Simpsonit > Hahmot
Yleistä keskustelua hahmoista
Vilzu30:
Voisko jokuu varmistaa mulle Cletuksen sukunimen ku en oo ite ihan varma mut kuiteski eiks se oo Spucler. :D
Mikko:
--- Lainaus käyttäjältä: Vilzu30 - 16.09.13 - 16:04 ---Voisko jokuu varmistaa mulle Cletuksen sukunimen ku en oo ite ihan varma mut kuiteski eiks se oo Spucler. :D
--- Lainaus päättyy ---
Spuckler.
Vilzu30:
--- Lainaus käyttäjältä: Gabbo - 20.08.13 - 18:54 ---Aiheesta seuraavaan, äsken haastoin itseni kilpailuun pystynkö nimeämään tuosta noin vaan 100 Simpsonien keskeistä hahmoa. Keskeinen olkoon vaikka yli 5 esiintymistä. 84 jäi minulla vaikka joskus olenkin 100 pystynyt nimeämään. Onnistuuko teiltä?
Vältetään turhan pitkää pohtimista ja rehelliset vastaukset voi laittaa vaikka tänne :)
--- Lainaus päättyy ---
Sain 73
Finnish El Barto:
Iteltä tulee komiat 86 :woo:
Vilzu30:
--- Lainaus käyttäjältä: Gabbo - 20.08.13 - 18:54 ---Aiheesta seuraavaan, äsken haastoin itseni kilpailuun pystynkö nimeämään tuosta noin vaan 100 Simpsonien keskeistä hahmoa. Keskeinen olkoon vaikka yli 5 esiintymistä. 84 jäi minulla vaikka joskus olenkin 100 pystynyt nimeämään. Onnistuuko teiltä?
Vältetään turhan pitkää pohtimista ja rehelliset vastaukset voi laittaa vaikka tänne :)
--- Lainaus päättyy ---
koitin uuestaan nii sain 81 :woo:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta