Simpsonit > Muu Simpsonit-aiheinen

Oletko nähnyt unta Simpsoneista?

<< < (3/16) > >>

Aksu Simpson:
ˌ

Dirty Homer:
Muista yhä, kun näin pienenä painajaista, jossa olin pimeällä Evergreen Terracella Simpsonien talon edessä. Muistaakseni talosta juoksi Pukin pikku apulainen minua kohti ihan normaalisti. Sitten se pysähtyi kohdalleni ja alkoi murista. Lähdin pakoon ja se alkoi seurata minua raivotautisen näköisenä. Juoksin pakoon johonkin varastoon, jossa oli vain peili. Katsoin peiliin ja huomasin olevani Bart...ja silloin heräsin.

En muista enää ihan tarkalleen sitä unta, mutta pääjuoni kummittelee minua varmasti koko loppuelämäni...

EvilHomer:
Näin kerran ihan omituista unta, jossa olin Bart. Unessa Lisa ei ollut valmistautunut johonkin kokeeseen ja hänen piti tulla raskaaksi jotta ei tarvitsisi tehdä sitä koetta. (Älä kysy!) Ja loppu liittyi jotenkin Homeriin ja Lisaan, joten minulla ei periaatteessa ollut unessa mitään tekemistä.

Finnish Simpson:
Muutama vuosi sitten näin niinkin kiintoisaa unta että hakkaan hikari Milhouse Van Houtenia, muuta en unesta muista, aikaa abaut 2 - 3 vuotta... :D

Vince_Simpson:
Olen juu nähnyt aika montakin Simpsonit -unta, ja yleensä olen ollut niissä Bartin hahmossa ja seikkaillut ja tehnyt kepposia. Joskus näin unta, että Groeningilla oli joku ihmesysteemi, jonka avulla pääsisi omana itsenään sarjaan, mutta Simpsonit -versiona. Niinpä käytin sen tilaisuuden hyväksi kyläilemällä Simpsoneilla ja hulluttelemalla Bartin ja Homerin kanssa kaupungilla. :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta