Kirjoittaja Aihe: Oletko nähnyt unta Simpsoneista?  (Luettu 31995 kertaa)

typerys

Vieras
Vs: Oletko nähnyt unta Simpsoneista?
Vastaus #15 01.01.11 - 16:45
Kerran oon nähny Bartin ja Homerin hakkaamassa Molemania kepillä. Heräsin siihen kun Moleman rupes hoilaamaan jotain laulua.

Vs: Oletko nähnyt unta Simpsoneista?
Vastaus #16 20.04.11 - 16:21
Joskus näin jotain todella sekavaa unta jossa Lisa tuli pelastamaan minut älykkäillä neuvoillaan.
Sitten Bart ilmestyi jostain meidän naapurin pojan kanssa naamiot kasvoillaan. He olivat ryöstäneet pankin ja kantoivat kultaharkkoja :D http://www.postikulta.com/kultaharkot
Viimeksi muokattu03.05.11 - 13:47 Kirjoittaja: muffeli

Vs: Oletko nähnyt unta Simpsoneista?
Vastaus #17 20.04.11 - 16:37
En muistaakseni kuin kerran, olin istumassa pöydän ääressä ja joku koputti oveen.
Huusin jotain "Tule sisään, äiti!" ja sinne tulikin Marge o.O

Vs: Oletko nähnyt unta Simpsoneista?
Vastaus #18 12.09.11 - 16:48
Jotenkin tuntuu, et oisin nähny, mut ei tuu mieleen. Pitää muistella, yyh... Jotain Bartista oon nähny.

Vs: Oletko nähnyt unta Simpsoneista?
Vastaus #19 21.12.11 - 21:09
On jo aikaisemmin pitänyt laittaa tämä tänne, mutta aina on unohtunut.

Eli siis olin sivustakatsoja. Homer ja johtaja Burns olivat matkalla jollain lentävällä raketilla, kun yhtäkkiä heitä kohti tuli Perjantai-illan aave (Outoa kyllä, eihän Burns voi olla kahdessa paikassa samaan aikaan) ja kun he lensivät aaveesta läpi, se olikin teleportti jonnekin. Tämän jälkeen heräsin.

Vs: Oletko nähnyt unta Simpsoneista?
Vastaus #20 28.03.12 - 13:47
Voi jeesus kun oli aito uni. Katsoin siinä jotain uutta Simpson-jaksoa, joka oli periaatteessa uudelleen tehty -versio ykköskauden Krusty Gets Bustedista eli siitä Sideshow Bob -jaksosta. Nyt sitten kun tulin tänne ylistämään "uutta eilen tullutta" jaksoa, hoksasin vasta tässä kirjoittaessa että se oli uni.  :)

Vs: Oletko nähnyt unta Simpsoneista?
Vastaus #21 19.10.12 - 18:25
Oon nähny et Bart on hakannu mua, olin Lisa ja sit mä hakkasin Bartin ja viel pahemmin ja sit mä menin Duff sil ilmalaivalla ja ku mä laskeuduin nii sit Bart oli siel alla ja kuoli D:

Vs: Oletko nähnyt unta Simpsoneista?
Vastaus #22 19.10.12 - 19:43
Oon nähny et Bart on hakannu mua, olin Lisa ja sit mä hakkasin Bartin ja viel pahemmin ja sit mä menin Duff sil ilmalaivalla ja ku mä laskeuduin nii sit Bart oli siel alla ja kuoli D:

Pitäisikö tästä huolestua... :D

Vs: Oletko nähnyt unta Simpsoneista?
Vastaus #23 19.10.12 - 21:26
Oon nähny et Bart on hakannu mua, olin Lisa ja sit mä hakkasin Bartin ja viel pahemmin ja sit mä menin Duff sil ilmalaivalla ja ku mä laskeuduin nii sit Bart oli siel alla ja kuoli D:

Pitäisikö tästä huolestua... :D
Väkivallan vai kirjoitusasun puolesta?

Ensikerralla jos saisi vähän selvempää tekstiä? Meinaako siis Springfield12 että Bart oli hakannut häntä, Lisana sitten hän hakkasi Bartin vielä pahempaan henkihieveriin ja laskeuduttuaan Duffin ilmalaivalla (Bartin päälle) Bart menehtyi..?
Näin mä ainakin käsitin.

