Simpsonit > Muu Simpsonit-aiheinen
Viittaukset Simpsoneihin
Vince_Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: Monorail - 18.10.13 - 16:32 ---http://www.buzzfeed.com/jenlewis/21-times-the-simpsons-bizarrely-predicted-the-future?sub=2673043_1809821
Tuossa on listattuna monia tapauksia, joissa Simpsoneissa tapahtunut on käynyt toteen oikeassa maailmassa, ainakin melkein.
Jännä lista, suurin osa tapauksista oli minulle tuntemattomia.
--- Lainaus päättyy ---
Hieno lista, täytyy sanoa. Mutta tuo kohta 21 (Homer ja Miley Curys) vähän hämmensi. Ihmeen helposti jotkut osaavat tuollaisetkin asiat yhdistää toisiinsa. Eiväthän ne edes liity mitenkään toisiinsa. Kohdasta 19 taas voisi päätellä, että Simpsonit olivat vuonna 1995 aikaansa edellä. Mutta tämäkin oli jälleen kerran vain minun arvailuani.
Sami:
--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 19.10.13 - 19:48 ---Kohdasta 19 taas voisi päätellä, että Simpsonit olivat vuonna 1995 aikaansa edellä. Mutta tämäkin oli jälleen kerran vain minun arvailuani.
--- Lainaus päättyy ---
Entäpä Charlie Chaplinin elokuvassa Nykyaika, jossa työnjohtaja puhui työntekijälleen videopuhelun avulla. Vaikka sellainen ei ollut missään muodossa mahdollista vuonna 1936.
Itse sanoisin, että osa oli melkoisen väkisin väännettyjä ja asioita joita on tehty jo ennen Simpsoneitakin. Mutta hauska kollaasi oli, joten en ala moittimaan asiaa sen enempää :D
Maximate:
Aika hyvän listan ovat koonneet...
Itseäni eniten hämmensi se, että IPodin muotoilu on siis esiintynyt jo viisi vuotta ennen sen julkaisua :O
Entä jos Apple kopio sen Simpsoneista??
Vince_Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: Sami - 19.10.13 - 23:09 ---Entäpä Charlie Chaplinin elokuvassa Nykyaika, jossa työnjohtaja puhui työntekijälleen videopuhelun avulla. Vaikka sellainen ei ollut missään muodossa mahdollista vuonna 1936.
--- Lainaus päättyy ---
Tosiaan, aika erikoinen juttu se videopuhelu tuon ajan elokuvassa. Veikkaan silti, että se on jonkun neropatin kyhäämä studiorekvisiitta, ja että Chaplin oli jonkin sortin nero. :D Mutta arvelenpa, että tajusit tämän jo. Jep, tällaisia on hauska pohtia, etenkin jos on filmifriikki.
sipsitys:
--- Lainaus käyttäjältä: Maximate - 21.10.13 - 23:36 ---Aika hyvän listan ovat koonneet...
Itseäni eniten hämmensi se, että IPodin muotoilu on siis esiintynyt jo viisi vuotta ennen sen julkaisua :O
Entä jos Apple kopio sen Simpsoneista??
--- Lainaus päättyy ---
Multa meni ohi että missä se iPodin muotoilu on nähty viisi vuotta ennen?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta