Simpsonit > Muu Simpsonit-aiheinen

The Simpsons 20th Anniversary Special in 3-D on Ice

<< < (2/7) > >>

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Snpp - 12.01.10 - 22:39 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Snpp - 08.01.10 - 01:10 ---Morgan Spurlockin dokumentti Simpsoneista esitetään USAssa sunnuntaina.

--- Lainaus päättyy ---

Hyvä on Spurlockin dokkari, toivotaan että Sub esittää sen ennen pitkää.

--- Lainaus päättyy ---

Näkyykö sulla Fox? ;)

Snpp:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 13.01.10 - 07:51 ---Näkyykö sulla Fox? ;)

--- Lainaus päättyy ---

Eikun hyviä kavereita, joiden avulla saa HD-tallenteen meren yli näppärästi. :)

Dokkari on muuten katseltavissa myös Foxin sivuilla, mutta rajattu amerikkalaisille. Sen pystynee kiertämään jonkun avoimen proxyn avulla.

Kwyjib0:
''Niin... ja todettakoon vielä, että nimestä huolimatta dokkari ei ole 3D eikä tapahdu jäällä.''
Itseasiassa siinä ihan lopussa tulee ehkä joku 20 s. sitä, kun jokkuu luistelee semmosis simpsonit-asuissa.  :D

Astralberry:
Itse on tullut katsottua tuo dokumentti jo neljään kertaan ja tänään näytin äiskälle ja isäpuolelle muutaman kohdan. Hiukan tuli järkyttyneitä ilmeitä siinä kohdin, kun vierailtiin sen suurimman Simpsonit kokoelman omaavan miehen luona. Samanlaisia ilmeitä tuli siinä kohdin, kun se eräs mies näytti selässään olevan tatuoinnin.  :D

Itse yhä hämmästelen sitä yhtä miestä Comic Conissa, joka kuulosti tismalleen Dan Castellanetalta (Homerilta).  :o

HOMЯ:

--- Lainaus käyttäjältä: Astralberry - 25.04.10 - 18:50 ---Itse on tullut katsottua tuo dokumentti jo neljään kertaan ja tänään näytin äiskälle ja isäpuolelle muutaman kohdan. Hiukan tuli järkyttyneitä ilmeitä siinä kohdin, kun vierailtiin sen suurimman Simpsonit kokoelman omaavan miehen luona. Samanlaisia ilmeitä tuli siinä kohdin, kun se eräs mies näytti selässään olevan tatuoinnin.  :D

Itse yhä hämmästelen sitä yhtä miestä Comic Conissa, joka kuulosti tismalleen Dan Castellanetalta (Homerilta).  :o

--- Lainaus päättyy ---

AIVAN!! :o :o Se oli melkeinpä pelottavaa ettei sitä Homerin ääntä matkinutta tyyppiä sen suuremmin noteerattu comic conissa..
Miehet pöydän takana eivät näyttäneet juuri yllättyneiltä.
Ja miten joku voikaan omistautua semmoiselle simpsonit-krääsävirtaukselle, ja kuka voi ikuistaa Milhouse tatskan käteensä??
Huvittavinta oli dokumentin lopussa Simpsoneiden vinoilu harhaanjohtavasta otsikosta.. ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta