Simpsonit.org > Simpsonit.org

Simpsonit.org sosiaalisessa mediassa

<< < (2/94) > >>

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 10.11.11 - 10:38 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 10.11.11 - 00:23 ---Harkitsen vielä tuohon liittymistä, kun ne uutiset näkee täälläkin. Saattaa kuitenkin olla, että joskus liitynkin joukkoon. Ja onneksi tuo linkki pysyy täällä koko ajan. Ei sitä koskaan tiedä, minne mun pää kääntyilee. ;)

--- Lainaus päättyy ---

Ala seurata Twitteriämme, niin saat retweettejämmekin ;) Niissä on usein sellaista juttua, jota emme muualle laita. Ei mitään tähdellistä, mutta kuitenkin.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos vain, mutta en ole kiinnostunut Twitteristä. Eikös se ole saman suuntainen kuin Facebook?

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 10.11.11 - 22:37 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 10.11.11 - 10:38 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 10.11.11 - 00:23 ---Harkitsen vielä tuohon liittymistä, kun ne uutiset näkee täälläkin. Saattaa kuitenkin olla, että joskus liitynkin joukkoon. Ja onneksi tuo linkki pysyy täällä koko ajan. Ei sitä koskaan tiedä, minne mun pää kääntyilee. ;)

--- Lainaus päättyy ---

Ala seurata Twitteriämme, niin saat retweettejämmekin ;) Niissä on usein sellaista juttua, jota emme muualle laita. Ei mitään tähdellistä, mutta kuitenkin.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos vain, mutta en ole kiinnostunut Twitteristä. Eikös se ole saman suuntainen kuin Facebook?

--- Lainaus päättyy ---

Aika kaukana Facebookista.

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 11.11.11 - 09:39 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 10.11.11 - 22:37 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 10.11.11 - 10:38 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 10.11.11 - 00:23 ---Harkitsen vielä tuohon liittymistä, kun ne uutiset näkee täälläkin. Saattaa kuitenkin olla, että joskus liitynkin joukkoon. Ja onneksi tuo linkki pysyy täällä koko ajan. Ei sitä koskaan tiedä, minne mun pää kääntyilee. ;)

--- Lainaus päättyy ---

Ala seurata Twitteriämme, niin saat retweettejämmekin ;) Niissä on usein sellaista juttua, jota emme muualle laita. Ei mitään tähdellistä, mutta kuitenkin.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos vain, mutta en ole kiinnostunut Twitteristä. Eikös se ole saman suuntainen kuin Facebook?

--- Lainaus päättyy ---

Aika kaukana Facebookista.

--- Lainaus päättyy ---

Aijaa. Saatan mä ehkä joskus liittyäkin. En ole vielä lyönyt mitään lukkoon.

Mikko:
Woo-hoo, meillä on nyt yli 200 tykkääjää Facebookissa!

SimpSuomTv:
Seuraan teidän Google+ sivua ja tykkään Facebook sivusta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta