Kirjoittaja Aihe: Paras työntekijä Springfieldin ala-asteella?  (Luettu 23293 kertaa)

Niin kuka heistä on teidän mielestänne paras? itse pidän Williestä koska hän on sellainen hassulla aksentilla puhuva äksy ukko. :)
Viimeksi muokattu15.02.10 - 08:25 Kirjoittaja: Mikko

Skinner, koska hän on mammanpoika ja asuu äitinsä luona. Muutenkin on hauskaa, kun hän joutuu joskus Bartin pilojen kohteeksi.

Kakkosena Willie, koska hän käyttäytyy kuin skotti ja hän käyttää joskus kilttiä.  ;)

Herra Largo tietty. Kuka nyt ei haluasi huutaa Skinnerille?
en tajunnu tota kommentia Largo(musiikinope). Chalmers tyyppi joka huutaa Skinnerille.
No paras on ehdottomasti Willie! Hauska aksentti ja hermostuu hyvin ;)

No Willie! Hän on hauskin, koska hän ei ole niin typerä kuin varsinaiset opettajat, vaan hän on hauska talonmies.  :)

Willie on kyllä aivan älyttömän hauska hahmo ;D. Hänen skottimurteensa on kyllä todella hauskankuuloista ja se on kova ku willie ottaa paidan pois nii älyttömät lihakset sillä   ;D

Willie on minun suosikki. Hänen skottimaisuutensa "liioittelu" ja murre on kyllä hauskan oloista.  :D

Skinner mun mielestä. Sellanen mammanpoika ja Bartin verivihollinen, että oikein tekisi mieli huutaa riemusta.

Willie, se on paras ku sil on vielä se skotti murre ja se on hyvä ja hauska talonmies. :D

Willie ehdottomasti. Se skotti-aksentti ja se kun hän kun joskus käyttää kilttiä tekee hänetä hulvattoman. ;D Joskus sekin hauska kun hän suuttu oikein pahasti... haha! Sekin oli hyvä ja hauska juttu kun hän löysi öljyä koulusta.

Toisena suosikkina mulla on Ms. Krabappel, sekin on huvittava kun aina nauraa Bartille päästessään tästä eroon. Ja sekin vielä lisää sen hauskuutta kun hän välillä riitelee Skinnerin kanssa.

Skinner, koska hän on mammanpoika ja asuu äitinsä luona. Muutenkin on hauskaa, kun hän joutuu joskus Bartin pilojen kohteeksi.

Kakkosena Willie, koska hän käyttäytyy kuin skotti ja hän käyttää joskus kilttiä.  ;)


Ei Skinner ole mammanpoika! Olihan se sentään sodassa. Skinner on urhea ja rohkea isänmaan palvelija!

Skinner, koska hän on mammanpoika ja asuu äitinsä luona. Muutenkin on hauskaa, kun hän joutuu joskus Bartin pilojen kohteeksi.

Kakkosena Willie, koska hän käyttäytyy kuin skotti ja hän käyttää joskus kilttiä.  ;)


Ei Skinner ole mammanpoika! Olihan se sentään sodassa. Skinner on urhea ja rohkea isänmaan palvelija!

No olen samaa mieltä että hän on puolustanut maatansa kunniakkaasti. mutta kyllä hän on mammanpoika esim hän on jotain nelkyt ja asuu äitinsä luona.

Eikö Skinner jossain jaksossa maininnut, että joutuu maksamaan äitinsä maksamat ruuat takautuvasti takaisin eikä tämän takia voi tehdä mitään?

Ja itse asiaan; Mr. Bergstrom.

Kyllähän se Skinner vie voiton epätoivoisilla yrityksillään olla hyvä rehtori. Hauska hahmo, ja äidin kanssa asuminen tekee hahmosta mielenkiintoisen.

Kyllä Williekin hauska on, varsinkin aksentti. Ja Willien puuvaja koulun pihalla, missä hän asuu, on hyvin keksitty. Skotti, joka työskentelee ala-asteella talonmiehenä, ja asuu koulun pihalla...

Ne ovat Skinner - Aika usein vastaa vaan äidilleen yes, mom / no, mom. Willie - Skottilainen talonmies joka nukkuu puuvajassa koulun takapihalla. Ja Williellä on traktorikin. (Perustelut oli vaikeita, koska ei oikeen keksinyt.)

ˌ
Viimeksi muokattu12.10.18 - 05:33 Kirjoittaja: Aksu Simpson