Kirjoittaja Aihe: Viittaukset Simpsoneihin  (Luettu 170159 kertaa)


Vs: Viittaukset Simpsoneihin
Vastaus #106 22.12.12 - 12:07
Hank Azarian FB-sivulta lainattu:


Vs: Viittaukset Simpsoneihin
Vastaus #107 22.12.12 - 14:42
Hank Azarian FB-sivulta lainattu:


Mun piti laittaa tää tänne eilen, mutta en sitten laittanutkaan, kun ei keksinyt topicia mihin laittaa.


Vs: Viittaukset Simpsoneihin
Vastaus #108 04.01.13 - 21:37


Pisteet sille joka saa Homer-banderollin tekstistä selvää (ja osaa kääntää sen ilman Googlea)

Vs: Viittaukset Simpsoneihin
Vastaus #109 07.01.13 - 13:18
Pisteet sille joka saa Homer-banderollin tekstistä selvää (ja osaa kääntää sen ilman Googlea)

Siinä on sama teksti kuin pleksin takana: Section Cularo. Interweb kertoo sen olevan grenoblelaisen Brûleurs de Loups -jengin faniryhmä.

Vs: Viittaukset Simpsoneihin
Vastaus #110 07.01.13 - 15:27
Pisteet sille joka saa Homer-banderollin tekstistä selvää (ja osaa kääntää sen ilman Googlea)

Siinä on sama teksti kuin pleksin takana: Section Cularo. Interweb kertoo sen olevan grenoblelaisen Brûleurs de Loups -jengin faniryhmä.
Joo, jostain jääkiekkofoorumilta tuon bongasinkin.. tai no, enemmänkin jääkiekkotifoihin liittyvältä foorumilta.

Vs: Viittaukset Simpsoneihin
Vastaus #111 07.01.13 - 22:44
<aseta tarpeellinen teksti tähän>

Vs: Viittaukset Simpsoneihin
Vastaus #112 09.01.13 - 16:01
<aseta tarpeellinen teksti tähän>
Olo on kuin jenkkiläisellä, kun vitsit pureskellaan valmiiksi. Vitsi toimisi paremmin jos ei olisi tuota sarjan kuvakaappausta. Mutta hauska idea ja toteutuskin onnistunut! :D

Vs: Viittaukset Simpsoneihin
Vastaus #113 23.01.13 - 00:38
Huomasin tässä nettiä selaillessani että ruotsalaisella jääkiekkoilijalla, Tomas Holmströmillä on yhtenä lempi/kutsumanimenä "Homer".

Lievä viittaus Simpsoneihin?

Vs: Viittaukset Simpsoneihin
Vastaus #114 23.01.13 - 10:15
Huomasin tässä nettiä selaillessani että ruotsalaisella jääkiekkoilijalla, Tomas Holmströmillä on yhtenä lempi/kutsumanimenä "Homer".

Lievä viittaus Simpsoneihin?

Vaikea sanoa. Ehkä Homer vain on jenkkien mielestä kaikista lähinnä Holmström-nimeä.

Viime viikolla uutisoitiin Asumisen rahoitus- ja kehittämiskeskuksen arkkitehtuurikilpailun lopputuloksista. Kisan voitti työ nimeltä Homer, mutta en minä tuotakaan suoralta kädeltä kutsuisi Simpsonit-viittaukseksi.

Vs: Viittaukset Simpsoneihin
Vastaus #115 23.01.13 - 10:49
Viime viikolla uutisoitiin Asumisen rahoitus- ja kehittämiskeskuksen arkkitehtuurikilpailun lopputuloksista. Kisan voitti työ nimeltä Homer, mutta en minä tuotakaan suoralta kädeltä kutsuisi Simpsonit-viittaukseksi.

Totta, onhan Matt Groeningin isäkin Homer (vai muistanko väärin), eikä se ennen Simpsonien keksimistä viitannut mihinkään TV-sarjaan. Vaikuttaisi pikemminkin siltä, että nimi Homer on aivan tavallinen amerikkalainen nimi muiden joukossa.
(Aika hieno tuo työ nimeltään Homer muuten).




Vs: Viittaukset Simpsoneihin
Vastaus #119 01.02.13 - 02:21
http://simpsonit.org/?jakso=23x4
Piti hetki miettiä, mutta eiköhän tästä oo kyse.

Saattaa ollakin, ainakin sen robottikuutti-juoni käy järkeen. Mutta kas kun en itse sitä hoksannut, jakso on 23. kaudelta enkä ole sieltäkään kaikkea nähnyt. Olen oikukas TV:n katselija.