Simpsonit > Oheistuotteet

Duff-olut

<< < (2/40) > >>

Snpp:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 05.10.10 - 18:25 ---Joku olusia harrastava saa sitten kertoa täällä, miltä se maistuu... Pisteet yhdestä viiteen ja sellainen fiinejä adjektiiveja vilisevä analyysi perään.

--- Lainaus päättyy ---

Kiva päästä maistamaan. Mulla on 1 pullo ja 1 tölkki, mutta eihän niitä ole raaskinut avata.  ;D

Vince_Simpson:
Tuota voisi alkaa etsimään, mä kun olen äskettäin alkanut tykkäämään oluista. Ja minähän olen mies enkä hiiri, tai tässä tapauksessa voisi sanoa, että minähän olen mies enkä Flanders. ;)


--- Lainaus käyttäjältä: Snpp - 07.10.10 - 20:29 ---Kiva päästä maistamaan. Mulla on 1 pullo ja 1 tölkki, mutta eihän niitä ole raaskinut avata.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Ettäkö oikein keräilykappaleet? Juu, voisihan niitä sillälailla hyödyntää. :) Voisinpa minäkin ostaa tuon pullon (pullot on parempia kuin tölkit), yhden koristeeksi ja toisen juomista varten.

Mr. X:
En voi uskoa silmiäni! Onko Duff oikeasti tullut Suomeen?! Olin tossa pari kuukautta sitten espanjassa lomalla, ja etsin Duffia jokapuolelta, mutta en löytänyt mistään. Joten mistäköhän tätä voisi saada?

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Mr. X - 05.11.10 - 16:35 ---En voi uskoa silmiäni! Onko Duff oikeasti tullut Suomeen?! Olin tossa pari kuukautta sitten espanjassa lomalla, ja etsin Duffia jokapuolelta, mutta en löytänyt mistään. Joten mistäköhän tätä voisi saada?

--- Lainaus päättyy ---

Facebookin mukaan ainakin seuraavista paikoista:

Espoo:
K-Market Kivenlahti
K-Market Suvela

Helsinki:
K-Market Aurinkolahti
K-Supermarket Kamppi

Iisalmi:
Citymarket Iisalmi

Jyväskylä:
Citymarket Keljo

Klaukkala:
Citymarket Klaukkala

Pieksämäki:
Citymarket Pieksämäki

Pori:
K-Supermarket Ruokacenter
Rantakartano

Rauma:
Citymarket Rauma
K-Supermarket Rosmariini

Rovaniemi:
Citymarket Rovaniemi

Savonlinna:
Citymarket Savonlinna

Seinäjoki:
Citymarket Seinäjoki

Tampere:
Citymarket Lielahti

Turku:
Bar Toimisto
K-Market Deli
K-Supermarket Hannunniittu

Uusikaupunki:
K-Supermarket Itäpoiju

Vaasa:
Citymarket Keskusta
K-Market Suvilahti
Pub Potero

Vantaa:
K-Supermarket Jättijako

Vähäkyrö:
K-Market Herkkupata

Edit: Lisätty Iisalmi, Klaukkala, Pieksämäki, Rauman Citymarket, Rovaniemi, Savonlinna, Seinäjoki, Tampere ja Vantaa. Saattaa löytyä muualtakin.

Mr. X:
Käväsin heti hakemassa yhden pullon, koristeeksi tietysti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta