Simpsonit > Oheistuotteet

Duff-olut

<< < (5/41) > >>

Mikko:
Vuoden viimeisessä gallupissa kysellään, uskovatko ihmiset Duffin menestyvän Suomessa. Vastatkaahan rehellisesti älkääkä tyyliin "TIETTY VASTAAN JOO KOSKA OON MAAILMAN KOVIN SIMPSONIT-FANI JA SIMPSONIT ON KAIKESSA MAAILMAN PARAS!!1" :)

Finnish Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 01.12.10 - 10:52 ---Vuoden viimeisessä gallupissa kysellään, uskovatko ihmiset Duffin menestyvän Suomessa. Vastatkaahan rehellisesti älkääkä tyyliin "TIETTY VASTAAN JOO KOSKA OON MAAILMAN KOVIN SIMPSONIT-FANI JA SIMPSONIT ON KAIKESSA MAAILMAN PARAS!!1" :)

--- Lainaus päättyy ---
Varsinainen humoristi foorumin moderaattorina :D Itse en äänestä, koska menee kaikille äänet. Se on suuressa suosiossa pienessä piirissä, mutta lopulta katoaa myynnistä, kuten moni muu olut seuraavan miljoonan vuoden aikana.

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 01.12.10 - 22:15 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 01.12.10 - 10:52 ---Vuoden viimeisessä gallupissa kysellään, uskovatko ihmiset Duffin menestyvän Suomessa. Vastatkaahan rehellisesti älkääkä tyyliin "TIETTY VASTAAN JOO KOSKA OON MAAILMAN KOVIN SIMPSONIT-FANI JA SIMPSONIT ON KAIKESSA MAAILMAN PARAS!!1" :)

--- Lainaus päättyy ---
Varsinainen humoristi foorumin moderaattorina :D Itse en äänestä, koska menee kaikille äänet. Se on suuressa suosiossa pienessä piirissä, mutta lopulta katoaa myynnistä, kuten moni muu olut seuraavan miljoonan vuoden aikana.

--- Lainaus päättyy ---
Ei tuo sinänsä ollut mitään huumoria. Välillä gallupin tuloksista on selvästi luettavissa tällaista trendiä. Kyselyn pitäisi ilmentää todellisuutta, ja koko homma menee pieleen, jos kaiken maailman fanipojat ja -tytöt valitsevat aina sen Simpsonien kannalta suotuisimman vaihtoehdon.

Samaan offtopic-hengenvetoon voisin vielä todeta, että mitä suurempi äänestäjämäärä, sitä luotettavampi lopputulos...

Finnish Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 02.12.10 - 08:46 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 01.12.10 - 22:15 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 01.12.10 - 10:52 ---Vuoden viimeisessä gallupissa kysellään, uskovatko ihmiset Duffin menestyvän Suomessa. Vastatkaahan rehellisesti älkääkä tyyliin "TIETTY VASTAAN JOO KOSKA OON MAAILMAN KOVIN SIMPSONIT-FANI JA SIMPSONIT ON KAIKESSA MAAILMAN PARAS!!1" :)

--- Lainaus päättyy ---
Varsinainen humoristi foorumin moderaattorina :D Itse en äänestä, koska menee kaikille äänet. Se on suuressa suosiossa pienessä piirissä, mutta lopulta katoaa myynnistä, kuten moni muu olut seuraavan miljoonan vuoden aikana.

--- Lainaus päättyy ---
Ei tuo sinänsä ollut mitään huumoria. Välillä gallupin tuloksista on selvästi luettavissa tällaista trendiä. Kyselyn pitäisi ilmentää todellisuutta, ja koko homma menee pieleen, jos kaiken maailman fanipojat ja -tytöt valitsevat aina sen Simpsonien kannalta suotuisimman vaihtoehdon.

Samaan offtopic-hengenvetoon voisin vielä todeta, että mitä suurempi äänestäjämäärä, sitä luotettavampi lopputulos...

--- Lainaus päättyy ---
Suotuisimpi vaihtoehto pitäisi olla nuoremmilla(iältään siis, en halua nyt ruveta rasistiksi), vaikka, poikkeuksia voi olla! Itse kyllä harkitsen aina mille antaisi äänensä.

Vince_Simpson:
Nuorilla se menee mielellään siihen, että ei uskalleta olla erilaisia kuin kaverinsa. Ja jotkut luultavasti äänestävät jotain kielteistä vaihtoehtoa siksi, etteivät pidä oluesta. Itse otin Duff-oluen avoisin mielin vastaan, koska olen muutenkin oluiden ystävä.

Itselläni on Duff-pullo keittiön pyödällä koristeena. :D Ei mikään huono idea. Poikamiestyyliä nähkääs. ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta