Kirjoittaja Aihe: Sekalaiset kysymykset Simpsoneista  (Luettu 43896 kertaa)

Oletko kahlannut läpi Googlen, käyttänyt sivustomme hakua ja etsinyt tältä foorumilta, muttet vieläkään löydä vastausta mieltäsi askarruttavaan Simpsonit-kysymykseen? Kysy muilta foorumilaisilta!

Jos kysymys on tarpeeksi mielenkiintoinen ja suorastaan vaatii vastauksen, ylläpito voi myös ottaa yhteyttä siitä enemmän tietäviin henkilöihin. Simpsonien tekijöihin meillä ei ole yhteyksiä, Suomessa toimiviin tahoihin kyllä.

Itse keskustelupalstaan ja sen toimintoihin liittyvät kysymykset voi esittää täällä. Jos sinulta on jakso hukassa, kysy siitä täällä.

Vs: Sekalaiset kysymykset Simpsoneista
Vastaus #1 08.04.13 - 19:54
Muistaako joku, miten mafiahahmo Johnny Tightlipsin nimi on suomennettu televisioon? Johnny Tiukkahuuli?

Vs: Sekalaiset kysymykset Simpsoneista
Vastaus #2 08.04.13 - 22:31
Ainakin minun muistin mukaan se oli juuri nimenomaan Tiukkahuuli. Aika tökerö suomennos, vaikka tuskin mikään Johnny Suppusuu olisi ollut yhtään sen parempi. :D

Vs: Sekalaiset kysymykset Simpsoneista
Vastaus #3 09.04.13 - 19:38
On tainnut olla myös Tuppisuukin.

Vs: Sekalaiset kysymykset Simpsoneista
Vastaus #4 09.04.13 - 20:26
Aika tökerö tosiaan tuo Tiukkahuuli. Jopa Tuppisuukin olisi parempi. Olen kuitenkin sitä mieltä, että on aivan turhaa suomentaa hahmojen nimiä. Eihän siinä ole mitään järkeä.

Missä jaksossa tuo ns. Tiukkahuuli niinku näyttäytyy? En ole muistaakseni nähnyt sitä.

Vs: Sekalaiset kysymykset Simpsoneista
Vastaus #5 09.04.13 - 21:06
Aika tökerö tosiaan tuo Tiukkahuuli. Jopa Tuppisuukin olisi parempi. Olen kuitenkin sitä mieltä, että on aivan turhaa suomentaa hahmojen nimiä. Eihän siinä ole mitään järkeä.

Missä jaksossa tuo ns. Tiukkahuuli niinku näyttäytyy? En ole muistaakseni nähnyt sitä.
http://simpsons.wikia.com/wiki/Johnny_Tightlips
Tuolla on kohdassa Appearences kaikki jaksot, jossa hän ilmeisesti puhuu.

Heh, en itsekään muista tv-suomennosta, dvdltä voisin kurkata huomenna.

Vs: Sekalaiset kysymykset Simpsoneista
Vastaus #6 02.05.13 - 16:45
Palauteboksiimme tuli viesti, jossa joku kysyy, onko Ned Flanders sanonut olevansa ainoa, joka syö homoudesta parantavia lääkkeitä. Muistaako joku, pitääkö tämä paikkansa? Itse muistan Flandersin vain sanoneen, että hän osallistuu homouden vastaiselle kävelylle tai jotain vastaavaa.

Vs: Sekalaiset kysymykset Simpsoneista
Vastaus #7 02.05.13 - 19:00
Ei kuulosta yhtään tutulta. Olisi mielestäni liian törkeä vitsi jopa nyky-Simpsoneille.

Vs: Sekalaiset kysymykset Simpsoneista
Vastaus #8 02.05.13 - 22:22
Palauteboksiimme tuli viesti, jossa joku kysyy, onko Ned Flanders sanonut olevansa ainoa, joka syö homoudesta parantavia lääkkeitä. Muistaako joku, pitääkö tämä paikkansa? Itse muistan Flandersin vain sanoneen, että hän osallistuu homouden vastaiselle kävelylle tai jotain vastaavaa.

