Simpsonit.org > Simpsonit.org

Simpsonit.org sosiaalisessa mediassa

(1/94) > >>

Mikko:
Kuten moni teistä foorumilaisista varmaan tietää, Simpsonit.org on vahvasti tekemisissä sosiaalisen median sivustojen kanssa. Meillä on oma Facebook-sivu, oma Twitter-sivu sekä oma Google+-yhteisö, minkä lisäksi Sami ylläpitää IRC-Gallerian Simpsonit-yhteisöä. Näihin paikkoihin laitamme uutisina myös sellaista vähän epäoleellisempaa juttua, joka ei ihan etusivullemme kelpaa, mutta jonka kuitenkin oletamme faneja kiinnostavan. Siis samaa tavaraa, jota jaamme täällä foorumilla ja irkissä. Twitterissä lisäksi retweettaamme mielenkiintoisiksi kokemiamme tweettejä muun muassa sarjan tekijöiltä ja muilta faneilta.

Haluaisin nyt kuulla vähän mielipiteitä some-kanavastamme. Oletteko tutustuneet niihin tai oletteko peräti jäseniä? Onko noilla foorumilaisille käyttöä, vai kaivatteko samat postaukset mieluummin täältä palstalta? Onko noissa jotain erityisen hyvää tai jotain parantamisen varaa?

Finnish Simpson:
Minä mieluummin luen sisäpiiritietolaisena täältä.. Irc-Galleriassa en ole enkä tule olemaan, twitteriä en käytä, ja lärvikirjassa tuloo pääasiassa nuo samat uutiset mitä täällä, joten minulle aivan sama uutisoidaanko täällä vai kaikkialla.. Irckanavallakin käyn joskus(tosin nyt pieni käyttökatkos), jossa muistaakseni tuli joitain uutisia Simpsoneihin liittyen..

Mutta ei moittimista.

Mikko:
Meillä on nyt myös oma Google+-yhteisö: https://plus.google.com/101815301810308319603/posts.

Edelleen kaipaamme vastauksia avausviestin kysymyksiin!

Vince_Simpson:
Harkitsen vielä tuohon liittymistä, kun ne uutiset näkee täälläkin. Saattaa kuitenkin olla, että joskus liitynkin joukkoon. Ja onneksi tuo linkki pysyy täällä koko ajan. Ei sitä koskaan tiedä, minne mun pää kääntyilee. ;)

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 10.11.11 - 00:23 ---Harkitsen vielä tuohon liittymistä, kun ne uutiset näkee täälläkin. Saattaa kuitenkin olla, että joskus liitynkin joukkoon. Ja onneksi tuo linkki pysyy täällä koko ajan. Ei sitä koskaan tiedä, minne mun pää kääntyilee. ;)

--- Lainaus päättyy ---

Ala seurata Twitteriämme, niin saat retweettejämmekin ;) Niissä on usein sellaista juttua, jota emme muualle laita. Ei mitään tähdellistä, mutta kuitenkin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta