Simpsonit > Oheistuotteet

Tuotantokausiboksien Collector's Editionit hirveää rahastusta

<< < (2/7) > >>

Joulupukki X:
Muuten ne 11 ja 12 tuotantokauden boksit on muutenkin aivan surkeita. Vanhat oli paljon parempia, mutta ei siitä enempää, jos haluan enemmän tästä puhua menenpäs sopivaan aiheeseen.

Patentti:

--- Lainaus käyttäjältä: Joulupukki X - 06.01.10 - 13:29 ---Muistan käyttäjät Jarnoman, Patentti, Lambo, Duffman.. Siinä ne taisi tullakin.
--- Lainaus päättyy ---
Jees! :) Luulin jo että oot unohtanut koko saitin.
Itekkin tuli pidettyä täältä jossain vaiheessa vähän taukoa viime vuoden puolella lätkähommien takia vaikka useimmat tuskin huomasivatkaan. Nyt koitan käydä täällä mahollisimman usein, aina ku kerkeän.

Jemari:
Sain itsekkin simpsoneiden 11. tuotantokauden, missä on se ruma kohokuva, mutten ole ruvennut sitä poiskaan repimään. (Täytyykin kokeilla.) Taisi silloin, kun se tuli markinoille, mennä ne "normaalit tuotantokaudet" melko nopeasti, koska niitä ei ollut kaupassa.

Vince_Simpson:
Muakaan ei oo koskaan kiinnostanut hommata noita päillä varustettuja Collector's Editioneja. Aina kun olen nähnyt niitä, niin nauran mielessäni "hah, hullunkurinen idea". ;D Kyllä mä ennemmin ostaisin tavallisen boksin. Mutta jos ne löytyy vain ne naamataulut, niin pakko kai ne sit on ostaa. En silti kehtais jos ne maksaa kultadubloneja.

Jemari:
Sen ruman kohokuvan alta löytyi kuin löytyikin normaali tuotantokausi. Se liima kyllä oli aika tiukassa, en saanu sitä pois ni laitoin kontaktimuovia päälle. Kyllä se liima siitä näkyy,mutta mitäs väliä sillä on kun yleensä mä kattelen niitä levyjä, enkätutantokauden kantta

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta