Simpsonit > Muu Simpsonit-aiheinen

Sekalaiset kysymykset Simpsoneista

<< < (5/14) > >>

SimpSuomTv:

--- Lainaus käyttäjältä: alappi - 28.09.15 - 20:54 ---
--- Lainaus käyttäjältä: SimpSuomTv - 28.09.15 - 20:47 ---Missä jaksossa Marvin Monroen veli Mervin Monroe näkyy??

--- Lainaus päättyy ---

Google sanoo ekan joulujakson, se tatuointiäijä.

--- Lainaus päättyy ---

Niin siinä missä Bart otti sen sydäntatuoinnin jossa luki "mom"

Maximate:
Korostan edelleen, että tuo mun kausiveikkaus 1 - 16 on ihan intuiitiopohjalla, kun olen viimeiseksi katsonut nuo kaudet DVD:ltä. Tuli myös mieleen että entäs jos kyseessä olikin Treehouse of Horror jakso? Täytyykin itsekin alkaa metsästämään jaksoa!

MrSmithers:

--- Lainaus käyttäjältä: Maximate - 28.09.15 - 23:20 ---Korostan edelleen, että tuo mun kausiveikkaus 1 - 16 on ihan intuiitiopohjalla, kun olen viimeiseksi katsonut nuo kaudet DVD:ltä. Tuli myös mieleen että entäs jos kyseessä olikin Treehouse of Horror jakso? Täytyykin itsekin alkaa metsästämään jaksoa!

--- Lainaus päättyy ---

Luulisin, että ei ole Treehouse of Horror, koska lukee simpsons.wikiassa aidosti tapahtuneet jutut kohdalla eikä "non-canon"

alappi:
Tiedättehän sen musiikin, joka soi usein tappelukohtauksissa, esimerkiksi Bart's Friend Falls in Love:ssa Bartin ja Milhousen tapellessa? Onko tuo musa lainattu jostain vai onko ihan alkuperäinen sävellys?

Kaikkea sitä tulee mieleen kun yrittää nukahtaa. :D

SimpSuomTv:
Jaksossa missä lapset kertovat aikuisten salaisuuksia Lisa sanoo että Homer on työnskennellyt lääkärinä ilman lupaa.

Missä jaksossa Homer on työnskennellyt lääkärinä ilman lupaa??

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta