Simpsonit > Muu Simpsonit-aiheinen
Simpsonit-taide
sipsitys:
--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 24.09.13 - 19:12 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 24.09.13 - 16:43 ---Tästä videoteoksesta koko loppuvuoden epilepsiakohtaukset ja painajaiset. Oikeassa mielentilassa tuo on ihan hypnoottista katseltavaa ja kuunneltavaa.
--- Lainaus päättyy ---
Jep, kaameeta katsottavaa. Jos jokin on tekotaiteellista niin tuo, aivan kuin jonkun lapsen sekavaa söherrystä. Onneksi en oo tv-narkomaani niin ei tarvitse tuostakaan kärsiä.
--- Lainaus päättyy ---
Tuosta tulee mieleen että kuinka paljon tota sarjan materiaalia saa käyttää ilman että menee copyrightit solmuun? Mulla olis meinaan itelläkin tarkoitus tehdä fanimatskua, julistetta ja ehkä muutakin, mutta kuinka paljon noita hahmoja ja muuta saa käyttää?
Monorail:
Kyllä kai oman seinänsä koristeeksi saa Simpsonit-julisteita väsätä, eri asiahan on jos niitä tekee useampia ja kaupittelee kaduilla, mutta tuskin sellaiset kellään on mielessäkään. Riippuu varmaan millaista fanimatskua ajattelit tehdä, esim. videoista en osaa sanoa juuta enkä jaata. Mutta kaikkia Simpsonit-aiheisia kuvia ja muita saa käsittääkseni ihan vapaasti käyttää kaikkeen kaupattomaan tarkoitukseen. (Asiasta paremmin perillä olevat henkilöt voivat sitten väitteeni tyrmätä tai vahvistaa käyttämällä hienompia termejä :) )
sipsitys:
--- Lainaus käyttäjältä: Monorail - 23.10.13 - 21:20 ---Kyllä kai oman seinänsä koristeeksi saa Simpsonit-julisteita väsätä, eri asiahan on jos niitä tekee useampia ja kaupittelee kaduilla, mutta tuskin sellaiset kellään on mielessäkään. Riippuu varmaan millaista fanimatskua ajattelit tehdä, esim. videoista en osaa sanoa juuta enkä jaata. Mutta kaikkia Simpsonit-aiheisia kuvia ja muita saa käsittääkseni ihan vapaasti käyttää kaikkeen kaupattomaan tarkoitukseen. (Asiasta paremmin perillä olevat henkilöt voivat sitten väitteeni tyrmätä tai vahvistaa käyttämällä hienompia termejä :) )
--- Lainaus päättyy ---
Okei, eli tuskin tulee tuottajat pilaamaan mun halloween bileitä jos "pöllin" Simpsonit-kuvia googlesta ja teen niistä kutsuja >:( :doh2: Tyyliin:
http://www.pinterest.com/ricegalb/halloween-invitations-party-theme-inspiration/
http://print24.com/blog/2013/10/21-halloween-inspired-print-designs-2/
Ehkä oli vähän tyhmä kysymys, mutta kun aattelin aluks että jos jakelen niitä jossain. Vähän vainoharhanen oon... o_O
Mikko:
--- Lainaus käyttäjältä: sipsitys - 24.10.13 - 13:31 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Monorail - 23.10.13 - 21:20 ---Kyllä kai oman seinänsä koristeeksi saa Simpsonit-julisteita väsätä, eri asiahan on jos niitä tekee useampia ja kaupittelee kaduilla, mutta tuskin sellaiset kellään on mielessäkään. Riippuu varmaan millaista fanimatskua ajattelit tehdä, esim. videoista en osaa sanoa juuta enkä jaata. Mutta kaikkia Simpsonit-aiheisia kuvia ja muita saa käsittääkseni ihan vapaasti käyttää kaikkeen kaupattomaan tarkoitukseen. (Asiasta paremmin perillä olevat henkilöt voivat sitten väitteeni tyrmätä tai vahvistaa käyttämällä hienompia termejä :) )
--- Lainaus päättyy ---
Okei, eli tuskin tulee tuottajat pilaamaan mun halloween bileitä jos "pöllin" Simpsonit-kuvia googlesta ja teen niistä kutsuja >:( :doh2: Tyyliin:
http://www.pinterest.com/ricegalb/halloween-invitations-party-theme-inspiration/
http://print24.com/blog/2013/10/21-halloween-inspired-print-designs-2/
Ehkä oli vähän tyhmä kysymys, mutta kun aattelin aluks että jos jakelen niitä jossain. Vähän vainoharhanen oon... o_O
--- Lainaus päättyy ---
Ei meidän sivustollakaan mitään lupia ole. Kunhan et tee rahaa niillä, niin ei ketään kiinnosta.
Sami:
--- Lainaus käyttäjältä: sipsitys - 24.10.13 - 13:31 ---Okei, eli tuskin tulee tuottajat pilaamaan mun halloween bileitä jos "pöllin" Simpsonit-kuvia googlesta ja teen niistä kutsuja >:( :doh2:
--- Lainaus päättyy ---
Mikäli bileesi eivät ole kaupalliset, rahallisesti yritysten/järjestöjen rahoittama ja bileet ovat täysin ilmaisia vieraille sisäänpääsystä alkaen, niin et tee mitään väärää.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta