Simpsonit > Tekijät

Huonoin vierailija Simpsoneissa

(1/8) > >>

Finnish Simpson:
Onko Simpsoneissa ikinä esiintynyt ketään niinkin ärsyttävää henkilöä että olisi tehnyt mieli heittää televisio pihalle kyseisen idiotin takia?
Surkeimmat minun mielestä:

Weird Al Yankowitch
- Jo tämän laulua ja ulkonäköä samaan aikaan katsominen ''saa verisuonet katkeamaan päässä''

Stephen Hawking on toinen henkilö, jaksossa  16x16 - Hädässä ystävä tunnetaan (Don't Fear the Roofer) selitys miksi Bart ei nähnyt Rayta, niin monimutkainen selitys että vatut tämmöinen juntti tietää mitään tieteestä, eikä kyllä kiinnostakaan. Olisivat vaan voineet pistää selitykseksi että kattotiilet joita Bart piteli olivat hänen edessä.

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 29.09.10 - 23:14 ---Onko Simpsoneissa ikinä esiintynyt ketään niinkin ärsyttävää henkilöä että olisi tehnyt mieli heittää televisio pihalle kyseisen idiotin takia?
Surkeimmat minun mielestä:

Weird Al Yankowitch
- Jo tämän laulua ja ulkonäköä samaan aikaan katsominen ''saa verisuonet katkeamaan päässä''

Stephen Hawking on toinen henkilö, jaksossa  16x16 - Hädässä ystävä tunnetaan (Don't Fear the Roofer) selitys miksi Bart ei nähnyt Rayta, niin monimutkainen selitys että vatut tämmöinen juntti tietää mitään tieteestä, eikä kyllä kiinnostakaan. Olisivat vaan voineet pistää selitykseksi että kattotiilet joita Bart piteli olivat hänen edessä.

--- Lainaus päättyy ---

Sinulta on vissiin mennyt molempien esiintymisien itseironinen vivahde vähän ohi... :)

Dirty Homer:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 30.09.10 - 11:39 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 29.09.10 - 23:14 ---Onko Simpsoneissa ikinä esiintynyt ketään niinkin ärsyttävää henkilöä että olisi tehnyt mieli heittää televisio pihalle kyseisen idiotin takia?
Surkeimmat minun mielestä:

Weird Al Yankowitch
- Jo tämän laulua ja ulkonäköä samaan aikaan katsominen ''saa verisuonet katkeamaan päässä''

Stephen Hawking on toinen henkilö, jaksossa  16x16 - Hädässä ystävä tunnetaan (Don't Fear the Roofer) selitys miksi Bart ei nähnyt Rayta, niin monimutkainen selitys että vatut tämmöinen juntti tietää mitään tieteestä, eikä kyllä kiinnostakaan. Olisivat vaan voineet pistää selitykseksi että kattotiilet joita Bart piteli olivat hänen edessä.

--- Lainaus päättyy ---

Sinulta on vissiin mennyt molempien esiintymisien itseironinen vivahde vähän ohi... :)

--- Lainaus päättyy ---
...ja tuo on muuten Weird Al Yankovic. ;)

Itse en kyllä keksi yhtään vierailijaa ketä olisi kunnolla ärsyttänyt, mutta Stan Leen (yhdysvaltalainen Marvelille työskentelevä sarjakuvakäsikirjoittaja) vierailu oli hieman päähänottava. Alussa se oli ihan OK, mutta kun hän oli antanut vinkkinsä Bartille niin sitten kyllä lähti mopo täysin käsistä. Mutta eihän se lopulta mikään "ärsyttävä" ollut.

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Dirty Homer - 30.09.10 - 15:22 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 30.09.10 - 11:39 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 29.09.10 - 23:14 ---Onko Simpsoneissa ikinä esiintynyt ketään niinkin ärsyttävää henkilöä että olisi tehnyt mieli heittää televisio pihalle kyseisen idiotin takia?
Surkeimmat minun mielestä:

Weird Al Yankowitch
- Jo tämän laulua ja ulkonäköä samaan aikaan katsominen ''saa verisuonet katkeamaan päässä''

Stephen Hawking on toinen henkilö, jaksossa  16x16 - Hädässä ystävä tunnetaan (Don't Fear the Roofer) selitys miksi Bart ei nähnyt Rayta, niin monimutkainen selitys että vatut tämmöinen juntti tietää mitään tieteestä, eikä kyllä kiinnostakaan. Olisivat vaan voineet pistää selitykseksi että kattotiilet joita Bart piteli olivat hänen edessä.

--- Lainaus päättyy ---

Sinulta on vissiin mennyt molempien esiintymisien itseironinen vivahde vähän ohi... :)

--- Lainaus päättyy ---
...ja tuo on muuten Weird Al Yankovic. ;)

Itse en kyllä keksi yhtään vierailijaa ketä olisi kunnolla ärsyttänyt, mutta Stan Leen (yhdysvaltalainen Marvelille työskentelevä sarjakuvakäsikirjoittaja) vierailu oli hieman päähänottava. Alussa se oli ihan OK, mutta kun hän oli antanut vinkkinsä Bartille niin sitten kyllä lähti mopo täysin käsistä. Mutta eihän se lopulta mikään "ärsyttävä" ollut.

--- Lainaus päättyy ---

Olihan tuossakin toki sitä hemmon itselle naureskelua, että kai se mopo lähti käsistä ihan tarkoituksella.

Vince_Simpson:
Eipä juuri oo mikään vierailija ärsyttänyt. Niitä tulee ja menee eikä viihteen takia kannata hermojaan repiä päästä irti. Mä olen vaan yrittäntyt hyväksyä sen tosiasian, että joku vierailija liittyy juoneen olennaisesti.

Dodiin, siinäpä se mun asia oli lyhykäisyydessään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta