Simpsonit > Oheistuotteet

Yleistä keskustelua oheistuotteista

(1/61) > >>

Finnish Simpson:
Oletko löytänyt jotain Simpsonit - aiheista tavaraa mitä et ole ostanut? Itse tuli tehtyä lomalla bongaus: Simpsonit partavaahto ja kylpy/suihkugeeli, löytyi Seinäjoen Citymarketista. Joskus sitten löytyi jotain Simpsonit - limonadia, jotain appelsiinin makuista, en kyllä maistanut koska Jaffaa se olisi ollut kumminkin.

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 24.10.10 - 23:22 ---Joskus sitten löytyi jotain Simpsonit - limonadia, jotain appelsiinin makuista, en kyllä maistanut koska Jaffaa se olisi ollut kumminkin.

--- Lainaus päättyy ---

Et menettänyt mitään. Mautonta mehua.

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 25.10.10 - 13:23 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 24.10.10 - 23:22 ---Joskus sitten löytyi jotain Simpsonit - limonadia, jotain appelsiinin makuista, en kyllä maistanut koska Jaffaa se olisi ollut kumminkin.

--- Lainaus päättyy ---

Et menettänyt mitään. Mautonta mehua.

--- Lainaus päättyy ---
Jep, sitä se on. Erehdyin kerran ostamaan sitä ja jouduin pettymään siihen. Normaali Jaffa ja Fanta hakkaa sen mennen tullen.

NoiduttuVespa:
mä näin duff tölkeistä olevat jouluvalot   ;D

Finnish Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: NoiduttuVespa - 10.12.10 - 13:38 ---mä näin duff tölkeistä olevat jouluvalot   ;D

--- Lainaus päättyy ---
Ööö... Saisiko hieman selvennystä mitä näit? Siis meinaatko että joku oli tehnyt Duff - tölkeistä jouluvalot? On jollain ollut sitten mielikuvitusta :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta