Simpsonit > Muu Simpsonit-aiheinen

Sekalaiset kysymykset Simpsoneista

<< < (2/12) > >>

Monorail:

--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 09.04.13 - 20:26 ---Aika tökerö tosiaan tuo Tiukkahuuli. Jopa Tuppisuukin olisi parempi. Olen kuitenkin sitä mieltä, että on aivan turhaa suomentaa hahmojen nimiä. Eihän siinä ole mitään järkeä.

Missä jaksossa tuo ns. Tiukkahuuli niinku näyttäytyy? En ole muistaakseni nähnyt sitä.

--- Lainaus päättyy ---
http://simpsons.wikia.com/wiki/Johnny_Tightlips
Tuolla on kohdassa Appearences kaikki jaksot, jossa hän ilmeisesti puhuu.

Heh, en itsekään muista tv-suomennosta, dvdltä voisin kurkata huomenna.

Mikko:
Palauteboksiimme tuli viesti, jossa joku kysyy, onko Ned Flanders sanonut olevansa ainoa, joka syö homoudesta parantavia lääkkeitä. Muistaako joku, pitääkö tämä paikkansa? Itse muistan Flandersin vain sanoneen, että hän osallistuu homouden vastaiselle kävelylle tai jotain vastaavaa.

Mr. X:
Ei kuulosta yhtään tutulta. Olisi mielestäni liian törkeä vitsi jopa nyky-Simpsoneille.

Gabbo:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 02.05.13 - 16:45 ---Palauteboksiimme tuli viesti, jossa joku kysyy, onko Ned Flanders sanonut olevansa ainoa, joka syö homoudesta parantavia lääkkeitä. Muistaako joku, pitääkö tämä paikkansa? Itse muistan Flandersin vain sanoneen, että hän osallistuu homouden vastaiselle kävelylle tai jotain vastaavaa.

--- Lainaus päättyy ---

Itse en myöskään muista, että Flanders olisi popsinut mitään pillereitä. Sen sijaan Smithersin vastaavanlainen teko nähtiin muistaakseni jaksossa Kurkistus tulevaisuuteen. Jaksossa hän käyttää samantapaista lääkettä ruiskun avulla, jota hänen piti ottaa muistaakseni tunnin välein tai jotain. Ruiskun avulla Smithers pysyy heterona ja huusikin piikityksen jälkeen rakastavansa tisuja. :D

MrSmithers:
Luin simpsons wikistä tietoa Selmasta. Katsoin sen poikaystäviä

Ex-boyfriends: (Fit) Fat Tony, Barney Gumble, Apu Nahasapeemapetilon, Hans Moleman, Moe Szyslak, Artie Ziff, Ned Flanders, Waylon Smithers, Jr. and Marvin Monroe

Kiinnostaisi tietää missä jaksossa hän on ollut Smithersin kanssa, vai onko ollutkaan?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta