Duff on testattu ja itse ainakin tykkäsin mausta....Täytyy mennä hakemaan Ruokacenteristä [Pori] lisää
Lainaus käyttäjältä: TeeJii - 16.08.13 - 20:46Duff on testattu ja itse ainakin tykkäsin mausta....Täytyy mennä hakemaan Ruokacenteristä [Pori] lisää Täh, myydäänkö sitä muka vielä?
Lainaus käyttäjältä: Mikko - 17.08.13 - 09:21Lainaus käyttäjältä: TeeJii - 16.08.13 - 20:46Duff on testattu ja itse ainakin tykkäsin mausta....Täytyy mennä hakemaan Ruokacenteristä [Pori] lisää Täh, myydäänkö sitä muka vielä?Toivottavasti ja ellei niin sitten....
Mielikuvamyynti kieltämässä Nykäs-lonkeron?Mitä luulette, saako Nykäs-lonkero saman tuomion kuin Duffit? Voisin kyllä muutaman ärräpään kumota ilmoille jos tuota lonkeroa ei kielletä. Ajatella, että Duff-olut kiellettiin sen vuoksi että se viittasi animaatiosarjan kuvitteelliseen olueeseen. Tuossa sentään on etiketissä piirroshahmo ja "hupi"tekstiä.
Melkein luulisin tuon lonkeron käännyttävän ihmisiä alkoholista poispäin, koska Matilla on niin spede maine Mutta kai tässä maassa vielä joku pitää Mattia siistinä jannuna, joten ihan ymmärrettävää viranomaisilta. Tämä keissi eroaa kyllä Duffista siinä, että se liittyi suoraan lasten suosimaan ilmiöön, Matti on varttuneemman väen "idoli".
Eikös Duff-olut kielletty Suomessa sen takia, että se herättää kiinnostusta alaikäisissä?