Kirjoittaja Aihe: Duff-olut  (Luettu 136437 kertaa)

Vs: Duff-olut
Vastaus #60 24.04.13 - 17:05
Sisko oli viikon Saksassa, tänään palasi takaisin Suomeen ja meikäläinen sai pari pulloa saksalaista Duffia. Voin laittaa pari kuvaa myöhemmin.

Vs: Duff-olut
Vastaus #61 24.05.13 - 18:40
Simpsonit-teemapuistosta kertovassa jutussa pisti silmään, että puistoa varten pannaan Duff Beeriä. Matt Groening lienee siis vihdoinkin antanut siunauksensa "viralliselle" Duffille, vaikka on aiemmin vannonut, ettei niin tulisi tapahtumaan.

(Ketjun otsikko oli aiemmin "Duff-olut saapuu Suomeen", muokkasin otsikosta vähän yleisemmän.)

Vs: Duff-olut
Vastaus #62 16.08.13 - 20:46
Duff on testattu ja itse ainakin tykkäsin mausta....

Täytyy mennä hakemaan Ruokacenteristä [Pori] lisää ;)

 :woo:

Vs: Duff-olut
Vastaus #63 17.08.13 - 09:21
Duff on testattu ja itse ainakin tykkäsin mausta....

Täytyy mennä hakemaan Ruokacenteristä [Pori] lisää ;)

 :woo:

Täh, myydäänkö sitä muka vielä?

Vs: Duff-olut
Vastaus #64 20.08.13 - 20:35
Duff on testattu ja itse ainakin tykkäsin mausta....

Täytyy mennä hakemaan Ruokacenteristä [Pori] lisää ;)

 :woo:

Täh, myydäänkö sitä muka vielä?
Toivottavasti ja ellei niin sitten.... :doh2: :doh2: :doh2: :doh2: :doh2:

Vs: Duff-olut
Vastaus #65 20.08.13 - 21:41
Duff on testattu ja itse ainakin tykkäsin mausta....

Täytyy mennä hakemaan Ruokacenteristä [Pori] lisää ;)

 :woo:

Täh, myydäänkö sitä muka vielä?
Toivottavasti ja ellei niin sitten.... :doh2: :doh2: :doh2: :doh2: :doh2:

Selaapa tämä ketju ensin läpi, ettei tule ikävää yllätystä.

Vs: Duff-olut
Vastaus #66 20.08.13 - 21:44
Sori en huomannut tuota, mutta myydäänkö niitä sitten ulkomailla.....siis muualla, kun jenkeissä?

Vs: Duff-olut
Vastaus #67 20.08.13 - 22:01
Ilmeisesti Saksassa myydään, varmaan muuallakin Euroopassa. Google osaa varmaan kertoa tarkemmin.

Vs: Duff-olut
Vastaus #68 21.08.13 - 22:49
Jos sitä kovasti tekee mieli sitä  voi ostaa netistä: firebox.com

Maksaa 30 € 24 tölkkiä. Lasipullossakin saa...

Vs: Duff-olut
Vastaus #69 23.10.13 - 15:06
Mielikuvamyynti kieltämässä Nykäs-lonkeron?

Mitä luulette, saako Nykäs-lonkero saman tuomion kuin Duffit? Voisin kyllä muutaman ärräpään kumota ilmoille jos tuota lonkeroa ei kielletä. Ajatella, että Duff-olut kiellettiin sen vuoksi että se viittasi animaatiosarjan kuvitteelliseen olueeseen. Tuossa sentään on etiketissä piirroshahmo ja "hupi"tekstiä.

Vs: Duff-olut
Vastaus #70 23.10.13 - 16:11
Mielikuvamyynti kieltämässä Nykäs-lonkeron?

Mitä luulette, saako Nykäs-lonkero saman tuomion kuin Duffit? Voisin kyllä muutaman ärräpään kumota ilmoille jos tuota lonkeroa ei kielletä. Ajatella, että Duff-olut kiellettiin sen vuoksi että se viittasi animaatiosarjan kuvitteelliseen olueeseen. Tuossa sentään on etiketissä piirroshahmo ja "hupi"tekstiä.

Melkein luulisin tuon lonkeron käännyttävän ihmisiä alkoholista poispäin, koska Matilla on niin spede maine :D Mutta kai tässä maassa vielä joku pitää Mattia siistinä jannuna, joten ihan ymmärrettävää viranomaisilta. Tämä keissi eroaa kyllä Duffista siinä, että se liittyi suoraan lasten suosimaan ilmiöön, Matti on varttuneemman väen "idoli".

Vs: Duff-olut
Vastaus #71 23.10.13 - 16:33
Tässä viestissä ei ole mitään Duffiin liittyvää tai muutakaan asiapitoista tekstiä.

Mielikuvamyynti kieltämässä Nykäs-lonkeron?

Mitä luulette, saako Nykäs-lonkero saman tuomion kuin Duffit? Voisin kyllä muutaman ärräpään kumota ilmoille jos tuota lonkeroa ei kielletä. Ajatella, että Duff-olut kiellettiin sen vuoksi että se viittasi animaatiosarjan kuvitteelliseen olueeseen. Tuossa sentään on etiketissä piirroshahmo ja "hupi"tekstiä.
Tämä kuva kertoo mun mielipiteen kun luin tuon uutisen.. (pistetään linkkinä ettei kukaan pahastu yhdestä rumasta sanasta).
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1186697_10151837373782179_465642618_n.jpg

Melkein luulisin tuon lonkeron käännyttävän ihmisiä alkoholista poispäin, koska Matilla on niin spede maine :D Mutta kai tässä maassa vielä joku pitää Mattia siistinä jannuna, joten ihan ymmärrettävää viranomaisilta. Tämä keissi eroaa kyllä Duffista siinä, että se liittyi suoraan lasten suosimaan ilmiöön, Matti on varttuneemman väen "idoli".
Jos tehokkaampaa keinoa haluaisivat käännytykseen niin pistäisivät samantien kyläkauppiaiden kuninkaan, Vesa Keskisen pullon kylkeen :D

Vs: Duff-olut
Vastaus #72 23.10.13 - 19:10
Muuta en viitsi sanoa kuin, että ottaa päähän, että Duff kiellettiin, mutta sitten tuodaan markkinoille joku ******** Nykäs-lonkero. Mä kun kun en muutenkaan pidä lonkeroista, varsinkaan tuollaisista rahastussiidereistä. Mutta toisaalta eipä ole pakkokaan juoda tuota.

Duff kiinnosti jo siinäkin mielessä enemmän, että se oli olutta. Kyllä olut jonkun siiderin voittaa. 8)

Vs: Duff-olut
Vastaus #73 24.10.13 - 21:53
Eikös Duff-olut kielletty Suomessa sen takia, että se herättää kiinnostusta alaikäisissä?
Jos on näin, niin miksi Olvin Wagner-olut ja Viivi-siideri ole kielletty? Mun mielestä niiden ulkonäkö tässä tapauksesta "vakavampi" kuin Duffin kohdalla.

Vs: Duff-olut
Vastaus #74 25.10.13 - 14:54
Eikös Duff-olut kielletty Suomessa sen takia, että se herättää kiinnostusta alaikäisissä?

Jep, noin se minustakin meni. Harmillinen juttu.

Viivi ja Wagner -olut :D Siinäkin yhdistyy kaksi asiaa, joista en osaa pitää, tuo sarjakuva sekä siiderit. Mutta riittää, että joku muu osaa pitää siitä (kuinka monta niitä edes on?).