Jostain syystä oon nähnyt Sorgin irkkikannun väestä unta.. Ei tästä sitten sen enempää, krhmn :D

Vs: Oletko nähnyt unta Simpsoneista?
Vastaus #24 20.10.12 - 11:53
Oon nähny et Bart on hakannu mua, olin Lisa ja sit mä hakkasin Bartin ja viel pahemmin ja sit mä menin Duff sil ilmalaivalla ja ku mä laskeuduin nii sit Bart oli siel alla ja kuoli D:

Huh, muhun tuo uni vaikuttaa ikävästi, surettaa Bartin puolesta. Lemppari on lemppari, sanoisi Homer juodessaan Duffia.

Itse olen nähnyt muutamia kertoja Simpsonit-unia, mutta valitettavasti en muista niistä koskaan mitään. Jos vain joskus näkisin taas sellaisen unen kertoisin mielelläni niistä täällä. Toivoita ainakin olisi niihin liittyen:

a) Homer ja Bart olisi jossain matkalla
b) juoni olisi samantapainen kuin sarjan parhaina vuosina
c) pojat selättäisivät Mr. Burnsin

Vs: Oletko nähnyt unta Simpsoneista?
Vastaus #25 02.10.13 - 14:23
Minä näin kerran unta, joka alkoi niin, että olin kotona nukkumassa ja heräsin (unen alussa oli siis uni unessa) ja lähdin kävelemään kohti vessaa. Kun avasin vessan oven, sen takana olikin piirretty Simpsoneiden kylppäri. Kylppärissä oli Homer kalsarit jalassa jonglööraamassa kalsareilla.

Vs: Oletko nähnyt unta Simpsoneista?
Vastaus #26 08.10.13 - 15:39
Näin vähän aikaa sitten unta teistä palstalaisista. Kävelin jossain puutaloalueella ja näin jonkun pienen sorsan tai muun vastaavan tipun. En edes tehnyt sille mitään, kun sen emo kävi kimppuuni, läpsi ja raapi. Joku teistä pölkyistä välitti tämän hyökkäyksen nettiin, ja loput nauroivat :D Että kiitti!

Vs: Oletko nähnyt unta Simpsoneista?
Vastaus #27 08.10.13 - 16:05
Kuulostaa aika hauskalta ja ilkeältä :)
Kenties tuo on joku enneuni, ja muutaman vuoden päästä Youtuben suosituin video on, kun sorsat hyökkäävät Mikon kimppuun.

Kumma, etten ole nähnyt ainakaan pitkään aikaan mitään edes Simpsoneihin viittaavaa unta, vaikka sitä jatkuvasti katselen ja täällä lorvin. Muutenkaan en ole pitkään aikaan nähnyt mitään jänniä unia, joita aamulla sitten hämmentyneenä pohdiskelisi.

Vs: Oletko nähnyt unta Simpsoneista?
Vastaus #28 08.10.13 - 16:48
Näin vähän aikaa sitten unta teistä palstalaisista. Kävelin jossain puutaloalueella ja näin jonkun pienen sorsan tai muun vastaavan tipun. En edes tehnyt sille mitään, kun sen emo kävi kimppuuni, läpsi ja raapi. Joku teistä pölkyistä välitti tämän hyökkäyksen nettiin, ja loput nauroivat :D Että kiitti!
Hieman aiheeseen liittyen (en muista oonko aiemmin kertonut), olen pariin kertaan nähnyt unta palstalaisista.. Ja nimenomaan Mikosta (miksi..)

Ekalla kerralla kerroit irkissä että oot Espoon Bluesin kannattaja :D Toisella kertaa olit jostain syystä ruottinlaivan hytissä, seurana minä ja pari muuta sukulaistani. Noiden tapauksien jälkeen tajusin että hetkonen, pitääsköhän oleilla irkissä vähän vähemmän :D

Vs: Oletko nähnyt unta Simpsoneista?
Vastaus #29 08.10.13 - 23:42
Kumma, etten ole nähnyt ainakaan pitkään aikaan mitään edes Simpsoneihin viittaavaa unta.

Sama juttu täälläkin. En ole aikoihin nähnyt Simpsoneihin liittyviä unia. On suuri mahdollisuus, että uneni ovat enimmäkseen oman pääni tuotteita ja jostain muusta aiheesta kuin Simpsoneista. Tai sitten en vain muista uniani (mikä on hyvin mahdollista, koska ryhdyn aamutoimiini herättyäni heti enkä jää muistelemaan unikuvia).

Olisi hienoa nähdä unta missä olen Bartin roolissa. Toinen mieluinen valinta olisi tietysti Lionel Hutz. Mutta olisi kamalaa ja mälsää olla niissä Flandersinä, Smithersinä tai Sarjishemmona. Miltähän tuntuisi nähdä itsensä Skinnerinä? :D Se saattaa jäädä arvoitukseksi.