Simpsonit > Hahmot

Paras työntekijä Springfieldin ala-asteella?

<< < (2/10) > >>

He-Komazu:
Willie on minun suosikki. Hänen skottimaisuutensa "liioittelu" ja murre on kyllä hauskan oloista.  :D

Duffhomer:
Skinner mun mielestä. Sellanen mammanpoika ja Bartin verivihollinen, että oikein tekisi mieli huutaa riemusta.

jombajomba:
Willie, se on paras ku sil on vielä se skotti murre ja se on hyvä ja hauska talonmies. :D

Vince_Simpson:
Willie ehdottomasti. Se skotti-aksentti ja se kun hän kun joskus käyttää kilttiä tekee hänetä hulvattoman. ;D Joskus sekin hauska kun hän suuttu oikein pahasti... haha! Sekin oli hyvä ja hauska juttu kun hän löysi öljyä koulusta.

Toisena suosikkina mulla on Ms. Krabappel, sekin on huvittava kun aina nauraa Bartille päästessään tästä eroon. Ja sekin vielä lisää sen hauskuutta kun hän välillä riitelee Skinnerin kanssa.

zimazuma:

--- Lainaus käyttäjältä: Jarnoman - 14.07.09 - 18:41 ---Skinner, koska hän on mammanpoika ja asuu äitinsä luona. Muutenkin on hauskaa, kun hän joutuu joskus Bartin pilojen kohteeksi.

Kakkosena Willie, koska hän käyttäytyy kuin skotti ja hän käyttää joskus kilttiä.  ;)

--- Lainaus päättyy ---


Ei Skinner ole mammanpoika! Olihan se sentään sodassa. Skinner on urhea ja rohkea isänmaan palvelija!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta