Lainaus käyttäjältä: Mikko - 20.11.10 - 17:49Ja kun nyt kerran on alaikäisiäkin tällä foorumilla, niin muistutetaan, että nuorena juopottelu on mitä typerintä hommaa eikä Simpsonit.org kannusta siihen millään tavalla.Juu, yritän muistaa vastaisuudessa. Ei ollut tarkoitus rikkoa sääntöjä ja olla huonona esimerkkinä.
Ja kun nyt kerran on alaikäisiäkin tällä foorumilla, niin muistutetaan, että nuorena juopottelu on mitä typerintä hommaa eikä Simpsonit.org kannusta siihen millään tavalla.
Ei tuo ollut sinulle mikään kuitti, vaan ihan henkilökohtainen disclaimeri.
Miksi pilata maksa nuorena, kun silloin voi rikkoa paikkoja sokerihumalassa(joka ei kyllä kovin järkevää touhua ole myös)...
Vuoden viimeisessä gallupissa kysellään, uskovatko ihmiset Duffin menestyvän Suomessa. Vastatkaahan rehellisesti älkääkä tyyliin "TIETTY VASTAAN JOO KOSKA OON MAAILMAN KOVIN SIMPSONIT-FANI JA SIMPSONIT ON KAIKESSA MAAILMAN PARAS!!1"
Lainaus käyttäjältä: Mikko - 01.12.10 - 10:52Vuoden viimeisessä gallupissa kysellään, uskovatko ihmiset Duffin menestyvän Suomessa. Vastatkaahan rehellisesti älkääkä tyyliin "TIETTY VASTAAN JOO KOSKA OON MAAILMAN KOVIN SIMPSONIT-FANI JA SIMPSONIT ON KAIKESSA MAAILMAN PARAS!!1" Varsinainen humoristi foorumin moderaattorina Itse en äänestä, koska menee kaikille äänet. Se on suuressa suosiossa pienessä piirissä, mutta lopulta katoaa myynnistä, kuten moni muu olut seuraavan miljoonan vuoden aikana.
Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 01.12.10 - 22:15Lainaus käyttäjältä: Mikko - 01.12.10 - 10:52Vuoden viimeisessä gallupissa kysellään, uskovatko ihmiset Duffin menestyvän Suomessa. Vastatkaahan rehellisesti älkääkä tyyliin "TIETTY VASTAAN JOO KOSKA OON MAAILMAN KOVIN SIMPSONIT-FANI JA SIMPSONIT ON KAIKESSA MAAILMAN PARAS!!1" Varsinainen humoristi foorumin moderaattorina Itse en äänestä, koska menee kaikille äänet. Se on suuressa suosiossa pienessä piirissä, mutta lopulta katoaa myynnistä, kuten moni muu olut seuraavan miljoonan vuoden aikana.Ei tuo sinänsä ollut mitään huumoria. Välillä gallupin tuloksista on selvästi luettavissa tällaista trendiä. Kyselyn pitäisi ilmentää todellisuutta, ja koko homma menee pieleen, jos kaiken maailman fanipojat ja -tytöt valitsevat aina sen Simpsonien kannalta suotuisimman vaihtoehdon.Samaan offtopic-hengenvetoon voisin vielä todeta, että mitä suurempi äänestäjämäärä, sitä luotettavampi lopputulos...