Simpsonit > Oheistuotteet

Yleistä keskustelua oheistuotteista

<< < (23/66) > >>

9MK6:

--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 24.08.13 - 20:45 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Monorail - 23.08.13 - 22:24 ---Tuo biisi on just legendaarinen! :)
Nuo 90-luvun Simpsonit-levyt ovat hienoja, olisi mukava omistaa sellainen.

--- Lainaus päättyy ---

Olishan se hienoa omistaa edes yksi Simpsonit-levy, mutta ei nyt inspaa etsiä niitä netin syövereistä. Se kyllä kiinnostaisi, että saako niitä enää mistään. Ja hintakin saattaa tuotteen harvinaisuuden takia olla turhan suolainen.

--- Lainaus päättyy ---
The Simpsons sing the blues- levy löytyi vielä vähän aikaa sitten cdonin valikoimista viidellä eurolla. Valitettavasti kesäkuussa kun yritin kyseistä levyä tilata, tuli sähköpostiviesti kaupasta ettei tuotetta ole enää saatavilla eikä muuten taida enää tulla saataville.  :/ Mutta kyllä cdonista joitakin levyjä löytyy, ainakin The yellow albumin olen sieltä tilannut.

Mikko:
Jonkun omistama osuva animaatiokalvo:

Taas alkoi tehdä mieleni seinälle kehystettyä Simpsonit-celiä.

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: 9MK6 - 26.08.13 - 17:52 ---The Simpsons sing the blues- levy löytyi vielä vähän aikaa sitten cdonin valikoimista viidellä eurolla. Valitettavasti kesäkuussa kun yritin kyseistä levyä tilata, tuli sähköpostiviesti kaupasta ettei tuotetta ole enää saatavilla eikä muuten taida enää tulla saataville.  :/ Mutta kyllä cdonista joitakin levyjä löytyy, ainakin The yellow albumin olen sieltä tilannut.

--- Lainaus päättyy ---
Juu, sieltähän cdonista tuo The yellow album löytyikin eikä hintakaan ole mikään kamala. Ja löytyy sieltä myös Simpsons Testify-albumi, joka vaikuttaakin mielenkiintoiselta. Sen hinta vaan on 17.95. mutta mitäpä se hardcorefaneja haittaisi? :D

Mikko:
Kokoelma feikkejä Simpsonit-paitoja, mikä on suosikkisi?

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 26.09.13 - 17:20 ---Kokoelma feikkejä Simpsonit-paitoja, mikä on suosikkisi?

--- Lainaus päättyy ---

Mun suosikit? Ehkä Homerin "No Problemo" ja Bart "kastelemassa" Irakia. Inhoan Irakia kun siellä vain soditaan ja viattomien ihmisten elämä on vaarassa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta