Simpsonit > Muu Simpsonit-aiheinen
Viittaukset Simpsoneihin
Monorail:
--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 04.03.13 - 15:10 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jarpeez - 04.03.13 - 14:53 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 04.03.13 - 01:05 ---
Noita videoita löytyy runsaasti youtubesta. Ja kaikkiin mulla on yksi kysymys..
MISSÄ KOHTAA PITIKÄÄN NAURAA?
--- Lainaus päättyy ---
Tossa on Foxin virallinen Homer Shake:
--- Lainaus päättyy ---
Oli tuo siinämielessä parempi että ei sitä ********** rasittavaa alkuperäisbiisiä, mutta toistan tuon lainauksessa olevan kysymykseni..
Niin, että missäs pitikään nauraa?
--- Lainaus päättyy ---
Voihan tuossa naurahtaa ivallisesti että hah, tuollaiseenkin ovat alentuneet.
Kuten olen jo sanonut, Harlem Shake -biisi ärsyttää minua, ja varsinkin sen ympärillä oleva touhotus. Kas kun Gangnam Styleä ei ole jo parodioutu. (henkilökohtaisesti en ole siitä ärsyyntynyt niin paljoa sen julkisuudesta, se on ihan hauska biisi ja video.)
Ps. Pitäisikö aiemmin postaamani Harlem Shake ja siitä seuranneet pari viestiä siirtää tämän kanssa samaan paikkaan?
Mikko:
--- Lainaus käyttäjältä: Monorail - 04.03.13 - 15:28 ---Ps. Pitäisikö aiemmin postaamani Harlem Shake ja siitä seuranneet pari viestiä siirtää tämän kanssa samaan paikkaan?
--- Lainaus päättyy ---
Ei se "virallinen" video oikein ole viittaus Simpsoneihin eikä tuo harrastajavideo Simpsonit-uutinen. Olkoot erillään, vaikka vähän hölmöä onkin.
Finnish Simpson:
Ajankohtaiseen aiheeseen sopiva kuva:
Kaikki varmaankin tietävät mikä aihe/uutinen kyseessä, mutta kysytääs hankalampi kysymys:
Mikä jakso kyseessä? (allekirjoittanutkaan ei tiedä/muista)
Gabbo:
--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 05.03.13 - 20:43 ---Ajankohtaiseen aiheeseen sopiva kuva:
Kaikki varmaankin tietävät mikä aihe/uutinen kyseessä, mutta kysytääs hankalampi kysymys:
Mikä jakso kyseessä? (allekirjoittanutkaan ei tiedä/muista)
--- Lainaus päättyy ---
Jaksoa en muista, mutta olen tässä listaa mitä kaikkea kyseenalaista on Springfieldin ala-asteen ruokalassa tarjoiltu: Armeijan ylijäämä sydämiä, maissimuhennosta, sirkuseläimiä, II Maailmansodan aikaisia papuja, sanomalehtiä ja jumppamattoja sekä ylläolevia hevosen kiveksiä :PP
Finnish Simpson:
Hieno listaus Gabbolta. Tuli vielä yksi asia mieleen mitä tarjottu: Koulun oppilaista tehtyä sapuskaa, mm. Jimboburger..
(Arvatkaas rupesiko tekemään tämän viestin jälkeen mieli syödä hampurilaista..)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta