Simpsonit > Tekijät

Huonoin vierailija Simpsoneissa

<< < (3/8) > >>

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: SimpSuomTv - 08.07.15 - 17:45 ---Ärsyttävin on tietenkin Lady Gaga ja kaikki tietää varmaan miksi.

--- Lainaus päättyy ---

Mistä me sen tietäisimme ilman perustelua?

MrSmithers:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 09.07.15 - 08:22 ---
--- Lainaus käyttäjältä: SimpSuomTv - 08.07.15 - 17:45 ---Ärsyttävin on tietenkin Lady Gaga ja kaikki tietää varmaan miksi.

--- Lainaus päättyy ---

Mistä me sen tietäisimme ilman perustelua?

--- Lainaus päättyy ---

Niin. Esimerkiksi minun mielestä Gaga oli ihan hyvä :D.

SimpSuomTv:

--- Lainaus käyttäjältä: MrSmithers - 09.07.15 - 11:25 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 09.07.15 - 08:22 ---
--- Lainaus käyttäjältä: SimpSuomTv - 08.07.15 - 17:45 ---Ärsyttävin on tietenkin Lady Gaga ja kaikki tietää varmaan miksi.

--- Lainaus päättyy ---

Mistä me sen tietäisimme ilman perustelua?

--- Lainaus päättyy ---

Niin. Esimerkiksi minun mielestä Gaga oli ihan hyvä :D.

--- Lainaus päättyy ---

Koko jakso on vaan Lady Gagan mainontaa ja Lady Gaga on pääroolissa.

Ei kiva.

Monorail:
Gaga-jakson paikasta minun listojen pohjimmaisena ei ole mitään kysymystä, mutta jos ajatellaan itse Gagan suoritusta, niin eihän se mitenkään huono ollut. Esimerkiksi Elon Musk kuulosti aivan robotilta omassa jaksossaan. Koska Gaga-jakso oli kuitenkin niin kamala tekele, niin menee hän varmaan minullakin inhokkivierailijaksi. Ei siinä ole paljoa iloja vaikka osaisikin ääninäytellä, jos koko jakson kirjoitus on tasolla 12-vuotiaan Gaga-fanin fanifiktiota (sori, 12-vuotiaat).

MrHutz:

--- Lainaus käyttäjältä: Monorail - 09.07.15 - 14:49 ---Gaga-jakson paikasta minun listojen pohjimmaisena ei ole mitään kysymystä, mutta jos ajatellaan itse Gagan suoritusta, niin eihän se mitenkään huono ollut. Esimerkiksi Elon Musk kuulosti aivan robotilta omassa jaksossaan. Koska Gaga-jakso oli kuitenkin niin kamala tekele, niin menee hän varmaan minullakin inhokkivierailijaksi. Ei siinä ole paljoa iloja vaikka osaisikin ääninäytellä, jos koko jakson kirjoitus on tasolla 12-vuotiaan Gaga-fanin fanifiktiota (sori, 12-vuotiaat).

--- Lainaus päättyy ---

Minunkin mielestä hän on huonoin vierailia samat syyt. ja jaksonkin nimi on niin tyhmä "Lisa goes Gaga" suom. Lisa menee Gagalle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta