Mihinköhän aiheeseen sopis parhaiten tuo jonkun 90-luvun puolvälin Simpsonit-levy.. (nimikin mainittiin mutta en mä enää muista)Nyt nimittäin soi Parasta Ennenissä soi tuo biisi mikä kantaa nimeä Bart Simpson - Do the bartman.. voi ristus mitä skeidaa! niin surkia biisi että on hyvä
Tuo biisi on just legendaarinen! Nuo 90-luvun Simpsonit-levyt ovat hienoja, olisi mukava omistaa sellainen.
Tuossa vielä kappale tietämättömille. Tästä tulee sopivasti mieleen Bel Airin Prinssi
Lainaus käyttäjältä: Monorail - 23.08.13 - 22:24Tuo biisi on just legendaarinen! Nuo 90-luvun Simpsonit-levyt ovat hienoja, olisi mukava omistaa sellainen.Olishan se hienoa omistaa edes yksi Simpsonit-levy, mutta ei nyt inspaa etsiä niitä netin syövereistä. Se kyllä kiinnostaisi, että saako niitä enää mistään. Ja hintakin saattaa tuotteen harvinaisuuden takia olla turhan suolainen.
The Simpsons sing the blues- levy löytyi vielä vähän aikaa sitten cdonin valikoimista viidellä eurolla. Valitettavasti kesäkuussa kun yritin kyseistä levyä tilata, tuli sähköpostiviesti kaupasta ettei tuotetta ole enää saatavilla eikä muuten taida enää tulla saataville. Mutta kyllä cdonista joitakin levyjä löytyy, ainakin The yellow albumin olen sieltä tilannut.
Kokoelma feikkejä Simpsonit-paitoja, mikä on suosikkisi?
Kaikki nuo feikit ovat yhtä typeriä, mutta jostain syystä minua huvitti nuo lukuisat mustaihoiset Simpsonit.