Kirjoittaja Aihe: Duff-olut  (Luettu 114254 kertaa)

Vs: Duff-olut
Vastaus #15 23.11.10 - 19:49
Loistava idea!

Vs: Duff-olut
Vastaus #16 23.11.10 - 21:51
Ideana aivan mahtava, vaikken alkoholijuomia juokaan. Seuraavaksi odottakaamme Suomeen Simpsonit-donitseja.

Vs: Duff-olut
Vastaus #17 24.11.10 - 23:09
Ja kun nyt kerran on alaikäisiäkin tällä foorumilla, niin muistutetaan, että nuorena juopottelu on mitä typerintä hommaa eikä Simpsonit.org kannusta siihen millään tavalla.
Juu, yritän muistaa vastaisuudessa. Ei ollut tarkoitus rikkoa sääntöjä ja olla huonona esimerkkinä.
Miksi pilata maksa nuorena, kun silloin voi rikkoa paikkoja sokerihumalassa(joka ei kyllä kovin järkevää touhua ole myös)...

Vs: Duff-olut
Vastaus #18 25.11.10 - 08:03
Ja kun nyt kerran on alaikäisiäkin tällä foorumilla, niin muistutetaan, että nuorena juopottelu on mitä typerintä hommaa eikä Simpsonit.org kannusta siihen millään tavalla.
Juu, yritän muistaa vastaisuudessa. Ei ollut tarkoitus rikkoa sääntöjä ja olla huonona esimerkkinä.

Ei tuo ollut sinulle mikään kuitti, vaan ihan henkilökohtainen disclaimeri.

Vs: Duff-olut
Vastaus #19 28.11.10 - 06:48
Ei tuo ollut sinulle mikään kuitti, vaan ihan henkilökohtainen disclaimeri.
Niin joo, aivan. Hyvä kuitenkin että muistutit, alkoholi ja nuoruus ei ole hyvä yhdistelmä.

Miksi pilata maksa nuorena, kun silloin voi rikkoa paikkoja sokerihumalassa(joka ei kyllä kovin järkevää touhua ole myös)...
Jep, elämä on liian arvokas hulluttelemalla alkoholin kanssa. Tosin, kuten sanoit, liika sokeriliemen juominenkaan ei sekään ole hyväksi. Hampaat ainakin kärsii.

Vs: Duff-olut
Vastaus #20 01.12.10 - 10:52
Vuoden viimeisessä gallupissa kysellään, uskovatko ihmiset Duffin menestyvän Suomessa. Vastatkaahan rehellisesti älkääkä tyyliin "TIETTY VASTAAN JOO KOSKA OON MAAILMAN KOVIN SIMPSONIT-FANI JA SIMPSONIT ON KAIKESSA MAAILMAN PARAS!!1" :)

Vs: Duff-olut
Vastaus #21 01.12.10 - 22:15
Vuoden viimeisessä gallupissa kysellään, uskovatko ihmiset Duffin menestyvän Suomessa. Vastatkaahan rehellisesti älkääkä tyyliin "TIETTY VASTAAN JOO KOSKA OON MAAILMAN KOVIN SIMPSONIT-FANI JA SIMPSONIT ON KAIKESSA MAAILMAN PARAS!!1" :)
Varsinainen humoristi foorumin moderaattorina :D Itse en äänestä, koska menee kaikille äänet. Se on suuressa suosiossa pienessä piirissä, mutta lopulta katoaa myynnistä, kuten moni muu olut seuraavan miljoonan vuoden aikana.

Vs: Duff-olut
Vastaus #22 02.12.10 - 08:46
Vuoden viimeisessä gallupissa kysellään, uskovatko ihmiset Duffin menestyvän Suomessa. Vastatkaahan rehellisesti älkääkä tyyliin "TIETTY VASTAAN JOO KOSKA OON MAAILMAN KOVIN SIMPSONIT-FANI JA SIMPSONIT ON KAIKESSA MAAILMAN PARAS!!1" :)
Varsinainen humoristi foorumin moderaattorina :D Itse en äänestä, koska menee kaikille äänet. Se on suuressa suosiossa pienessä piirissä, mutta lopulta katoaa myynnistä, kuten moni muu olut seuraavan miljoonan vuoden aikana.
Ei tuo sinänsä ollut mitään huumoria. Välillä gallupin tuloksista on selvästi luettavissa tällaista trendiä. Kyselyn pitäisi ilmentää todellisuutta, ja koko homma menee pieleen, jos kaiken maailman fanipojat ja -tytöt valitsevat aina sen Simpsonien kannalta suotuisimman vaihtoehdon.

Samaan offtopic-hengenvetoon voisin vielä todeta, että mitä suurempi äänestäjämäärä, sitä luotettavampi lopputulos...

Vs: Duff-olut
Vastaus #23 02.12.10 - 17:57
Vuoden viimeisessä gallupissa kysellään, uskovatko ihmiset Duffin menestyvän Suomessa. Vastatkaahan rehellisesti älkääkä tyyliin "TIETTY VASTAAN JOO KOSKA OON MAAILMAN KOVIN SIMPSONIT-FANI JA SIMPSONIT ON KAIKESSA MAAILMAN PARAS!!1" :)
Varsinainen humoristi foorumin moderaattorina :D Itse en äänestä, koska menee kaikille äänet. Se on suuressa suosiossa pienessä piirissä, mutta lopulta katoaa myynnistä, kuten moni muu olut seuraavan miljoonan vuoden aikana.
Ei tuo sinänsä ollut mitään huumoria. Välillä gallupin tuloksista on selvästi luettavissa tällaista trendiä. Kyselyn pitäisi ilmentää todellisuutta, ja koko homma menee pieleen, jos kaiken maailman fanipojat ja -tytöt valitsevat aina sen Simpsonien kannalta suotuisimman vaihtoehdon.

Samaan offtopic-hengenvetoon voisin vielä todeta, että mitä suurempi äänestäjämäärä, sitä luotettavampi lopputulos...
Suotuisimpi vaihtoehto pitäisi olla nuoremmilla(iältään siis, en halua nyt ruveta rasistiksi), vaikka, poikkeuksia voi olla! Itse kyllä harkitsen aina mille antaisi äänensä.

Vs: Duff-olut
Vastaus #24 03.12.10 - 12:39
Nuorilla se menee mielellään siihen, että ei uskalleta olla erilaisia kuin kaverinsa. Ja jotkut luultavasti äänestävät jotain kielteistä vaihtoehtoa siksi, etteivät pidä oluesta. Itse otin Duff-oluen avoisin mielin vastaan, koska olen muutenkin oluiden ystävä.

Itselläni on Duff-pullo keittiön pyödällä koristeena. :D Ei mikään huono idea. Poikamiestyyliä nähkääs. ;)

Vs: Duff-olut
Vastaus #25 15.01.11 - 02:05
Sai kyllä hieman hymyn huulille, kun tästä uutisesta kuulin ensimmäisen kerran. Olihan jotain tällaista hieman odoteltu jo saapuvan tänne päinkin, hieman vanhemmille suunnattua fanitavaraa, jos tätä nyt sellaiseksi voi luetella. Totta kai sitten piti raahautua kauppaan, jossa kyseistä tuotetta myytiin. Mukaan tarttuikin maistiaiset itselle, poikaystävälle, isälle ja vielä joululahjaksi kolmelle hyvälle ystävälle.

Pullon ulkoasu on kyllä tyylikäs, aika pelkistetty, mutta toimiva ja hyvin Duff -mainen. No, maku ei sitten ollutkaan niin kummoinen. Kyllä tuota juo, kunhan on kylmää ja hyvällä fiiliksellä edessä. Sanoisin, että päälimmäisin jäi mieleen hivenen laimea maku.

Isäni kyllä heitti työkaverilleen parhaimman kommentin joulutoivotuksia soittaessaan "Leikin Homer Simpsonia ja juo Duff olutta tässä". Ja pullot pääsivät kyllä kaikki kolme kappaletta koristamaan hyllyäni! Kyllä sitä muutama on pakko ostaa johonkin illanistujaisiin vielä joskus, ihan fiilistelynkin vuoksi - onhan se sentään Duffia.

Turussa on muuten nykyään tätä myynnissä suurimmissa Citymarketeissakin, kuten kupitaalla ja länsi-keskuksessa.

Vs: Duff-olut
Vastaus #26 05.07.11 - 16:32
Hmmmm... Vieläkun joku sais aikaseks ruveta valmistamaan Buzz-colaa meille nuoremmille faneille. :)

Ja kyllä tuota näyttää löytyvän Tiiriön Prismasta ja Citymarketista. (Tiiriö=Paikka Hämeenlinnassa. :D)

Vs: Duff-olut
Vastaus #27 16.07.11 - 17:41
olin eilen silja line europassa ja huomasin yhdessä baarissa Duff oluen  :)

Vs: Duff-olut
Vastaus #28 16.07.11 - 17:43
onko jo Buzz cola suomessa??? xD

Vs: Duff-olut
Vastaus #29 17.07.11 - 00:44
Buzz cola kyllä olis kiva, kun osa faneista on alaikäisiä, minä myös. Sain tyhjän duff-pullon synttärilahjaksi :) Hienosti koristaa hyllyäni.