Simpsonit > Muu Simpsonit-aiheinen

Sekalaiset kysymykset Simpsoneista

<< < (4/12) > >>

MrSmithers:

--- Lainaus käyttäjältä: Maximate - 27.09.15 - 23:31 ---Mulla on kyllä päässäni selkeä muistikuva jaksosta jossa Selma ja Smithers olivat yhdessä. Jos arvata pitää, niin jakso on esitetty enne kautta kuusitoista, mutta en ole sata prosenttisen varma.

--- Lainaus päättyy ---

Olisiko mitään muistikuvaa siitä mitä muuta jaksossa tapahtui, tai jopa nimeä? En kuitenkaan jaksa katsoa kaikkia 1-16 kausien jaksoja etsien yhtä kohtausta :D :D.

Finnish Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: MrSmithers - 28.09.15 - 17:42 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Maximate - 27.09.15 - 23:31 ---Mulla on kyllä päässäni selkeä muistikuva jaksosta jossa Selma ja Smithers olivat yhdessä. Jos arvata pitää, niin jakso on esitetty enne kautta kuusitoista, mutta en ole sata prosenttisen varma.

--- Lainaus päättyy ---

Olisiko mitään muistikuvaa siitä mitä muuta jaksossa tapahtui, tai jopa nimeä? En kuitenkaan jaksa katsoa kaikkia 1-16 kausien jaksoja etsien yhtä kohtausta :D :D.

--- Lainaus päättyy ---
Triviatietojen perusteella ei ole olleet. Tai jos ovat olleet, niin ei ainakaan naimisissa asti.

Selma on ollut naimisissa Sideshow Bobin, Lionel Hutzin, Troy McCluren, Disco Stun, Abe Simpsonin ja Läski-Tonyn kanssa, mutta jokainen liitto on päättynyt eroon.

Jaksoin katsoa ehkä 6-13 - kaudet läpi että missä jaksossa aiheena olisi Mr. Smithersin ja Seleman  parisuhde, muttei löytynyt. Nyt mä painun syömään grilliruokaa, katsotaan jos jaksais salapoliisin työtä tehdä joskus lisää tuon suhteen.

MrSmithers:

--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 28.09.15 - 19:41 ---
--- Lainaus käyttäjältä: MrSmithers - 28.09.15 - 17:42 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Maximate - 27.09.15 - 23:31 ---Mulla on kyllä päässäni selkeä muistikuva jaksosta jossa Selma ja Smithers olivat yhdessä. Jos arvata pitää, niin jakso on esitetty enne kautta kuusitoista, mutta en ole sata prosenttisen varma.

--- Lainaus päättyy ---

Olisiko mitään muistikuvaa siitä mitä muuta jaksossa tapahtui, tai jopa nimeä? En kuitenkaan jaksa katsoa kaikkia 1-16 kausien jaksoja etsien yhtä kohtausta :D :D.

--- Lainaus päättyy ---
Triviatietojen perusteella ei ole olleet. Tai jos ovat olleet, niin ei ainakaan naimisissa asti.

Selma on ollut naimisissa Sideshow Bobin, Lionel Hutzin, Troy McCluren, Disco Stun, Abe Simpsonin ja Läski-Tonyn kanssa, mutta jokainen liitto on päättynyt eroon.

Jaksoin katsoa ehkä 6-13 - kaudet läpi että missä jaksossa aiheena olisi Mr. Smithersin ja Seleman  parisuhde, muttei löytynyt. Nyt mä painun syömään grilliruokaa, katsotaan jos jaksais salapoliisin työtä tehdä joskus lisää tuon suhteen.

--- Lainaus päättyy ---

Joo luki simpsons wikissä "boyfriends" kohdassa.
Kiva, kun autat :)
Saattaa olla ihan missä vain jaksossa jos on mainittu nopeasti...

SimpSuomTv:
Katsoin wikistä kaikki Marvin Monroe jaksot missä hän puhuu (näkyy tummempana) ja sieltä appearences-osio eli ketkä hahmot näkyy siinä jaksossa. Missään niissä jaksoissa ei ollut Selmaa.

Kaks vaihtoehtoa:

1. Kaikkia hahmoja ei ole merkitty
2. Näkyy vain jossain jaksossa taustalla Selma ja Monroe söivät illallista jne.


Missä jaksossa Marvin Monroen veli Mervin Monroe näkyy??

alappi:

--- Lainaus käyttäjältä: SimpSuomTv - 28.09.15 - 20:47 ---Missä jaksossa Marvin Monroen veli Mervin Monroe näkyy??

--- Lainaus päättyy ---

Google sanoo ekan joulujakson, se tatuointiäijä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta