Simpsonit > Muu Simpsonit-aiheinen

Viittaukset Simpsoneihin

<< < (4/88) > >>

Mikko:
Mitä luulette, onko päivän Fingerporissa ollut inspiraation lähteenä Simpsonit?



Ja tuosta tuli mieleen, että Wagnerissakin on ...












Finnish Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 03.02.12 - 18:25 ---Mitä luulette, onko päivän Fingerporissa ollut inspiraation lähteenä Simpsonit?

Ja tuosta tuli mieleen, että Wagnerissakin on ...


--- Lainaus päättyy ---
Voipi olla.. jokatapauksessa, kiitos näistä hauskoista Wagner-sarjiksista, vaikka ei viittaisi(jota ihmettelisin suuresti) Simpsoneihin niin hyvät naurut tulivat :D

Tuo "Mm.. Maksaa" mun mielestä viittaa eniten Simpsoneihin.. Muuten kun tietääkseni Homer ei ole silakoiden, tonnikalan tai turpeen ystävä :)

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 03.02.12 - 18:38 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 03.02.12 - 18:25 ---Mitä luulette, onko päivän Fingerporissa ollut inspiraation lähteenä Simpsonit?

Ja tuosta tuli mieleen, että Wagnerissakin on ...


--- Lainaus päättyy ---
Voipi olla.. jokatapauksessa, kiitos näistä hauskoista Wagner-sarjiksista, vaikka ei viittaisi(jota ihmettelisin suuresti) Simpsoneihin niin hyvät naurut tulivat :D

Tuo "Mm.. Maksaa" mun mielestä viittaa eniten Simpsoneihin.. Muuten kun tietääkseni Homer ei ole silakoiden, tonnikalan tai turpeen ystävä :)

--- Lainaus päättyy ---

Minusta taas edam (64 slices of American cheese) ja suklaarusina (chocolate) ovat lähinnä Simpsoneita :)

alappi:
Tuossa Wagnerissa ehkä voi jolla jotain pientä kunnianosoitusta mutta Fingerpori viittaa Krustyyn 1% todennäkösyydellä.

Vince_Simpson:
Mulla on sellainen muistikuva, että joku peto (tai koira) olisi joskus hyökännyt Krustyn kimppuun. Eli kai tuo Fingerporin sarjis jotenkin tuo Simpsonit mieleen. Voin muistaa väärinkin. Krusty ei kyllä ole koskaa joutunut pedon suuhun.

Noissa V&W-pätkissä oli enemmän yhden näköisyyttä Simpsoneihin, etenkin tuo "mm...". Tuokin Wagnerin törkyisyys viittasi jaksoon, missä Homer & Bart olivat kahdestaan kotona ja tekivät roskaenkeleitä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta