Kirjoittaja Aihe: Huonoin vierailija Simpsoneissa  (Luettu 19991 kertaa)

Onko Simpsoneissa ikinä esiintynyt ketään niinkin ärsyttävää henkilöä että olisi tehnyt mieli heittää televisio pihalle kyseisen idiotin takia?
Surkeimmat minun mielestä:

Weird Al Yankowitch
- Jo tämän laulua ja ulkonäköä samaan aikaan katsominen ''saa verisuonet katkeamaan päässä''

Stephen Hawking on toinen henkilö, jaksossa  16x16 - Hädässä ystävä tunnetaan (Don't Fear the Roofer) selitys miksi Bart ei nähnyt Rayta, niin monimutkainen selitys että vatut tämmöinen juntti tietää mitään tieteestä, eikä kyllä kiinnostakaan. Olisivat vaan voineet pistää selitykseksi että kattotiilet joita Bart piteli olivat hänen edessä.

Vs: Huonoin vierailija Simpsoneissa
Vastaus #1 30.09.10 - 11:39
Onko Simpsoneissa ikinä esiintynyt ketään niinkin ärsyttävää henkilöä että olisi tehnyt mieli heittää televisio pihalle kyseisen idiotin takia?
Surkeimmat minun mielestä:

Weird Al Yankowitch
- Jo tämän laulua ja ulkonäköä samaan aikaan katsominen ''saa verisuonet katkeamaan päässä''

Stephen Hawking on toinen henkilö, jaksossa  16x16 - Hädässä ystävä tunnetaan (Don't Fear the Roofer) selitys miksi Bart ei nähnyt Rayta, niin monimutkainen selitys että vatut tämmöinen juntti tietää mitään tieteestä, eikä kyllä kiinnostakaan. Olisivat vaan voineet pistää selitykseksi että kattotiilet joita Bart piteli olivat hänen edessä.

Sinulta on vissiin mennyt molempien esiintymisien itseironinen vivahde vähän ohi... :)

Vs: Huonoin vierailija Simpsoneissa
Vastaus #2 30.09.10 - 15:22
Onko Simpsoneissa ikinä esiintynyt ketään niinkin ärsyttävää henkilöä että olisi tehnyt mieli heittää televisio pihalle kyseisen idiotin takia?
Surkeimmat minun mielestä:

Weird Al Yankowitch
- Jo tämän laulua ja ulkonäköä samaan aikaan katsominen ''saa verisuonet katkeamaan päässä''

Stephen Hawking on toinen henkilö, jaksossa  16x16 - Hädässä ystävä tunnetaan (Don't Fear the Roofer) selitys miksi Bart ei nähnyt Rayta, niin monimutkainen selitys että vatut tämmöinen juntti tietää mitään tieteestä, eikä kyllä kiinnostakaan. Olisivat vaan voineet pistää selitykseksi että kattotiilet joita Bart piteli olivat hänen edessä.

Sinulta on vissiin mennyt molempien esiintymisien itseironinen vivahde vähän ohi... :)
...ja tuo on muuten Weird Al Yankovic. ;)

Itse en kyllä keksi yhtään vierailijaa ketä olisi kunnolla ärsyttänyt, mutta Stan Leen (yhdysvaltalainen Marvelille työskentelevä sarjakuvakäsikirjoittaja) vierailu oli hieman päähänottava. Alussa se oli ihan OK, mutta kun hän oli antanut vinkkinsä Bartille niin sitten kyllä lähti mopo täysin käsistä. Mutta eihän se lopulta mikään "ärsyttävä" ollut.

Vs: Huonoin vierailija Simpsoneissa
Vastaus #3 30.09.10 - 16:59
Onko Simpsoneissa ikinä esiintynyt ketään niinkin ärsyttävää henkilöä että olisi tehnyt mieli heittää televisio pihalle kyseisen idiotin takia?
Surkeimmat minun mielestä:

Weird Al Yankowitch
- Jo tämän laulua ja ulkonäköä samaan aikaan katsominen ''saa verisuonet katkeamaan päässä''

Stephen Hawking on toinen henkilö, jaksossa  16x16 - Hädässä ystävä tunnetaan (Don't Fear the Roofer) selitys miksi Bart ei nähnyt Rayta, niin monimutkainen selitys että vatut tämmöinen juntti tietää mitään tieteestä, eikä kyllä kiinnostakaan. Olisivat vaan voineet pistää selitykseksi että kattotiilet joita Bart piteli olivat hänen edessä.

Sinulta on vissiin mennyt molempien esiintymisien itseironinen vivahde vähän ohi... :)
...ja tuo on muuten Weird Al Yankovic. ;)

Itse en kyllä keksi yhtään vierailijaa ketä olisi kunnolla ärsyttänyt, mutta Stan Leen (yhdysvaltalainen Marvelille työskentelevä sarjakuvakäsikirjoittaja) vierailu oli hieman päähänottava. Alussa se oli ihan OK, mutta kun hän oli antanut vinkkinsä Bartille niin sitten kyllä lähti mopo täysin käsistä. Mutta eihän se lopulta mikään "ärsyttävä" ollut.

Olihan tuossakin toki sitä hemmon itselle naureskelua, että kai se mopo lähti käsistä ihan tarkoituksella.

Vs: Huonoin vierailija Simpsoneissa
Vastaus #4 30.09.10 - 23:57
Eipä juuri oo mikään vierailija ärsyttänyt. Niitä tulee ja menee eikä viihteen takia kannata hermojaan repiä päästä irti. Mä olen vaan yrittäntyt hyväksyä sen tosiasian, että joku vierailija liittyy juoneen olennaisesti.

Dodiin, siinäpä se mun asia oli lyhykäisyydessään.

Vs: Huonoin vierailija Simpsoneissa
Vastaus #5 11.06.14 - 09:54
Lady Gaga ainakin yksi huonoimpia. En kyllä pidä juuri mistään itseään mainostavasta julkkiksesta tai bändistä Simpsoneissa.

Vs: Huonoin vierailija Simpsoneissa
Vastaus #6 11.06.14 - 10:04
Nyt kun miettii näitä viime vuosien vierailijoita, pitää Justin Bieberin vierailu nostaa esiin. Ensinnäkin, ei minkäänlaista yhteyttä juoneen, yksi vuorosana, ja kaiken lisäksi ennen vierailua oli näytössä joku "Justin Bieber-varoitus". Tietysti tuolla houkuteltiin Bieberin faneja katsomaan jakso, mutta olisivat kyllä voineet edes vähän yrittää liittää hänen vierailua juoneen.

Vs: Huonoin vierailija Simpsoneissa
Vastaus #7 11.06.14 - 13:15
Jos ei puhuta henkilön ärsyttävyydestä vaan ääninäyttelyn huonoudesta, niin kyllähän urheilijat ovat yleensä aika kehnoja. Ronaldo, siis Brasilian Ronaldo, on hyvä esimerkki. Sitten on joitain baseball-pelaajia, joiden nimiä en muista. Välillä tuntuu, että ammattilaisnäyttelijä osaisi imitoida julkkista paremmin kuin tämä näyttelee itseään.

Vs: Huonoin vierailija Simpsoneissa
Vastaus #8 11.06.14 - 14:11
Nyt kun miettii näitä viime vuosien vierailijoita, pitää Justin Bieberin vierailu nostaa esiin. Ensinnäkin, ei minkäänlaista yhteyttä juoneen, yksi vuorosana, ja kaiken lisäksi ennen vierailua oli näytössä joku "Justin Bieber-varoitus". Tietysti tuolla houkuteltiin Bieberin faneja katsomaan jakso, mutta olisivat kyllä voineet edes vähän yrittää liittää hänen vierailua juoneen.

Joo, tuossa jaksossa "varoitettiin" ennen Bieberin esiintymistä faneja, että 'laittakaa nauhoitus nyt päälle, mies tulee 30 sekunnin päästä ruutuun'. Minusta oli ihan asiallinen vierailu, ja juurikin sen takia, että Justinilla oli vain yksi repliikki mikä ei täyttänyt liikaa jaksoa. Ja tottakai tekijöillä oli pieni pilke silmäkulmassa tuossa vierailussa, sillä Bieberhän yritti pyrkiä tuossa kohtauksessa joihinkin lasten (laulu?)kilpailuihin.

Vs: Huonoin vierailija Simpsoneissa
Vastaus #9 08.07.15 - 17:45
Ärsyttävin on tietenkin Lady Gaga ja kaikki tietää varmaan miksi. 

Vs: Huonoin vierailija Simpsoneissa
Vastaus #10 09.07.15 - 08:22
Ärsyttävin on tietenkin Lady Gaga ja kaikki tietää varmaan miksi.

Mistä me sen tietäisimme ilman perustelua?

Vs: Huonoin vierailija Simpsoneissa
Vastaus #11 09.07.15 - 11:25
Ärsyttävin on tietenkin Lady Gaga ja kaikki tietää varmaan miksi.

Mistä me sen tietäisimme ilman perustelua?

Niin. Esimerkiksi minun mielestä Gaga oli ihan hyvä :D.

Vs: Huonoin vierailija Simpsoneissa
Vastaus #12 09.07.15 - 12:04
Ärsyttävin on tietenkin Lady Gaga ja kaikki tietää varmaan miksi.

Mistä me sen tietäisimme ilman perustelua?

Niin. Esimerkiksi minun mielestä Gaga oli ihan hyvä :D.

Koko jakso on vaan Lady Gagan mainontaa ja Lady Gaga on pääroolissa.

Ei kiva.

Vs: Huonoin vierailija Simpsoneissa
Vastaus #13 09.07.15 - 14:49
Gaga-jakson paikasta minun listojen pohjimmaisena ei ole mitään kysymystä, mutta jos ajatellaan itse Gagan suoritusta, niin eihän se mitenkään huono ollut. Esimerkiksi Elon Musk kuulosti aivan robotilta omassa jaksossaan. Koska Gaga-jakso oli kuitenkin niin kamala tekele, niin menee hän varmaan minullakin inhokkivierailijaksi. Ei siinä ole paljoa iloja vaikka osaisikin ääninäytellä, jos koko jakson kirjoitus on tasolla 12-vuotiaan Gaga-fanin fanifiktiota (sori, 12-vuotiaat).

Vs: Huonoin vierailija Simpsoneissa
Vastaus #14 14.08.15 - 19:27
Gaga-jakson paikasta minun listojen pohjimmaisena ei ole mitään kysymystä, mutta jos ajatellaan itse Gagan suoritusta, niin eihän se mitenkään huono ollut. Esimerkiksi Elon Musk kuulosti aivan robotilta omassa jaksossaan. Koska Gaga-jakso oli kuitenkin niin kamala tekele, niin menee hän varmaan minullakin inhokkivierailijaksi. Ei siinä ole paljoa iloja vaikka osaisikin ääninäytellä, jos koko jakson kirjoitus on tasolla 12-vuotiaan Gaga-fanin fanifiktiota (sori, 12-vuotiaat).

Minunkin mielestä hän on huonoin vierailia samat syyt. ja jaksonkin nimi on niin tyhmä "Lisa goes Gaga" suom. Lisa menee Gagalle.