Kirjoittaja Aihe: Oletko nähnyt unta Simpsoneista?  (Luettu 31987 kertaa)

Oletko nähnyt Simpsonit-aiheisia unia? Itse näin viime yönä sellaista unta, että Frank Ormand ei ollutkaan kuollut autokolarissa, vaan hän kuoli niin, että joku tyyppi hakkasi hänet kuoliaaksi.

Vs: Oletko nähnyt unta Simpsoneista?
Vastaus #1 24.07.09 - 08:23
Olen nähnyt unta, jossa lentokone tippuu saarelle (ihan kuin Lostissa) ja ne hahmot on vaan Simpsoneista. Ja minä olin Bart ja yritin selvitää miten sieltä saarelta pääsee pois.  ;)

Vs: Oletko nähnyt unta Simpsoneista?
Vastaus #2 01.08.09 - 20:16
Olen nähnyt unta että olisin Homer ja että olisin suklaamaassa.

Vs: Oletko nähnyt unta Simpsoneista?
Vastaus #3 12.10.09 - 18:39
Olen nähnyt unta että olen katsonut uusia kausia simpsoneista tv:stä.

Vs: Oletko nähnyt unta Simpsoneista?
Vastaus #4 14.10.09 - 14:52
En ole koskaan tainut nähdä Simpsoneihin liittyvää unta tai ainakaan sellaista, jonka olisin vielä aamulla muistanut sen. Mikä on osittain jopa yllättävääkin, koska näen jatkuvasti kaikenlaisia unia öisin ja yleensä jopa muistankin suurimman osan.

Vs: Oletko nähnyt unta Simpsoneista?
Vastaus #5 14.10.09 - 21:14
Simpsoneista en muistaakseni ole nähnyt, Simpsonit.orgista ehkä. Jos ylläpitäjämme Sami lasketaan, niin sitten olen :D Ei tästä tämän enempää...

Vs: Oletko nähnyt unta Simpsoneista?
Vastaus #6 14.10.09 - 21:20
Näin kerran unta jossa oli ainakin Bart ja muistaakseni Apu unen tapahtumia en muista.

Vs: Oletko nähnyt unta Simpsoneista?
Vastaus #7 10.11.09 - 16:27
Taisin nähdä kerran unta, joka oli jonkinmoinen painajainen. Siihen liittyi Homer, mutta tapahtumia en halua edes ajatella...  :doh:

Vs: Oletko nähnyt unta Simpsoneista?
Vastaus #8 03.01.10 - 14:03
Muistaakseni näin kerran unta, että meidän kotona oli tulipalo. Samalla kun yritin päästä ulos, kotonani pyöri myös joku ihmeen lohikäärme. Sitten Homer ilmesty jostain ja hakkas sen lohikäärmeen. Tää johtui ehkä liiasta The Simpsons Gamen pelaamisesta, mutta hauska uni se oli kumminkin.  :D

Vs: Oletko nähnyt unta Simpsoneista?
Vastaus #9 02.02.10 - 20:35
En ole koskaan tainut nähdä Simpsoneihin liittyvää unta tai ainakaan sellaista, jonka olisin vielä aamulla muistanut sen. Mikä on osittain jopa yllättävääkin, koska näen jatkuvasti kaikenlaisia unia öisin ja yleensä jopa muistankin suurimman osan.
Joo mul on sama juttu. On ite tultuu nähtyy unta köh vaikka mistä. esim. joskus puuha petestä, mutta simpsoneista en ole ikinä muista ainakaan nähneeni.

Vs: Oletko nähnyt unta Simpsoneista?
Vastaus #10 24.02.10 - 15:30
ˌ
Viimeksi muokattu12.10.18 - 05:37 Kirjoittaja: Aksu Simpson

Vs: Oletko nähnyt unta Simpsoneista?
Vastaus #11 24.02.10 - 22:07
Muista yhä, kun näin pienenä painajaista, jossa olin pimeällä Evergreen Terracella Simpsonien talon edessä. Muistaakseni talosta juoksi Pukin pikku apulainen minua kohti ihan normaalisti. Sitten se pysähtyi kohdalleni ja alkoi murista. Lähdin pakoon ja se alkoi seurata minua raivotautisen näköisenä. Juoksin pakoon johonkin varastoon, jossa oli vain peili. Katsoin peiliin ja huomasin olevani Bart...ja silloin heräsin.

En muista enää ihan tarkalleen sitä unta, mutta pääjuoni kummittelee minua varmasti koko loppuelämäni...

Vs: Oletko nähnyt unta Simpsoneista?
Vastaus #12 17.05.10 - 08:04
Näin kerran ihan omituista unta, jossa olin Bart. Unessa Lisa ei ollut valmistautunut johonkin kokeeseen ja hänen piti tulla raskaaksi jotta ei tarvitsisi tehdä sitä koetta. (Älä kysy!) Ja loppu liittyi jotenkin Homeriin ja Lisaan, joten minulla ei periaatteessa ollut unessa mitään tekemistä.

Vs: Oletko nähnyt unta Simpsoneista?
Vastaus #13 18.05.10 - 21:13
Muutama vuosi sitten näin niinkin kiintoisaa unta että hakkaan hikari Milhouse Van Houtenia, muuta en unesta muista, aikaa abaut 2 - 3 vuotta... :D

Vs: Oletko nähnyt unta Simpsoneista?
Vastaus #14 18.11.10 - 04:45
Olen juu nähnyt aika montakin Simpsonit -unta, ja yleensä olen ollut niissä Bartin hahmossa ja seikkaillut ja tehnyt kepposia. Joskus näin unta, että Groeningilla oli joku ihmesysteemi, jonka avulla pääsisi omana itsenään sarjaan, mutta Simpsonit -versiona. Niinpä käytin sen tilaisuuden hyväksi kyläilemällä Simpsoneilla ja hulluttelemalla Bartin ja Homerin kanssa kaupungilla. :D