksossa aiheena olisi Mr. Smithersin ja Seleman  parisuhde, muttei löytynyt. Nyt mä painun syömään grilliruokaa, katsotaan jos jaksais salapoliisin työtä tehdä joskus lisää tuon suhteen.

Vs: Sekalaiset kysymykset Simpsoneista
Vastaus #17 28.09.15 - 20:37
Mulla on kyllä päässäni selkeä muistikuva jaksosta jossa Selma ja Smithers olivat yhdessä. Jos arvata pitää, niin jakso on esitetty enne kautta kuusitoista, mutta en ole sata prosenttisen varma.

Olisiko mitään muistikuvaa siitä mitä muuta jaksossa tapahtui, tai jopa nimeä? En kuitenkaan jaksa katsoa kaikkia 1-16 kausien jaksoja etsien yhtä kohtausta :D :D.
Triviatietojen perusteella ei ole olleet. Tai jos ovat olleet, niin ei ainakaan naimisissa asti.

Selma on ollut naimisissa Sideshow Bobin, Lionel Hutzin, Troy McCluren, Disco Stun, Abe Simpsonin ja Läski-Tonyn kanssa, mutta jokainen liitto on päättynyt eroon.

Jaksoin katsoa ehkä 6-13 - kaudet läpi että missä jaksossa aiheena olisi Mr. Smithersin ja Seleman  parisuhde, muttei löytynyt. Nyt mä painun syömään grilliruokaa, katsotaan jos jaksais salapoliisin työtä tehdä joskus lisää tuon suhteen.

Joo luki simpsons wikissä "boyfriends" kohdassa.
Kiva, kun autat :)
Saattaa olla ihan missä vain jaksossa jos on mainittu nopeasti...

Vs: Sekalaiset kysymykset Simpsoneista
Vastaus #18 28.09.15 - 20:47
Katsoin wikistä kaikki Marvin Monroe jaksot missä hän puhuu (näkyy tummempana) ja sieltä appearences-osio eli ketkä hahmot näkyy siinä jaksossa. Missään niissä jaksoissa ei ollut Selmaa.

Kaks vaihtoehtoa:

1. Kaikkia hahmoja ei ole merkitty
2. Näkyy vain jossain jaksossa taustalla Selma ja Monroe söivät illallista jne.


Missä jaksossa Marvin Monroen veli Mervin Monroe näkyy??

Vs: Sekalaiset kysymykset Simpsoneista
Vastaus #19 28.09.15 - 20:54
Missä jaksossa Marvin Monroen veli Mervin Monroe näkyy??

Google sanoo ekan joulujakson, se tatuointiäijä.

Vs: Sekalaiset kysymykset Simpsoneista
Vastaus #20 28.09.15 - 20:57
Missä jaksossa Marvin Monroen veli Mervin Monroe näkyy??

Google sanoo ekan joulujakson, se tatuointiäijä.


Niin siinä missä Bart otti sen sydäntatuoinnin jossa luki "mom"

Vs: Sekalaiset kysymykset Simpsoneista
Vastaus #21 28.09.15 - 23:20
Korostan edelleen, että tuo mun kausiveikkaus 1 - 16 on ihan intuiitiopohjalla, kun olen viimeiseksi katsonut nuo kaudet DVD:ltä. Tuli myös mieleen että entäs jos kyseessä olikin Treehouse of Horror jakso? Täytyykin itsekin alkaa metsästämään jaksoa!

Vs: Sekalaiset kysymykset Simpsoneista
Vastaus #22 29.09.15 - 15:00
Korostan edelleen, että tuo mun kausiveikkaus 1 - 16 on ihan intuiitiopohjalla, kun olen viimeiseksi katsonut nuo kaudet DVD:ltä. Tuli myös mieleen että entäs jos kyseessä olikin Treehouse of Horror jakso? Täytyykin itsekin alkaa metsästämään jaksoa!

Luulisin, että ei ole Treehouse of Horror, koska lukee simpsons.wikiassa aidosti tapahtuneet jutut kohdalla eikä "non-canon"

Vs: Sekalaiset kysymykset Simpsoneista
Vastaus #23 08.10.15 - 22:29
Tiedättehän sen musiikin, joka soi usein tappelukohtauksissa, esimerkiksi Bart's Friend Falls in Love:ssa Bartin ja Milhousen tapellessa? Onko tuo musa lainattu jostain vai onko ihan alkuperäinen sävellys?

Kaikkea sitä tulee mieleen kun yrittää nukahtaa. :D

Vs: Sekalaiset kysymykset Simpsoneista
Vastaus #24 13.10.15 - 20:45
Jaksossa missä lapset kertovat aikuisten salaisuuksia Lisa sanoo että Homer on työnskennellyt lääkärinä ilman lupaa.

Missä jaksossa Homer on työnskennellyt lääkärinä ilman lupaa??

Vs: Sekalaiset kysymykset Simpsoneista
Vastaus #25 16.10.15 - 23:20
Jaksossa missä lapset kertovat aikuisten salaisuuksia Lisa sanoo että Homer on työnskennellyt lääkärinä ilman lupaa.

Missä jaksossa Homer on työnskennellyt lääkärinä ilman lupaa??
Ei mun mielestä missään. Jos sitä roskapöntön päälle tönimistä ei lasketa. Tuo on varmaankin alunperin tarkoitettu vitsiksi että paljastaisivat Dr. Hibbertin mutta se vitsi olikin siinä että Homero paljastui laittomuuksien tekijäksi Hibbertin sijaan.

Vs: Sekalaiset kysymykset Simpsoneista
Vastaus #26 16.10.15 - 23:43
Jaksossa missä lapset kertovat aikuisten salaisuuksia Lisa sanoo että Homer on työnskennellyt lääkärinä ilman lupaa.

Missä jaksossa Homer on työnskennellyt lääkärinä ilman lupaa??
Ei mun mielestä missään. Jos sitä roskapöntön päälle tönimistä ei lasketa. Tuo on varmaankin alunperin tarkoitettu vitsiksi että paljastaisivat Dr. Hibbertin mutta se vitsi olikin siinä että Homero paljastui laittomuuksien tekijäksi Hibbertin sijaan.

Itsekkin ajattelin roskapönttöä mutta eikö se ole uudempi jakso kuin se missä lapset paljastaa aikuisten salaisuuksia.

Vs: Sekalaiset kysymykset Simpsoneista
Vastaus #27 23.10.15 - 21:32
Oonko ihan sekasin vai muistanko oikein että Fox omistaa simpsonien oikeudet 2080 luvulle?

Vs: Sekalaiset kysymykset Simpsoneista
Vastaus #28 24.10.15 - 01:53
Oonko ihan sekasin vai muistanko oikein että Fox omistaa simpsonien oikeudet 2080 luvulle?
En pitääs mahdottomana jos Beatlesien veisujen tekijänoikeudet säilyy vielä ainaskin kymmenisen vuotta (ja ottaen huomioon koska levytetty).

Vs: Sekalaiset kysymykset Simpsoneista
Vastaus #29 25.10.15 - 00:29
Eikös tekijänoikeudet säily 70 vuotta. Muistan joskus koulusta oppineeni.