Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 22.09.11 - 15:25Kun tästä uutisoidaan että "Etiketti muutettava" ja toisaalla uutisoidaan että "Duffia ei saa myydä Suomessa", niin kumpihan mahtaa olla lopullinen tuomio?"Duffia ei saa myydä Suomessa" on harhaanjohtavaa otsikointia, sitä näkyi aika paljon. Siinä pitäisi lukea, että "Duffia ei saa myydä Suomessa nykyisellä ulkoasulla". Lainaus Hesarin uutisesta: "Valviran lakimies Sari Tujunen sanoo, että oluen myynti voi jatkua, kunhan ulkoasua muutetaan."Lehtiinkin asti päätyneessä STT:n uutisessa oli muuten hölmö virhe, kun puhuttiin maahantuoja Vino Vinces Oy:stä. Siinä luki Vino Vices Oy, ja englannin kielen vice-sanahan tarkoittaa suomeksi pahetta.
Kun tästä uutisoidaan että "Etiketti muutettava" ja toisaalla uutisoidaan että "Duffia ei saa myydä Suomessa", niin kumpihan mahtaa olla lopullinen tuomio?
Lainaus käyttäjältä: Mikko - 22.09.11 - 17:39Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 22.09.11 - 15:25Kun tästä uutisoidaan että "Etiketti muutettava" ja toisaalla uutisoidaan että "Duffia ei saa myydä Suomessa", niin kumpihan mahtaa olla lopullinen tuomio?"Duffia ei saa myydä Suomessa" on harhaanjohtavaa otsikointia, sitä näkyi aika paljon. Siinä pitäisi lukea, että "Duffia ei saa myydä Suomessa nykyisellä ulkoasulla". Lainaus Hesarin uutisesta: "Valviran lakimies Sari Tujunen sanoo, että oluen myynti voi jatkua, kunhan ulkoasua muutetaan."Lehtiinkin asti päätyneessä STT:n uutisessa oli muuten hölmö virhe, kun puhuttiin maahantuoja Vino Vinces Oy:stä. Siinä luki Vino Vices Oy, ja englannin kielen vice-sanahan tarkoittaa suomeksi pahetta.Tuota harhaanjohtavaa uutisointia löytyy nykyään paljon.. Mutta kiitos tarkennuksesta
Ei se oikeastaan haittaa, että Duff-olut tipautettiin pois markkinoilta, se oli pikkasen turhan make olueksi eikä siksi niin hyvää kuin nämä normaalit oluet.Siitä itse pullosta, että mulla on se keittiön työtason päällä koristeena. Tuo mukavasti tyyliä poikamiehen köökkiin. ..
Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 26.09.11 - 21:31Ei se oikeastaan haittaa, että Duff-olut tipautettiin pois markkinoilta, se oli pikkasen turhan make olueksi eikä siksi niin hyvää kuin nämä normaalit oluet.Siitä itse pullosta, että mulla on se keittiön työtason päällä koristeena. Tuo mukavasti tyyliä poikamiehen köökkiin. ..Pisteet siitä että joku jaksaa eres pitää tyhjää panttipulloa yli vuoden tyhjänä
Mutta jos vielä tuosta mainonnasta mainittavaa, niin olisivat voineet suoraan vaan pistäneet että "Duff-oluen ulkoasu muutettava" eikä mitään tyyliin "Duffia ei saa myydä Suomessa"..
Tällainen Petja Savoilan kolumni oli eilisessä Keskisuomalaisessa. Kirjoittaja on aiheensa kanssa reilusti yli kuukauden myöhässä, mutta teksti on silti mielenkiintoinen. Sen verran olen joistain kohdista eri mieltä, että taidan lähettää vastineen lehteen.
Lainaus käyttäjältä: Mikko - 31.10.11 - 18:25Tällainen Petja Savoilan kolumni oli eilisessä Keskisuomalaisessa. Kirjoittaja on aiheensa kanssa reilusti yli kuukauden myöhässä, mutta teksti on silti mielenkiintoinen. Sen verran olen joistain kohdista eri mieltä, että taidan lähettää vastineen lehteen.Siinä hän oli ihan oikeassa, että eihän yksikään tenava voi vaan kävellä kauppaan ja ostaa sitä Duffia. Eli jos lapsi innostuu Simpsoneita katsomalla juomisesta, ei sillä oluen nimellä ole mitään merkitystä.Toisaalta oli väärin väittää, että Simpsonit eivät ole suunnattu lapsille.
Minusta Fingerpori-olut vielä menettelee. Fingerporilla on kuitenkin luultavasti paljon vähemmän lapsiyleisöä kuin Simpsoneilla. Lapsiin vetoaa melkein animaatio kuin animaatio, oli se sitten Simpsonit tai South Park. Itse katselin muistaakseni Itse valtiaita joskus 14-vuotiaana, vaikken siitä paljoakaan tajunnut. Se riitti, että se oli piirretty. Siksi en oikein sulata sitä, että piirretyllä myydään viinaa.Kärjistettynä voisi sanoa, että on melkein sama, jos joku tupakkafirma alkaisi mainostaa Muumipapan piipputupakkaa Onhan Muumitkin sekä lapsille että aikuisille suunnattu ohjelma. Siinä sitten joku tenava huomaisi, että vau, kaupasta saa muumiröökiä ihan samalla lailla kuin muumilimppariakin, sehän on varmaan tosi hyvää!
Kuka käskee katsomaan Jimiltä "aikuisten animaatiota" puoli kahdeksan aikaan illalla?