Simpsonit > Muu Simpsonit-aiheinen
Simpsonit-taide
Mikko:
Viime keskiviikon Tamperelainen-lehdessä kerrottiin Tiina Niemisen tekemästä Barbapapa-joulukalenterista. Se löytyy jutun mukaan Facebookista, mutta en itse ainakaan löytänyt, tosin en edes ole Facebookissa. Linkatkaa tänne, jos löydätte.
Joka tapauksessa lehden etusivulla oli Marge-Barbapapa. Itse juttu on luettavissa lehden nettisivuilla.
Mikko:
Uusi nettisivusto esittelee erilaisia näkemyksiä Homerista
Simpsonien pohjalta on tehtailtu jos jonkinlaista fanitaidetta graffiteista veistoksiin ja musiikista tatuointeihin. Viikko sitten avattu DrawHomer.com-nettisivusto keskittyy kuitenkin vain yhteen ulottuvuuteen: Homer Simpsonien piirtämiseen.
Sivuston taustalla ovat esittelytekstin mukaan henkilöt nimeltä Axtor ja Nico Saraintaris. He kirjoittavat, että haluavat maailman parhaiden taiteilijoiden piirtävän Homerin ja että viimeisenä tavoitteena on saada itse Simpsonien isä Matt Groening tarttumaan kynään.
Kun tavoite on saavutettu, he kokoavat mielestään upeimmista Homereista näyttelyn ja palkitsevat parhaat taiteilijat toistaiseksi salaisella palkinnolla.
Jokainen voi lähettää saitille oman versionsa Simpsonien perheen isästä. Varsin erilaisia tyylisuuntia edustavia Homereita on tähän mennessä julkaistu tusinan verran.
Mikko:
Simpsonit-aiheista katutaidetta - mikä kolahtaa foorumilaisiin eniten?
Lisäksi neulottu Marge.
Finnish Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 04.12.12 - 16:31 ---Simpsonit-aiheista katutaidetta - mikä kolahtaa foorumilaisiin eniten?
--- Lainaus päättyy ---
1, 16, 18 ja 4 :)
Oishan tuolla muutama komea hahmo ollut, mutta jokin asia niistä puuttui että ne olisivat olleet hienoja.
Jarpeez:
5, 9, 11, 12, 17, 18 ja entuudestaan tuttu 21.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta