Kirjoittaja Aihe: Yleistä keskustelua hahmoista  (Luettu 87182 kertaa)

Bartman3

Vieras
Vs: Yleistä keskustelua hahmoista
Vastaus #45 04.08.13 - 18:48
No onhan se totta, että homer tekee yleensä aina jakson lopussa parannuksen, mutta itse laittaisin Homerin kärsimään teoistaan, jos saisin  :D

Eikö omatunnon soimaaminen riitä? :)

No eiköhän se riittäisi, mutta kyllä toi "Vihamies" jakson loppu oli niin väärin.

Vs: Yleistä keskustelua hahmoista
Vastaus #46 04.08.13 - 18:55
No onhan se totta, että homer tekee yleensä aina jakson lopussa parannuksen, mutta itse laittaisin Homerin kärsimään teoistaan, jos saisin  :D

Eikö omatunnon soimaaminen riitä? :)

No eiköhän se riittäisi, mutta kyllä toi "Vihamies" jakson loppu oli niin väärin.

Se on kyllä varmaan tylyin loppu Simpsonien historiassa. Mutta koko jakso on minusta niin hauska juuri sen epäoikeudenmukaisuuden takia :D

Bartman3

Vieras
Vs: Yleistä keskustelua hahmoista
Vastaus #47 04.08.13 - 19:00
Minulla se pisti vihaksi juuri sen takia.

Vs: Yleistä keskustelua hahmoista
Vastaus #48 05.08.13 - 16:53
Sitähän satiiri on, että lainataan jotain tosimaailmasta ja sitten liioitellaan sitä. Homer on karikatyyri länsimaisesta miehestä, joka on saanut hyvän elämän helpolla eikä edes osaa arvostaa sitä. Tätä oikein alleviivataan jaksossa Vihamies.

Juuri näin. Ja juuri sen takia tuo jakso kuuluukin suosikkeihini. Mutta jotenkin vaikuttaa siltä, että se on myös hieman laimentunut ajan saatossa.

Täytyy kyllä myöntää, että itseänikin joskus pistää vihaksi jotkut Homerin tekoset. Esimerkiksi se suututtaa, että hän tarttuu liian usein Bartia kaulasta ja meinaa kuristaa tämän. Ja myös sekin kun hän ei millään tahtonut ymmärtää, että Lisa rupesi kasvissyöjäksi. Ei toisen omaatuntoa voi muuttaa toisenlaiseksi. Se on sula mahdottomuus.

Mutta on Homerissakin jotain hyvää, etenkin se että hän rakastaa perhettään ja yrittää elättää heidät.

Vs: Yleistä keskustelua hahmoista
Vastaus #49 20.08.13 - 18:54
Aiheesta seuraavaan, äsken haastoin itseni kilpailuun pystynkö nimeämään tuosta noin vaan 100 Simpsonien keskeistä hahmoa. Keskeinen olkoon vaikka yli 5 esiintymistä. 84 jäi minulla vaikka joskus olenkin 100 pystynyt nimeämään. Onnistuuko teiltä?

Vältetään turhan pitkää pohtimista ja rehelliset vastaukset voi laittaa vaikka tänne :)

Vs: Yleistä keskustelua hahmoista
Vastaus #50 16.09.13 - 16:04
Voisko jokuu varmistaa mulle Cletuksen sukunimen ku en oo ite ihan varma mut kuiteski eiks se oo Spucler. :D

Vs: Yleistä keskustelua hahmoista
Vastaus #51 16.09.13 - 18:32
Voisko jokuu varmistaa mulle Cletuksen sukunimen ku en oo ite ihan varma mut kuiteski eiks se oo Spucler. :D

Spuckler.

Vs: Yleistä keskustelua hahmoista
Vastaus #52 16.09.13 - 20:29
Aiheesta seuraavaan, äsken haastoin itseni kilpailuun pystynkö nimeämään tuosta noin vaan 100 Simpsonien keskeistä hahmoa. Keskeinen olkoon vaikka yli 5 esiintymistä. 84 jäi minulla vaikka joskus olenkin 100 pystynyt nimeämään. Onnistuuko teiltä?

Vältetään turhan pitkää pohtimista ja rehelliset vastaukset voi laittaa vaikka tänne :)

Sain 73

Vs: Yleistä keskustelua hahmoista
Vastaus #53 27.09.13 - 09:02
Iteltä tulee komiat 86  :woo:

Vs: Yleistä keskustelua hahmoista
Vastaus #54 29.09.13 - 20:19
Aiheesta seuraavaan, äsken haastoin itseni kilpailuun pystynkö nimeämään tuosta noin vaan 100 Simpsonien keskeistä hahmoa. Keskeinen olkoon vaikka yli 5 esiintymistä. 84 jäi minulla vaikka joskus olenkin 100 pystynyt nimeämään. Onnistuuko teiltä?

Vältetään turhan pitkää pohtimista ja rehelliset vastaukset voi laittaa vaikka tänne :)

koitin uuestaan nii sain 81     :woo:

Vs: Yleistä keskustelua hahmoista
Vastaus #55 03.12.13 - 17:14
Muistaako kukaan, miten Fit Tonyn nimi on suomennettu?

Vs: Yleistä keskustelua hahmoista
Vastaus #56 04.12.13 - 15:31
Timmi-Tony minäkin muistelen sen olevan. Ei oikein kehtaisi vaivata suomentajaa asialla :D

Vs: Yleistä keskustelua hahmoista
Vastaus #57 06.01.14 - 17:44
missä jaksossa burnsin isä on vilahtanut millä kaudella se oli? :D

Vs: Yleistä keskustelua hahmoista
Vastaus #58 06.01.14 - 19:29
Ainakin 5. kauden jaksossa 'Kansalainen Burns', takaumassa jossa Burns lähtee lapsuudenkodistaan miljardöörin matkaan.

Vs: Yleistä keskustelua hahmoista
Vastaus #59 24.01.14 - 17:20
Kiitti :woo: