Kirjoittaja Aihe: Duff-olut  (Luettu 114060 kertaa)

Duff-olut
05.10.10 - 00:04
Duff Beer -olutta saa nyt Suomesta, muutamista baareista ja ruokakaupoista.

http://www.vinovinces.fi/index.php?id=2&duff=2
http://www.facebook.com/pages/Duff-beer/100147406703155

Ei ole missään nimessä Foxin siunaama, mutta ilmeisesti lain porsaanreikien vuoksi eivät voi oikein puuttuakaan.

Vs: Duff-olut
Vastaus #1 05.10.10 - 15:26
Haa!

Lähetin tuolle firmalle meilitse pari haastattelukysymystä. Vastauksia odotellaan.

Vs: Duff-olut
Vastaus #2 05.10.10 - 16:35
Täytyykin käydä tuona "lanseerauspäivänä" povaamassa kaksi pulloa Kampista. Toinen koristeeksi ja toinen maistiaiseksi :D Ja tästä taitaa tullakin isälleni sopiva isänpäivälahja saunaolueksi, hän kun on ollut sarjan kova fani jo ensimmäisistä jaksoista lähtien.

Vs: Duff-olut
Vastaus #3 05.10.10 - 17:34
XD Aikas hauskaa että ''Duff'' on tullut Suomeen. :D Mutta mitä minä uskon niin Duff tuskin saa paljoa ostajia, uskon että Suomi juo tuon sijaan ''perinne''oluita Karhu, Karjala, Lapin Kulta ym.

Vs: Duff-olut
Vastaus #4 05.10.10 - 18:25
Joku olusia harrastava saa sitten kertoa täällä, miltä se maistuu... Pisteet yhdestä viiteen ja sellainen fiinejä adjektiiveja vilisevä analyysi perään.

Vs: Duff-olut
Vastaus #5 07.10.10 - 20:29
Joku olusia harrastava saa sitten kertoa täällä, miltä se maistuu... Pisteet yhdestä viiteen ja sellainen fiinejä adjektiiveja vilisevä analyysi perään.

Kiva päästä maistamaan. Mulla on 1 pullo ja 1 tölkki, mutta eihän niitä ole raaskinut avata.  ;D

Vs: Duff-olut
Vastaus #6 08.10.10 - 02:17
Tuota voisi alkaa etsimään, mä kun olen äskettäin alkanut tykkäämään oluista. Ja minähän olen mies enkä hiiri, tai tässä tapauksessa voisi sanoa, että minähän olen mies enkä Flanders. ;)

Kiva päästä maistamaan. Mulla on 1 pullo ja 1 tölkki, mutta eihän niitä ole raaskinut avata.  ;D
Ettäkö oikein keräilykappaleet? Juu, voisihan niitä sillälailla hyödyntää. :) Voisinpa minäkin ostaa tuon pullon (pullot on parempia kuin tölkit), yhden koristeeksi ja toisen juomista varten.

Vs: Duff-olut
Vastaus #7 05.11.10 - 16:35
En voi uskoa silmiäni! Onko Duff oikeasti tullut Suomeen?! Olin tossa pari kuukautta sitten espanjassa lomalla, ja etsin Duffia jokapuolelta, mutta en löytänyt mistään. Joten mistäköhän tätä voisi saada?

Vs: Duff-olut
Vastaus #8 05.11.10 - 19:25
En voi uskoa silmiäni! Onko Duff oikeasti tullut Suomeen?! Olin tossa pari kuukautta sitten espanjassa lomalla, ja etsin Duffia jokapuolelta, mutta en löytänyt mistään. Joten mistäköhän tätä voisi saada?

Facebookin mukaan ainakin seuraavista paikoista:

Espoo:
K-Market Kivenlahti
K-Market Suvela

Helsinki:
K-Market Aurinkolahti
K-Supermarket Kamppi

Iisalmi:
Citymarket Iisalmi

Jyväskylä:
Citymarket Keljo

Klaukkala:
Citymarket Klaukkala

Pieksämäki:
Citymarket Pieksämäki

Pori:
K-Supermarket Ruokacenter
Rantakartano

Rauma:
Citymarket Rauma
K-Supermarket Rosmariini

Rovaniemi:
Citymarket Rovaniemi

Savonlinna:
Citymarket Savonlinna

Seinäjoki:
Citymarket Seinäjoki

Tampere:
Citymarket Lielahti

Turku:
Bar Toimisto
K-Market Deli
K-Supermarket Hannunniittu

Uusikaupunki:
K-Supermarket Itäpoiju

Vaasa:
Citymarket Keskusta
K-Market Suvilahti
Pub Potero

Vantaa:
K-Supermarket Jättijako

Vähäkyrö:
K-Market Herkkupata

Edit: Lisätty Iisalmi, Klaukkala, Pieksämäki, Rauman Citymarket, Rovaniemi, Savonlinna, Seinäjoki, Tampere ja Vantaa. Saattaa löytyä muualtakin.
Viimeksi muokattu15.11.10 - 16:02 Kirjoittaja: Mikko

Vs: Duff-olut
Vastaus #9 06.11.10 - 14:46
Käväsin heti hakemassa yhden pullon, koristeeksi tietysti.

Vs: Duff-olut
Vastaus #10 06.11.10 - 23:47
Rauma:
K-Supermarket Rosmariini
:D Kävipä tuuri, edes yhdestä paikasta kotikaupungissa löytyy sitä. Täytyypä ensi kerralla tarkkailla olutosastoa tarkemmin. ;) Asun vielä aika lähellä tuota kauppaa, niin on lyhyt matka.

Vs: Duff-olut
Vastaus #11 16.11.10 - 19:49
Tulipa vihdoin ostettua tuo Duff -olut :D Nyt olen maistanut sitä, niin uskallan sanoa sen olevan hyvää olutta, jossa on raikas maku ja hiven makeuttakin. Suosittelen, todella mainio juoma. Ei yhtään huono. :)

Vs: Duff-olut
Vastaus #12 20.11.10 - 17:49
Otin Duffin vähän tarkempaan syyniin ja kirjoitin siitä artikkelin.

Ja kun nyt kerran on alaikäisiäkin tällä foorumilla, niin muistutetaan, että nuorena juopottelu on mitä typerintä hommaa eikä Simpsonit.org kannusta siihen millään tavalla.

Vs: Duff-olut
Vastaus #13 20.11.10 - 21:24
Otin Duffin vähän tarkempaan syyniin ja kirjoitin siitä artikkelin.

Ja kun nyt kerran on alaikäisiäkin tällä foorumilla, niin muistutetaan, että nuorena juopottelu on mitä typerintä hommaa eikä Simpsonit.org kannusta siihen millään tavalla.
Duffin siunaamaa energiajuomaa kyllä olisi kiva maistaa, mutta kun Youtube on täynnä kaikenmaailman energiajuomatestaajia, ja kun ne eivät ihan terveellisimpiä juomia ole, niin eräs kommentti on jäänyt päähän ''Energiajuoma on 10v kalja''.... Vaikka en mikään vanhus olekaan tuohon ikään verrattuna, niin olisi tuota kiva maistaa... Viestistä tulee hieman sekava, mutta lauseiden keksiminen on sama kuin vetäisi hampaita irti....

Vs: Duff-olut
Vastaus #14 21.11.10 - 13:37
Otin Duffin vähän tarkempaan syyniin ja kirjoitin siitä artikkelin.

Ja kun nyt kerran on alaikäisiäkin tällä foorumilla, niin muistutetaan, että nuorena juopottelu on mitä typerintä hommaa eikä Simpsonit.org kannusta siihen millään tavalla.
Duffin siunaamaa energiajuomaa kyllä olisi kiva maistaa, mutta kun Youtube on täynnä kaikenmaailman energiajuomatestaajia, ja kun ne eivät ihan terveellisimpiä juomia ole, niin eräs kommentti on jäänyt päähän ''Energiajuoma on 10v kalja''.... Vaikka en mikään vanhus olekaan tuohon ikään verrattuna, niin olisi tuota kiva maistaa... Viestistä tulee hieman sekava, mutta lauseiden keksiminen on sama kuin vetäisi hampaita irti....
Jebouu olis kiva maistaa sitä energiajuomaa...