Simpsonit > Muu Simpsonit-aiheinen

Simpsonit-taide

<< < (2/72) > >>

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 22.09.11 - 18:18 ---Noin kolmen tunnin seikkailu Simpsonien inspiroimassa Minecraft-maailmassa.

--- Lainaus päättyy ---

Ja Simpsonien alkutunnari Minecraftissa. Musiikinopettaja Largo on jostain syystä ilman vaatteita.

Finnish Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 28.09.11 - 15:49 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 22.09.11 - 18:18 ---Noin kolmen tunnin seikkailu Simpsonien inspiroimassa Minecraft-maailmassa.

--- Lainaus päättyy ---

Ja Simpsonien alkutunnari Minecraftissa. Musiikinopettaja Largo on jostain syystä ilman vaatteita.

--- Lainaus päättyy ---
Ei huono idea. Muuten tuo Minecraft on sitten täyttä paskaa.. Aivan liian yliarvostettu. No, makuasia, mutta minun mielipide oli sitten tässä.

Mikko:
Simpsonien faneista koottu bändi laulaa sarjasta tuttuja biisejä. Miksi, sitä minä en tiedä.

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 28.09.11 - 15:49 ---Ja Simpsonien alkutunnari Minecraftissa. Musiikinopettaja Largo on jostain syystä ilman vaatteita.

--- Lainaus päättyy ---

Todella surkea video, mutta Simpsonit-tunnari on ikuisesti viiden ison keltaisen tähden arvoinen. Ensin edes huomannut tuota musiikkiopettajaa, piti siis katsoa video toisen - mutta vain vain tuohon asti. Jostain syystä assosioin tuon Largon erään Bond-leffan Emilio Largo, herroilla kun on sama sukunimi.

//:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 30.09.11 - 16:17 ---Simpsonien faneista koottu bändi laulaa sarjasta tuttuja biisejä. Miksi, sitä minä en tiedä.

--- Lainaus päättyy ---

Myönteisessä mielessä hauska video, musiikki oli toimivaa ja viihdyttävää ja he esittivät laulut Simpsonitmaisen rennosti. Monorail erottu edukseen muista kappaleista, en edes tunnistanut niitä toisia.

Mikko:
Tuli vastaan pari kivasti piirrettyä Simpsonit-hahmoa: http://barukurii.deviantart.com/gallery/#/d2kh047. Homer näyttää jotenkin sympaattisen savolaiselta :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta