Simpsonit > Muu Simpsonit-aiheinen

Sekalaiset kysymykset Simpsoneista

<< < (3/12) > >>

SimpSuomTv:

--- Lainaus käyttäjältä: MrSmithers - 26.09.15 - 14:30 ---Luin simpsons wikistä tietoa Selmasta. Katsoin sen poikaystäviä

Ex-boyfriends: (Fit) Fat Tony, Barney Gumble, Apu Nahasapeemapetilon, Hans Moleman, Moe Szyslak, Artie Ziff, Ned Flanders, Waylon Smithers, Jr. and Marvin Monroe

Kiinnostaisi tietää missä jaksossa hän on ollut Smithersin kanssa, vai onko ollutkaan?

--- Lainaus päättyy ---

Itse en kyllä yhtään tiedä. Tietääkö kukaan missä jaksossa hän on ollut Marvin Monroen kanssa?

MrSmithers:

--- Lainaus käyttäjältä: SimpSuomTv - 26.09.15 - 14:43 ---
--- Lainaus käyttäjältä: MrSmithers - 26.09.15 - 14:30 ---Luin simpsons wikistä tietoa Selmasta. Katsoin sen poikaystäviä

Ex-boyfriends: (Fit) Fat Tony, Barney Gumble, Apu Nahasapeemapetilon, Hans Moleman, Moe Szyslak, Artie Ziff, Ned Flanders, Waylon Smithers, Jr. and Marvin Monroe

Kiinnostaisi tietää missä jaksossa hän on ollut Smithersin kanssa, vai onko ollutkaan?

--- Lainaus päättyy ---

Itse en kyllä yhtään tiedä. Tietääkö kukaan missä jaksossa hän on ollut Marvin Monroen kanssa?

--- Lainaus päättyy ---

Mietin samaa...

Monorail:
Ainakin joissain jaksoissahan on toistuvana vitsinä ollut Selman mennessä naimisiin se, että hänellä on useampia sukunimiä, mutta en muista oliko Smithers tai Monroe niissä mukana. Liekö sitten joku yksittäinen vitsi, jossa on näiden seuralaisena ollut.

MrSmithers:

--- Lainaus käyttäjältä: Monorail - 27.09.15 - 13:06 ---Ainakin joissain jaksoissahan on toistuvana vitsinä ollut Selman mennessä naimisiin se, että hänellä on useampia sukunimiä, mutta en muista oliko Smithers tai Monroe niissä mukana. Liekö sitten joku yksittäinen vitsi, jossa on näiden seuralaisena ollut.

--- Lainaus päättyy ---

Jep. Haluaisin kuitenkin nähdä ne jaksot jossa Smithers ja Monroe on yhdistetty jollain tavalla Selmaan.

Maximate:
Mulla on kyllä päässäni selkeä muistikuva jaksosta jossa Selma ja Smithers olivat yhdessä. Jos arvata pitää, niin jakso on esitetty enne kautta kuusitoista, mutta en ole sata prosenttisen varma.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta