Itselläni ei ole listaa mielestäni huonoimmista Simpsonit-jaksoista, mutta tulipa eilen katsottua todella huono jakso, Pelin Pyörteissä, mikä varmasti menee korkealle, jos joskus teen listaa huonoimmista jaksoista. Jaksossa oli todella huono sivumaku, ja ihmiset oli vain epämukavia toisilleen. Pienenä (eli noin 7-vuotiaana) pidin tästä jaksosta, koska pidin kohtauksista, missä Marge pelaa peliään, mkoska pidän itsekin videopeleistä, mutta nyt minulla on jonkinlaista arvostelukykyä, enkä pidä jokaista jaksoa kaikkien aikojen parhaimpana.Eräs asia, joka minua vaivasi koko jakson, oli sen laatu. Ketään päähahmoista ei kuulostanuut itseltään ja animaation laatu oli harvinaisen huonoa. Esimerkiksi Margella oli väsynyt äänensävy ja Homerilla oli pehmeämpi ja oudompi äänensävy. Jaksossa oli myös huonoja vitsejä, hahmojen käyttäytyminen oli täyttä JASKAA!!!!! Huh, pyydän anteeksi ihmisiltä, jotka pitävät tästä jaksosta. Mutta nyt kun sitä miettii, minulla on ollut koko viikon ajan levoton, epämukava ja inhoava asenne ja tunne jostain syystä, joten se saattaa johtua siitäHerättikö jakso samanlaisia tunteita sinussa? Kommentoi rohkeasti, jos sinulla on sanottavaa mielipiteestäni. Jos se on muuten mahdollista, haluaisin nähdä teidän omia huonoimpien jaksojen listaa! Erityisesti Mikon tai SimSuomiTV:n mielipiteitä!
Jos se on muuten mahdollista, haluaisin nähdä teidän omia huonoimpien jaksojen listaa! Erityisesti Mikon tai SimSuomiTV:n mielipiteitä!
Lainaus käyttäjältä: Shelbyvillen Sitruunapuu - 19.02.16 - 19:54Jos se on muuten mahdollista, haluaisin nähdä teidän omia huonoimpien jaksojen listaa! Erityisesti Mikon tai SimSuomiTV:n mielipiteitä!En ole seurannut Simpsoneita säännöllisesti enää pariin kauteen, vastaako se kysymykseen?
Herättikö jakso samanlaisia tunteita sinussa? Kommentoi rohkeasti, jos sinulla on sanottavaa mielipiteestäni. Jos se on muuten mahdollista, haluaisin nähdä teidän omia huonoimpien jaksojen listaa! Erityisesti Mikon tai SimSuomiTV:n mielipiteitä!