Itse en myöskään muista, että Flanders olisi popsinut mitään pillereitä. Sen sijaan Smithersin vastaavanlainen teko nähtiin muistaakseni jaksossa Kurkistus tulevaisuuteen. Jaksossa hän käyttää samantapaista lääkettä ruiskun avulla, jota hänen piti ottaa muistaakseni tunnin välein tai jotain. Ruiskun avulla Smithers pysyy heterona ja huusikin piikityksen jälkeen rakastavansa tisuja. :D

Vs: Sekalaiset kysymykset Simpsoneista
Vastaus #9 26.09.15 - 14:30
Luin simpsons wikistä tietoa Selmasta. Katsoin sen poikaystäviä

Ex-boyfriends: (Fit) Fat Tony, Barney Gumble, Apu Nahasapeemapetilon, Hans Moleman, Moe Szyslak, Artie Ziff, Ned Flanders, Waylon Smithers, Jr. and Marvin Monroe

Kiinnostaisi tietää missä jaksossa hän on ollut Smithersin kanssa, vai onko ollutkaan?

Vs: Sekalaiset kysymykset Simpsoneista
Vastaus #10 26.09.15 - 14:43
Luin simpsons wikistä tietoa Selmasta. Katsoin sen poikaystäviä

Ex-boyfriends: (Fit) Fat Tony, Barney Gumble, Apu Nahasapeemapetilon, Hans Moleman, Moe Szyslak, Artie Ziff, Ned Flanders, Waylon Smithers, Jr. and Marvin Monroe

Kiinnostaisi tietää missä jaksossa hän on ollut Smithersin kanssa, vai onko ollutkaan?

Itse en kyllä yhtään tiedä. Tietääkö kukaan missä jaksossa hän on ollut Marvin Monroen kanssa?

Vs: Sekalaiset kysymykset Simpsoneista
Vastaus #11 27.09.15 - 13:01
Luin simpsons wikistä tietoa Selmasta. Katsoin sen poikaystäviä

Ex-boyfriends: (Fit) Fat Tony, Barney Gumble, Apu Nahasapeemapetilon, Hans Moleman, Moe Szyslak, Artie Ziff, Ned Flanders, Waylon Smithers, Jr. and Marvin Monroe

Kiinnostaisi tietää missä jaksossa hän on ollut Smithersin kanssa, vai onko ollutkaan?

Itse en kyllä yhtään tiedä. Tietääkö kukaan missä jaksossa hän on ollut Marvin Monroen kanssa?

Mietin samaa...

Vs: Sekalaiset kysymykset Simpsoneista
Vastaus #12 27.09.15 - 13:06
Ainakin joissain jaksoissahan on toistuvana vitsinä ollut Selman mennessä naimisiin se, että hänellä on useampia sukunimiä, mutta en muista oliko Smithers tai Monroe niissä mukana. Liekö sitten joku yksittäinen vitsi, jossa on näiden seuralaisena ollut.

Vs: Sekalaiset kysymykset Simpsoneista
Vastaus #13 27.09.15 - 19:32
Ainakin joissain jaksoissahan on toistuvana vitsinä ollut Selman mennessä naimisiin se, että hänellä on useampia sukunimiä, mutta en muista oliko Smithers tai Monroe niissä mukana. Liekö sitten joku yksittäinen vitsi, jossa on näiden seuralaisena ollut.

Jep. Haluaisin kuitenkin nähdä ne jaksot jossa Smithers ja Monroe on yhdistetty jollain tavalla Selmaan.

Vs: Sekalaiset kysymykset Simpsoneista
Vastaus #14 27.09.15 - 23:31
Mulla on kyllä päässäni selkeä muistikuva jaksosta jossa Selma ja Smithers olivat yhdessä. Jos arvata pitää, niin jakso on esitetty enne kautta kuusitoista, mutta en ole sata prosenttisen varma.