Simpsonit > Oheistuotteet

Yleistä keskustelua oheistuotteista

<< < (12/66) > >>

Sami:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 13.09.12 - 20:10 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 13.09.12 - 16:32 ---Döyyyblepost:

Ehkä erikoisin vehje tähänmennessä, mitä tullut Simpsonitlookilla nähtyä.. Duff-moottoripyörä

--- Lainaus päättyy ---

Onkohan tuo oikeasti jonkun näistä Duffeista sponsoroima vai pelkkä fanikyhäelmä?

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä ainakin googlettamalla tuolla kuvalla löytyi tästä ratapyörästä lisää kuvia;

Luulen että kyseessä on kuitenkin sponsoroinnista, sillä ennen samaisessa pyörässä oli Marlboron tarrat Duffien tilalla. En tiedä kuka ko. pyörää on ajanut.

Mikko:
Tai sitten joku on ostanut vanhan kisapyörän ja teipannut sen itse uudestaan.

Sami:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 14.09.12 - 09:18 ---Tai sitten joku on ostanut vanhan kisapyörän ja teipannut sen itse uudestaan.

--- Lainaus päättyy ---
Kyseessä on Italialainen rata-ajajan prätkä, mies ajaa Multi Racing Teamille / Ducati Multistrada. Kyseessä on siis sponsorointitarroista, tosin tämä kuosi on ollut vuosina 2007-2010, eli ei ole tietoa onko kyseinen prätkä enää ajossa.

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Sami - 14.09.12 - 09:28 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 14.09.12 - 09:18 ---Tai sitten joku on ostanut vanhan kisapyörän ja teipannut sen itse uudestaan.

--- Lainaus päättyy ---
Kyseessä on Italialainen rata-ajajan prätkä, mies ajaa Multi Racing Teamille / Ducati Multistrada. Kyseessä on siis sponsorointitarroista, tosin tämä kuosi on ollut vuosina 2007-2010, eli ei ole tietoa onko kyseinen prätkä enää ajossa.

--- Lainaus päättyy ---

Mielenkiintoista. Löydätkö tietoa siitä, mikä Duffeista tätä sponssaa tai sponssasi? Espanjalainen, saksalainen? Aika rohkea veto joka tapauksessa, vaikka kummallakin firmalla on Duffista tavaramerkki. Fox kiehuu varmaan yhtä punaisena kuin tuo prätkä...

Mikko:
Urban Outfitters on tuonut markkinoille katutaiteilija Shepard Faireyn suunnittelemia Simpsonit-tuotteita. Sama Dope-design nähtiin jaksossa Komeaa katutaidetta, jossa Fairey vieraili. Jakso tulee Suomessa telkkarista tänään. (Joo joo, vanha juttu jo, mutta tunnen niin suurta vastenmielisyyttä tuota designia ja koko ideaa kohtaan, ettei huvittanut postata aiemmin.)

Simpsonit-muistitikkuja.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta