Simpsonit > Oheistuotteet

Ideoi oma Simpsonit-peli!

(1/8) > >>

homersimpsondoh:
Kun näitä Ideoi oma-topiceja on kertynyt tänne foorumille jo muutama, niin ajattelinpa nyt jatkaa niiden historiaa. Topicin tarkoituksena on kertoa, millaisia pelejä tämän foorumin käyttäjät tekisivät Simpsoneista, jos heille tällainen tilaisuus joskus tulisi.

Minä aloitan:

Nimi: Bart Simpsonin haastehemmotestipeli

Juoni: Nelson on varastanut Bartin skeittilaudan. Hän sanoo antavansa sen takaisin Bartille, jos tämä suorittaa Nelsonin antamat haasteet mukisematta, oli se sitten esim. poliiseja pakoon juokseminen tai Homerin suututtaminen. Matkalla Bart kohtaa kaikenkarvaisia päävastuksia ja peli huipentuu siihen, kun Bartin pitää voittaa Nelson skeittikisassa, jotta saisi laudan taas kokonaan itselleen.

Finnish Simpson:
Nimi: The Simpsons: Heaven or Hell

Pienimuotoinen jatko-osa TSGn Jumala-kohdalle..

Eli, Jumala on TUAS tiputtanut peliohjemanuaalin. Valitettavasti tällä kertaa oli kaikkien maailman pelien ohjemanuaali, jonka sivut irtosivat eri puolelle maailmaa..
Simpsoneiden perhe joutuu keräämään tämän manuaalin, mutta valitettavasti eräs alamaailman kuningas on kiinnostunut tästä manuaalista myös. Pelin viimeinen tehtävä on taistelu alamaailman kuningasta vastaan suopotkupallossa, tietenkin niin että Jumalan joukkueessa on vain itse Jumala, Simpsoneiden perhe, ja jostain syystä paikalle eksyneet Moe ja Barney. Alamaailman kuninkaalla taas on kaikki raa'at murhaajat, ja jostain syystä Mark Zuckerberg.

Springfield12:
Nimi: Super-  :doh:

Juoni: Nimestä päätellen Homer hurruttaa pinkillä autollaan kunnes kuuluu Nokia Tune-soittoääni, Homerin puhelin soi. Hän vastaa, kuuluu sieltä (englanniksi): Tuntematon ääni: Oletteko Homer Simpson? Homer: Olen, mites menee? Tuntematon ääni: Olen kidnapannut vaimosi Margen. Tule illalla patsaalle, niin tiedät mitä tehdä. (lopetettu puhelu) Homer:  :doh: Homer ajaa patsaalle, sitten hän näkee jonkun .. kenet? Lennyn! Hän on kidnapannut Margen, koska hänen tyttöystävänsä on eronnut hänestä. Lenny haastaa Homerin kiertämään ydinvoimala 5 kertaa, juuri ja juuri Homerin autolla. Aikaa on vain 2 minuuttia, 30 sekuntia. Kaiken kukkuraksi Lenny haastaa Homerin 10 kierroksen ajoon, kierretään Simpsonien talo, mennään Moen baarin ohi, sitten taas Simpsonien talo, aikaa on VAIN 5 minuuttia, 10 sekuntia. Jos häviät, et saa Margea, ja joudut aloittamaan alusta, Springfieldin väkeä tulee, 1 välillä jos häviää. Kun häviää, niin kuuluu:  :doh: !!!! Sitten: Bart: En minä sitä tehnyt.

Jarpeez:
Oho, en ole ennen tätä topiccia huomannutkaan. Voisi nyt tässä ideoida Hulppean Simpsonit-pelin.

Nimi: The Simpsons Game II + (Minipelit)

Idea: Peli on jatko-osa ensimmäiselle The Simpsons Gamelle. Peli ei kuitenkaan jatku suoraan ykkösen tapahtumista. Pelissä on 20 kenttää, joissa kaikissa kentissä on co-op mahdollisuus. Pelin tapahtumat on ennen näkemättömiä. Minipelit on perus muistipeliä yms.

Juoni: Homer on ylitöissä ja nukkuu niin kuin yleensä. Kesken unien Ydinvoimalaan murtaudutaan ja sieltä viedään tärkeitä papereita ja plutoniumia. NSA saa tietää siitä ja lähettää huippuagenttejaan etsimään varkaita. Homer ja Bart päättää korjata Homerin virheet itse, mutta siitä koituu enemmän haittaa kuin hyötyä. NSA ja valtio päättää käyttää Simpsoneita hyväksi, jotta he saisivat terroristit kiinni. Pelissä tulee hauskoja toiminnallisia haasteita. Simpsonit ei saa käyttää oikeita aseita, vaan tainnutuspyssyjä ja lähitaisteluliikkeitä. Pelissä on paljon viittauksia muihin videopeleihin, kuten Sly Cooper, Uncharted, Assassin's Creed, Call of Duty, Pokemon, Angry Birds jne.

Finnish Simpson:
Hienosti kopioitu toisen käyttäjän viesti, huh hai hei ja viluvaluvai..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta