Simpsonit > Hahmot
Yleistä keskustelua hahmoista
Jarpeez:
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 14.07.12 - 17:35 ---Video: 20 kuollutta tähteä Simpsoneissa
--- Lainaus päättyy ---
Tiesin vain noista vain viisi kuollutta. Joittenkin kuolemat tuli yllätyksenä tässä videossa.
The Ramones on yllättävin, kun mä en tiennyt, että lähes kaikki bändin jäsenet on kuolleet.
Mikko:
--- Lainaus käyttäjältä: Jarpeez - 14.07.12 - 21:39 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 14.07.12 - 17:35 ---Video: 20 kuollutta tähteä Simpsoneissa
--- Lainaus päättyy ---
Tiesin vain noista vain viisi kuollutta. Joittenkin kuolemat tuli yllätyksenä tässä videossa.
The Ramones on yllättävin, kun mä en tiennyt, että lähes kaikki bändin jäsenet on kuolleet.
--- Lainaus päättyy ---
Itse en muistanut Barry Whiten kuolleen :D Taisin vielä vähän aikaa sitten katsoa sen käärmejakson, jossa White oli vieraana.
Nuokin kertovat omaa kieltään siitä, miten kauan Simpsonit on jatkunut ja kuinka paljon sarjassa on vieraillut väkeä.
Mikko:
Simpsonien käsikirjoittajat listaavat kymmenen mielestään parasta sivuhahmoa. Tuossa olisi voitu mainita, ketkä käsikirjoittajat... Ja Goose Gladwell? Seriously?
Vince_Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 18.08.12 - 09:42 ---Simpsonien käsikirjoittajat listaavat kymmenen mielestään parasta sivuhahmoa. Tuossa olisi voitu mainita, ketkä käsikirjoittajat... Ja Goose Gladwell? Seriously?
--- Lainaus päättyy ---
Kaikkia en edes tunnistanut, mutta kolme niistä olivat tuttuja: Bleeding Gum Murphy, Blinky ja Hank Scorpio. Ensiksi mainittu soitti hienosti jazzia Lisan kanssa ja he saavat mut jammailemaan mukana. Hank Scorpio liittyy jaksoon, josta mulla on suhteellisen hyvät muistikuvat. Blinky tulee esiin joissa jaksoissa, vaikkakin harvemmin kuin muut sarjan hahmot, mutta on siltikin tutumpi kuin suurin osa tuon listan hahmoista.
Vince_Simpson:
Mistähän se Hans Molemanin sukunimi on peräisin? Marvel Comicsin vanhoissa mustavalkoisissa Fantastic Four -sarjakuvissa esiintyy sen niminen hahmo kuin Moleman (suomeksi Myyrämies), joka on aikalailla Hansin näköinenkin. Ettei vain näilläkin olisi jokin yhteys? Tämä on vain arvailua, mutta kuitenkin...
Mä olen viime aikoina kyllästynyt Krusty The Clowniin ja Sideshow Bobiin. Molemmat ovat tarkemmin ajateltuna aika yksipuolisia, suorastaan hirveän yllätyksettömiä. Paras muistikuvani Bobista on siitä jaksosta, missä on ensimmäistä kertaa myös Cecil. Toiseksi paras muistikuva liittyy jaksoon, missä hän yrittää tappaa Selman. Muissa jaksoissaan hän on hieman tylsä.
Tällä hetkellä olen Bobia enemmän kiinnostunut Lionel Hutzista, joka on varsin koominen ja tarjoaa paremmat naurut kuin Bob (anteeksi vertailu). Siitä enemmän jotain irti, koska se on kyseenalainen juristi (tai ehkä voisi käyttää ilmaisua muka-juristi).
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta