Simpsonit > Muu Simpsonit-aiheinen

Sekalaiset kysymykset Simpsoneista

(1/12) > >>

Mikko:
Oletko kahlannut läpi Googlen, käyttänyt sivustomme hakua ja etsinyt tältä foorumilta, muttet vieläkään löydä vastausta mieltäsi askarruttavaan Simpsonit-kysymykseen? Kysy muilta foorumilaisilta!

Jos kysymys on tarpeeksi mielenkiintoinen ja suorastaan vaatii vastauksen, ylläpito voi myös ottaa yhteyttä siitä enemmän tietäviin henkilöihin. Simpsonien tekijöihin meillä ei ole yhteyksiä, Suomessa toimiviin tahoihin kyllä.

Itse keskustelupalstaan ja sen toimintoihin liittyvät kysymykset voi esittää täällä. Jos sinulta on jakso hukassa, kysy siitä täällä.

Mikko:
Muistaako joku, miten mafiahahmo Johnny Tightlipsin nimi on suomennettu televisioon? Johnny Tiukkahuuli?

Gabbo:
Ainakin minun muistin mukaan se oli juuri nimenomaan Tiukkahuuli. Aika tökerö suomennos, vaikka tuskin mikään Johnny Suppusuu olisi ollut yhtään sen parempi. :D

Jarpeez:
On tainnut olla myös Tuppisuukin.

Vince_Simpson:
Aika tökerö tosiaan tuo Tiukkahuuli. Jopa Tuppisuukin olisi parempi. Olen kuitenkin sitä mieltä, että on aivan turhaa suomentaa hahmojen nimiä. Eihän siinä ole mitään järkeä.

Missä jaksossa tuo ns. Tiukkahuuli niinku näyttäytyy? En ole muistaakseni nähnyt sitä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta